Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1261/2259 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Samankaltaiset ilmoitukset" on aivan naurettava. Suosikeistani myytiin yksi naisten neulepaita. Tori tarjosi vastaavia, tässä järjestyksessä:

ryijy, verhot, märkäpuku, hääpuku, sisäpelilengät, miesten puvuntakki, tyttöjen vaatepaketti, vauvojen housuja, tuoli, kangaskassi, parvisänky, varavuode, hääpuku, koristetyynyt, pyyhkeitä, esiliina, vauvan vaatepaketti, verkkapuku, tarjoilukulho, kalustelevyä, miesten puku, tyynynpäälliset, koivutuolit, nojatuoli, shortsit, lakanat, täkkejä, koulupöytä, pussilakanat jne.

Ei siis yhtä ainuttakaan neulepaitaa tilalle.

Vierailija
1262/2259 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin torilta yli kuukausi sitten näistä myyty merkityistä ilmoituksista.Nyt sain torilta viestin oliko pyynnöstä apua?.En ole saanut mitään vastausta torilta ja nyt kysyvät sainko apua?Siis tori.fi on niin hämärä, täysin epäluotettava yritys, saa olla minun puolesta, aivan paska.

Sallii tuoteväärennökset diilin kera 🤔 siis avustaako rikoksessa maksua vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/2259 |
19.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Samankaltaiset ilmoitukset" on aivan naurettava. Suosikeistani myytiin yksi naisten neulepaita. Tori tarjosi vastaavia, tässä järjestyksessä:

ryijy, verhot, märkäpuku, hääpuku, sisäpelilengät, miesten puvuntakki, tyttöjen vaatepaketti, vauvojen housuja, tuoli, kangaskassi, parvisänky, varavuode, hääpuku, koristetyynyt, pyyhkeitä, esiliina, vauvan vaatepaketti, verkkapuku, tarjoilukulho, kalustelevyä, miesten puku, tyynynpäälliset, koivutuolit, nojatuoli, shortsit, lakanat, täkkejä, koulupöytä, pussilakanat jne.

Melkoinen huumoripläjäys tuo "samankaltaisten" lista 🤣🤣🤣

Vierailija
1264/2259 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on aivan hiljaista, ei liiku enää mikään.

Vierailija
1265/2259 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI ihmiset haluaa ostaa ja tilitiedot saatuaan eivät enää vastaa viesteihin??? Huijausta?

Toinen ärsytys: Kuinka kehtaat juoksuttaa myyjää, treffipaikalla yrität maksaa tilisiirrolla (johon en suostu), sanot että ei ole käteistä. Kaupat jää tekemättä ja minulle jäi ketutus turhasta juoksuttamisesta ja ajan viemisestä!? Sitten katoat kuin kuuluisa sinne. Mitä jos maksaisit ne postit ja ostaisit tavaran. Mutta ei, ei käytöstapoja enää ihmisillä.

Kuka muka tulee kaupantekoon ilman käteistä tasarahaa, eikös se olisi itsestäänselvyys....

Vierailija
1266/2259 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fin kautta ei enää edes voi lähettää viestiä myyjälle. Tori.fi ilmeisesti on kuollut.

Vierailija
1267/2259 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa käy torissa hyvin! Enkä käytä toridiiliä edes. Myynyt vaatteita, lasten vaatteet menee varsinkin heti sekä laatuvaatteet. Hinnat kohdilleen. Itsekin ostan vaan järkevästi hinnoiteltua. Jotkut pyytää vaan liikaa. Tai lasten vaatepaketeissa on jotain hepeneitä sen sijaan että olisi muutamat kelpo housut ja paidat. Kolmen lapsen äitinä on helppo ostaa ja myydä semmosta settiä ja vaatetta jota tarvitaan. Erillisinä vaatteina sitten ne arvokkaat yksilöt joista ostaja on valmis maksamaan vähän enemmänkin.

Vierailija
1268/2259 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi ihme jos menisi konkurssiin.

Vierailija
1269/2259 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aiemmin intohimoinen torittaja. Nyt on ihan surkeat hakutoiminnot laitettu käyttöön, hakeminen on tosi rasittavaa ja monimutkaista. Älyttömän huono muutos aiemmasta versiosta tähän. 

Ei enää kiinnosta koko Tori.

Vierailija
1270/2259 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa käy torissa hyvin! Enkä käytä toridiiliä edes. Myynyt vaatteita, lasten vaatteet menee varsinkin heti sekä laatuvaatteet. Hinnat kohdilleen. Itsekin ostan vaan järkevästi hinnoiteltua. Jotkut pyytää vaan liikaa. Tai lasten vaatepaketeissa on jotain hepeneitä sen sijaan että olisi muutamat kelpo housut ja paidat. Kolmen lapsen äitinä on helppo ostaa ja myydä semmosta settiä ja vaatetta jota tarvitaan. Erillisinä vaatteina sitten ne arvokkaat yksilöt joista ostaja on valmis maksamaan vähän enemmänkin.

Höpönlöpön. Kai me kokeneet torittajat sen nyt olemme huomanneet, että kaupanteko on nyt seis. Itse olen kirjautuneena käyttäjänä ollut v. 2019. Ja tiedän, miten se toimi. Jos tekee kaiken ihan samoin kuin ennenkin, hyvät kuvat, tekstit, hinnnat kohdallaan jne. Ja nyt katsojia on 0 - 10. Yhteydenottoja ei yhtään. Hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Turha moittia, että oma vika. Miten se oma vika on nyt juuri silloin tullut kun tuli uusi versio käyttöön. 

Vierailija
1271/2259 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saman huomannut. Tunkee mulle kaikkea sellaista mitä en ole ikinä etsinyt, en ennenkään ostanut enkä todellakaan edes tarvitse. Mulla on pääsääntöisesti alle 10 tiettyä spesifiä hakusanaa joilla haen etsimiäni tuotteita, kaikki muu on minulle käytännössä turhaa tauhkaa tai sellaista jonka ostan uutena. Heräteostoksiin minua ei saa sortumaan sillä että koitetaan väkisin tyrkyttää aivan vääriä tuotteita.

Vierailija
1272/2259 |
20.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ei parane vaikka pyörittäisivät typerää mainosta maailman tappiin asti, kun ei toimi, ei ole asiakkaita niin typerä mainos ei muuta sitä toimivaksi.

Vierailija
1273/2259 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostajan näkökulmasta torin muutos on erittäin huono, on sekava vailla minkäänlaista järkevää logiikkaa, hankala käyttää, vaikea löytää kun vertaa entiseen.Rakensin kaksi mökkiä aiemmin ja ostin torista paljon tavaraa, toimi hyvin.Nyt ei enää toimi.

Vierailija
1274/2259 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostajan näkökulmasta torin muutos on erittäin huono, on sekava vailla minkäänlaista järkevää logiikkaa, hankala käyttää, vaikea löytää kun vertaa entiseen.Rakensin kaksi mökkiä aiemmin ja ostin torista paljon tavaraa, toimi hyvin.Nyt ei enää toimi.

Näin. Olin etsimässä Nokia-merkkistä puhelinta, noh Nokia-paikkakunnan ilmoituksiahan sieltä tuli tulokseksi.

Vierailija
1275/2259 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin että lisäävät päivityksessä mahdollisuuden käyttää vanhaa ulkoasua niille keiden mielestä se oli sopivan yksinkertainen mutta ei...

Vierailija
1276/2259 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselukerrat 0-4, 3 kauppaa 6 viikossa, tori on nykyisin aivan surkea, aivan turha ilmoitella mitään noilla katselukerroilla.

Vierailija
1277/2259 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

La- ti olen myynyt astianpesukoneen, pensasleikkurin ja ilmastointilaitteen. 

Vierailija
1278/2259 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI ihmiset haluaa ostaa ja tilitiedot saatuaan eivät enää vastaa viesteihin??? Huijausta?

Toinen ärsytys: Kuinka kehtaat juoksuttaa myyjää, treffipaikalla yrität maksaa tilisiirrolla (johon en suostu), sanot että ei ole käteistä. Kaupat jää tekemättä ja minulle jäi ketutus turhasta juoksuttamisesta ja ajan viemisestä!? Sitten katoat kuin kuuluisa sinne. Mitä jos maksaisit ne postit ja ostaisit tavaran. Mutta ei, ei käytöstapoja enää ihmisillä.

Kuka muka tulee kaupantekoon ilman käteistä tasarahaa, eikös se olisi itsestäänselvyys....

Mobilepay.

Vierailija
1279/2259 |
21.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin. Olin etsimässä Nokia-merkkistä puhelinta, noh Nokia-paikkakunnan ilmoituksiahan sieltä tuli tulokseksi.

Sä et vaan osaa. Äsken testasin.

Nokia älypuhelin niin 64 tuli tuolla haulla.

Vierailija
1280/2259 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mobilepay.

Mobilepay pitäisi sopia etukäteen, varmistaa myyjältä että myyjällä on se käytössä. Itse asiassa joka tapauksessa pitäisi sekä myyjän että ostajan sopia jo ennakkoon maksutapa, nyt kumpikin on ollut yhtä tyhmiä jos kaupat jäi syntymättä kommunikaatiovajeen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi