Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Vierailija kirjoitti:
Kysyin torilta yli kuukausi sitten näistä myyty merkityistä ilmoituksista.Nyt sain torilta viestin oliko pyynnöstä apua?.En ole saanut mitään vastausta torilta ja nyt kysyvät sainko apua?Siis tori.fi on niin hämärä, täysin epäluotettava yritys, saa olla minun puolesta, aivan paska.
Sallii tuoteväärennökset diilin kera 🤔 siis avustaako rikoksessa maksua vastaan?
Vierailija kirjoitti:
"Samankaltaiset ilmoitukset" on aivan naurettava. Suosikeistani myytiin yksi naisten neulepaita. Tori tarjosi vastaavia, tässä järjestyksessä:
ryijy, verhot, märkäpuku, hääpuku, sisäpelilengät, miesten puvuntakki, tyttöjen vaatepaketti, vauvojen housuja, tuoli, kangaskassi, parvisänky, varavuode, hääpuku, koristetyynyt, pyyhkeitä, esiliina, vauvan vaatepaketti, verkkapuku, tarjoilukulho, kalustelevyä, miesten puku, tyynynpäälliset, koivutuolit, nojatuoli, shortsit, lakanat, täkkejä, koulupöytä, pussilakanat jne.
Ei siis yhtä ainuttakaan neulepaitaa tilalle.
Melkoinen huumoripläjäys tuo "samankaltaisten" lista 🤣🤣🤣
Torissa on aivan hiljaista, ei liiku enää mikään.
MIKSI ihmiset haluaa ostaa ja tilitiedot saatuaan eivät enää vastaa viesteihin??? Huijausta?
Toinen ärsytys: Kuinka kehtaat juoksuttaa myyjää, treffipaikalla yrität maksaa tilisiirrolla (johon en suostu), sanot että ei ole käteistä. Kaupat jää tekemättä ja minulle jäi ketutus turhasta juoksuttamisesta ja ajan viemisestä!? Sitten katoat kuin kuuluisa sinne. Mitä jos maksaisit ne postit ja ostaisit tavaran. Mutta ei, ei käytöstapoja enää ihmisillä.
Kuka muka tulee kaupantekoon ilman käteistä tasarahaa, eikös se olisi itsestäänselvyys....
Tori.fin kautta ei enää edes voi lähettää viestiä myyjälle. Tori.fi ilmeisesti on kuollut.
Kauppa käy torissa hyvin! Enkä käytä toridiiliä edes. Myynyt vaatteita, lasten vaatteet menee varsinkin heti sekä laatuvaatteet. Hinnat kohdilleen. Itsekin ostan vaan järkevästi hinnoiteltua. Jotkut pyytää vaan liikaa. Tai lasten vaatepaketeissa on jotain hepeneitä sen sijaan että olisi muutamat kelpo housut ja paidat. Kolmen lapsen äitinä on helppo ostaa ja myydä semmosta settiä ja vaatetta jota tarvitaan. Erillisinä vaatteina sitten ne arvokkaat yksilöt joista ostaja on valmis maksamaan vähän enemmänkin.
Ei olisi ihme jos menisi konkurssiin.
Olin aiemmin intohimoinen torittaja. Nyt on ihan surkeat hakutoiminnot laitettu käyttöön, hakeminen on tosi rasittavaa ja monimutkaista. Älyttömän huono muutos aiemmasta versiosta tähän.
Ei enää kiinnosta koko Tori.
Vierailija kirjoitti:
Kauppa käy torissa hyvin! Enkä käytä toridiiliä edes. Myynyt vaatteita, lasten vaatteet menee varsinkin heti sekä laatuvaatteet. Hinnat kohdilleen. Itsekin ostan vaan järkevästi hinnoiteltua. Jotkut pyytää vaan liikaa. Tai lasten vaatepaketeissa on jotain hepeneitä sen sijaan että olisi muutamat kelpo housut ja paidat. Kolmen lapsen äitinä on helppo ostaa ja myydä semmosta settiä ja vaatetta jota tarvitaan. Erillisinä vaatteina sitten ne arvokkaat yksilöt joista ostaja on valmis maksamaan vähän enemmänkin.
Höpönlöpön. Kai me kokeneet torittajat sen nyt olemme huomanneet, että kaupanteko on nyt seis. Itse olen kirjautuneena käyttäjänä ollut v. 2019. Ja tiedän, miten se toimi. Jos tekee kaiken ihan samoin kuin ennenkin, hyvät kuvat, tekstit, hinnnat kohdallaan jne. Ja nyt katsojia on 0 - 10. Yhteydenottoja ei yhtään. Hiljaista kuin huopatossutehtaalla. Turha moittia, että oma vika. Miten se oma vika on nyt juuri silloin tullut kun tuli uusi versio käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
"Samankaltaiset ilmoitukset" on aivan naurettava. Suosikeistani myytiin yksi naisten neulepaita. Tori tarjosi vastaavia, tässä järjestyksessä:
ryijy, verhot, märkäpuku, hääpuku, sisäpelilengät, miesten puvuntakki, tyttöjen vaatepaketti, vauvojen housuja, tuoli, kangaskassi, parvisänky, varavuode, hääpuku, koristetyynyt, pyyhkeitä, esiliina, vauvan vaatepaketti, verkkapuku, tarjoilukulho, kalustelevyä, miesten puku, tyynynpäälliset, koivutuolit, nojatuoli, shortsit, lakanat, täkkejä, koulupöytä, pussilakanat jne.
Saman huomannut. Tunkee mulle kaikkea sellaista mitä en ole ikinä etsinyt, en ennenkään ostanut enkä todellakaan edes tarvitse. Mulla on pääsääntöisesti alle 10 tiettyä spesifiä hakusanaa joilla haen etsimiäni tuotteita, kaikki muu on minulle käytännössä turhaa tauhkaa tai sellaista jonka ostan uutena. Heräteostoksiin minua ei saa sortumaan sillä että koitetaan väkisin tyrkyttää aivan vääriä tuotteita.
Tori ei parane vaikka pyörittäisivät typerää mainosta maailman tappiin asti, kun ei toimi, ei ole asiakkaita niin typerä mainos ei muuta sitä toimivaksi.
Ostajan näkökulmasta torin muutos on erittäin huono, on sekava vailla minkäänlaista järkevää logiikkaa, hankala käyttää, vaikea löytää kun vertaa entiseen.Rakensin kaksi mökkiä aiemmin ja ostin torista paljon tavaraa, toimi hyvin.Nyt ei enää toimi.
Vierailija kirjoitti:
Ostajan näkökulmasta torin muutos on erittäin huono, on sekava vailla minkäänlaista järkevää logiikkaa, hankala käyttää, vaikea löytää kun vertaa entiseen.Rakensin kaksi mökkiä aiemmin ja ostin torista paljon tavaraa, toimi hyvin.Nyt ei enää toimi.
Näin. Olin etsimässä Nokia-merkkistä puhelinta, noh Nokia-paikkakunnan ilmoituksiahan sieltä tuli tulokseksi.
toivoin että lisäävät päivityksessä mahdollisuuden käyttää vanhaa ulkoasua niille keiden mielestä se oli sopivan yksinkertainen mutta ei...
Katselukerrat 0-4, 3 kauppaa 6 viikossa, tori on nykyisin aivan surkea, aivan turha ilmoitella mitään noilla katselukerroilla.
La- ti olen myynyt astianpesukoneen, pensasleikkurin ja ilmastointilaitteen.
Vierailija kirjoitti:
MIKSI ihmiset haluaa ostaa ja tilitiedot saatuaan eivät enää vastaa viesteihin??? Huijausta?
Toinen ärsytys: Kuinka kehtaat juoksuttaa myyjää, treffipaikalla yrität maksaa tilisiirrolla (johon en suostu), sanot että ei ole käteistä. Kaupat jää tekemättä ja minulle jäi ketutus turhasta juoksuttamisesta ja ajan viemisestä!? Sitten katoat kuin kuuluisa sinne. Mitä jos maksaisit ne postit ja ostaisit tavaran. Mutta ei, ei käytöstapoja enää ihmisillä.
Kuka muka tulee kaupantekoon ilman käteistä tasarahaa, eikös se olisi itsestäänselvyys....
Mobilepay.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin. Olin etsimässä Nokia-merkkistä puhelinta, noh Nokia-paikkakunnan ilmoituksiahan sieltä tuli tulokseksi.
Sä et vaan osaa. Äsken testasin.
Nokia älypuhelin niin 64 tuli tuolla haulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mobilepay.
Mobilepay pitäisi sopia etukäteen, varmistaa myyjältä että myyjällä on se käytössä. Itse asiassa joka tapauksessa pitäisi sekä myyjän että ostajan sopia jo ennakkoon maksutapa, nyt kumpikin on ollut yhtä tyhmiä jos kaupat jäi syntymättä kommunikaatiovajeen vuoksi.