Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
1101/2259 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kaikille siirtymistä findit.fi -sivustolle. Vaikuttaa muistuttavan paljon vanhaa, paremmin Toimivaa Toria, jostain 5v takaa.

Vierailija
1102/2259 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa ei liiku mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/2259 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista. Kun vähän aikaa selailee uutta toria ja  käyttää itse, selviää pelin juoni.

Onko muutos muille aina 'kauhea' kriisin paikka?

Turhaa vinkumista tämäkin 'kaikki pilattu'. Ihmettelen. 

Luiskaotsat vinkuvat. Täysjärkiset normaalit ihmiset  jatkavat Torin käyttöä vanhaan malliin.

Aika vähän niitä "täysjärkisiä normaaleja ihmisiä" sitten oli :) Mutta myykää ja ostakaa te ylemmyydentuntoiset Tori-progressiiviset toki keskenänne, jos se teille riittää.

No näinhän me teemme. Ja ei kieltämättä yhtään haittaa, vaikka keskuudestamme katoaa muutamakin kärsimätön vänkääjä sekä puhki kuluneiden rättien kauppaaja. Hyvät kohteet myvät edelleen ihan ongelmitta. Aika tavaran kaupittaa - kaikki ei tapahdu aina tunneissa eikä päivissä eikä edes viikoissa. Patience is a virtue.

Vierailija
1104/2259 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika kypsää kun joutuu avaamaan paljon ilmoituksia turhaan kun vaatteissa tuotteen kokoa ei ole merkitty suoraan otsikkoon. Nykyään jätänkin kylmästi avaamatta kaikki koottomat vaateilmoitukset. Sori siitä, mutta en halua selata enää yhtään itselleni vääränkokoista vaatetta. Sama koskee ilmoituksia joissa kuva on kuin perunalla pimeässä otettu, avaamatta jäävät nekin.

Sama, jos ei ole laitettu hintaa paikalleen, vaan piilotettu ilmoituksen tekstiin, että klikattaisiin ilmoitus auki.  Jotkut ei tajua sitäkään, ettei otsikkoon tarvi kirjoittaa "ostetaan" ja "myydään", vaan ne tulee automaattisesti listaukseen.

Vuokrataan-ilmoituksiin täytyy kirjoittaa se vuokrataan, koska ilmoituksen voi julkaista vain myynti- tai ostoilmoituksena. 

Vierailija
1105/2259 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi tulee kyllä käytettyä pelkkää huutista ja sinnekin laitan vain ne mitkä voin postittaa,

On jäänyt nyt kokonaan tuo selaaminen ja myyminen Torissa, kyllä heti kokeilen kun tulee joku vastaava myyntipaikka kuin Tori ennen.

Vielä en ole kyllä löytänyt mitään paikkaa mitä edes viitsisi kokeilla, onkohan kukaan muukaan löytänyt mitään kelvollista?

Vierailija
1106/2259 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläköhän Tori merkitsee kaikki ilmoitukset myydyiksi jotka itse poistaa jos ei saa myytyä tai muuten vain poistaa ne

Vierailija
1107/2259 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on hiljaista, ei ostajia, ei kauppaa, kaikki jättää umpisurkean torin.

Vierailija
1108/2259 |
03.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri ostin Torilta lastenvaatteita. Toimi ihan hyvin.

Vierailija
1109/2259 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta torista, muutama viikko, lasten vaatteita, naisten vaatteita, leluja, työkaluja, astioita myynnissä.Kaikki hyväkuntoista uutta vastaavaa.Ihan yksittäisiä katselukertoja, pari yhteydenottoa " ostajilta" piti tulla ostaa, näin sovittiin, ei näkynyt " ostajia" sovittuna aikana. Yhteenveto tori on tänä päivänä täysin out, pari hupiostajaa voi ottaa yhteyttä, ei mitään muuta. Minulle on aivan sama sinänsä saanko myytyä mitään, lähinnä kierrätyksen takia myynyt, aiemmin ilmoitin annetaan mutta lopetin kun oli näitä " noutajia" jonoksi asti jotka ei koskaan tullu paikalle.Nyt saa umpisurkea tori minun puolestä jäädä.

Vierailija
1110/2259 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen käytin toria, uudistuksen jälkeen lopetin. Tori on nykyisin surkea, ihan ulkona.

Vierailija
1111/2259 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 5-6 vuotta myynyt aina hyvissä ajoin nelosten tanssiaisten alla, joulujuhlan alla ja kevätjuhlan alla juhlakenkiä ja -mekkoja. Aina mennyt järkihintaan luotettavasti kaupaksi. Nyt ei ole yhden yhtä katsojaa, ei kengissä, ei mekoissa.

Vierailija
1112/2259 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläköhän Tori merkitsee kaikki ilmoitukset myydyiksi jotka itse poistaa jos ei saa myytyä tai muuten vain poistaa ne

Minulle oli merkitty myydyiksi myös annetaan- ja ostetaan-ilmoitukset. Ja tosiaan kaikki itse poistamani ja vanhentuneet. 7 kauppaa olin tehnyt myyjänä, Torin mielestä olin myynyt 71 kohdetta.

Vierailija
1113/2259 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen käytin toria, uudistuksen jälkeen lopetin. Tori on nykyisin surkea, ihan ulkona.

Ihan samalla tavalla toimii kuin ennenkin. Juuri tein kaupat postituksella, vaikka diilinä olisi ollut ilmainen lähetys.

Vierailija
1114/2259 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein tänään spr:lle monta muovikassillista vaatteita ja tavaroita, jotka olin aikonut myydä Torissa. Mutta en jaksanut alkaa säätämään Torin kanssa, joten lahjoitin koko satsin pois. Katsellaan sitten taas jos sivusto joskus paranee.

Vierailija
1115/2259 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vein tänään spr:lle monta muovikassillista vaatteita ja tavaroita, jotka olin aikonut myydä Torissa. Mutta en jaksanut alkaa säätämään Torin kanssa, joten lahjoitin koko satsin pois. Katsellaan sitten taas jos sivusto joskus paranee.

Ei parane, tori on historiaa

Vierailija
1116/2259 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori pilattiin tällä typerällä uudistuksella, aivan sekava nykyisin vailla mitään logiikkaa

Vierailija
1117/2259 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään todella huono, jatkan nyt kunnes ilmoitukset vanhenee, uusia ei kannata laittaa kun katselukerrat, kaupat on mitä on nykyisin, ihan yksittäisiä.Toridiiliä en ottaisi mistään hinnasta, on sitä joku ehdottanut, aivan turhaa jos ei osta ilman sitä niin olkoon ostamatta.

Vierailija
1118/2259 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori, ennen oli hyvä, nyt vain muisto entisestä, en käytä enää.

Vierailija
1119/2259 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin pitkästä aikaa muutaman ilmoituksen toriin ja täytyy kyllä todeta että on siis todella huono verrattuna entiseen.Pari katselukertaa, ei yhteydenottoja, ei kauppaa, ihan turha laittaa mitään ilmoituksia, ei edes ostetaan ilmoitusta ole edes muka katsottu kertaakaan? Ei ihme jos porukka jättää torin.

Vierailija
1120/2259 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin käyttäjät sen kun vähenee päivä päivältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän