Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
921/2259 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on erittäin epäluotettava, epärehellinen yritys joka hyväksyy jatkuvasti tuoteväärennöksiä ja antaa aivan harhaanjohtavaa valheellista tietoa kuluttajille.

Vierailija
922/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katson jotakin alueellani myynnissä-ilmoitusta, en tosiaankaan halua "Samankaltaisia ilmoituksia" esille, vaan myyjän nimimerkin, että näen hänen muut myynti-ilmoitukset.

En ihmettele, jos myyntimäärät ovat laskeneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Kyllä, kaikki on tehty mahdollisimman työlääksi ja hankalaksi. Pitäkööt tunkkinsa!

Vierailija
924/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on entinen, niin huono, ei noin huonoa kukaan enää kohta käytä.

Vierailija
925/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jättää uppoavan torin.

Vierailija
926/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki jättää uppoavan torin.

On niin surkea, kuka tällaista haluaa käyttää, ei kukaan.

Vierailija
927/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkee kohti konkurssia kovaa vauhtia.

Vierailija
928/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki toiminnot on vähintään 3-4 klikkauksen päässä kun aiemmin riitti yksi. Todella ärsyttävä, työläs ja hidas. Omia tallennettuja suosikkeja ei näe enää nopeasti yhdellä silmäyksellä.

Vierailija
929/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin muutaman vinyylilevyn, työkalun ja lastenvaatteita myyntiin eilen illalla.Nyt töiden jälkeen katselin niin yhdessä ainoassa lasten vaatteessa on yksi katselukerta, siis vain yksi.Ei kannata enää nähdä vaivaa laittaa mitään toriin, on aivan kuollutta, konkurssikypsä.

Vierailija
930/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjät vähenee kovaa tahtia kun käytöstä tehty todella hankalaa.

Vierailija
931/2259 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, on kyllä tehty todella kankeaksi käyttää.

Vierailija
932/2259 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa konkurssi häämöttää.

Vierailija
933/2259 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on aivan paska, edelleen on tuo sarake MYYTY ja nyt uutena piilotetut, tori on aivan sekaisin, aivan hirvittävää paskaa.

Vierailija
934/2259 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, lopetin tänään kokonaan, en jaksa enää nykyistä toria, on niin umpisurkea.

Vierailija
935/2259 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on surkea, eikä muuksi muutu, tuhannet jättää sen viikottain.

Vierailija
936/2259 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tori on surkea, eikä muuksi muutu, tuhannet jättää sen viikottain.

Ilmoitusmäärät laskenut sadoilla tuhansilla, kuka viitsi käyttää epäluotettavaa toria, ei kohta enää kukaan.

Vierailija
937/2259 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ihmetyttää tuo, että pankkitilin katseluoikeus pitää antaa torille. Olen yli 40, kaksi maisteritutkintoa. Enkä ole koskaan missään ennen nähnyt enkä kuullut tällaista, että jollekin ulkopuoliselle taholla pitäisi antaa pääsy pankkitilille.  Minusta on outoa, että esim uutismedia ei ole millään tavalla uutisoinut tästä todella oudosta käytännöstä. Luulen, että suuri osa toridiilin ottaneista ei edes tajua antaneensa torille sitä lupaa.

Mitä hittoa! Kiitos näistä kommenteista missä tuotte tämän esiin!

Itse feidasin oikeastaan koko torin kun meni vaikeaksi enkä tykkää. Löydän muualta mitö tarvitsen. Myin enemmän itse ja se kyllä harmittaa, mutta en jaksa tuota uutta ollenkaan. Jätin kyllä käyttäjätilin talteen jos satunnaisesti jotain vielä tarttisi sieltä etsiä, eipä ole moneen viikkoon tullut käytyä, vaikka ennen vietin välillä joka päivä ihan enemmänkin aikaa, hupikatseluum.

Nyt jun ketju taas osui silmiini, niin nämä kommentit tuosta diilistä ihmetyttivät ja nyt vasta luin noita ehtoja. Siis MI-TÄ?! Eihän tuo voi olla laillista? Tai jos onkin, nikn mitenkään oikein moraalisesti! Ihan uskomatonta tavata noita ehtoja muutenkin. "Ymmärämme, että tästä on haittaa.." no juu ei hätää, eti oo enää haittaa, menee poistoon koko tili. En aio tukea tollaista. Ei varmasti ole kaikille selvää, jotka tuon hyväksyvät, mihin ovat sitoutuneet.

Sama oli MobilePayllä. Nyt sieltä voi hakea ja kokeilla numeroita, sattumanvaraisesti, jolloin saat kerättyä ihmisten yhteystietoja, kaikkine välinimineen. Eli numeroa hakiessa löytyy kaikki henkilön etunimet ja sukunimi. ENNEN mitään maksua. Eli voi vaan ajankulukseen kerätä tietoja sieltä. Lisäksi hakemalla järjestyksessä peräkkäisiä numeroita löytyi esim. selkeästi sukua olevat samannimiset henkilöt, joilla puhelinnumeron lopussa siis vaihtui esim. "6544" --> "6545", eli luotu täysin liittymät peräkanaa, eli tod näk vanhempi hakenut itselle ja lapselle liittymät, nimistä päätellen. Mihin kaikkeen tuotakin voi käyttää. Siis perustellaan vielä turvallisuudella, niin kenen turvallisuudella? Eikä edes kiinnostanut kun laitoin palautetta. Samaa "ymmärrämme, että on lisävaivaa". No aivan varmasti pian on lisävaivaa kun numeroita jaellaan täysien nimitietojen kera kenelle tahansa!

Vierailija
938/2259 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ihmetyttää tuo, että pankkitilin katseluoikeus pitää antaa torille. Olen yli 40, kaksi maisteritutkintoa. Enkä ole koskaan missään ennen nähnyt enkä kuullut tällaista, että jollekin ulkopuoliselle taholla pitäisi antaa pääsy pankkitilille.  Minusta on outoa, että esim uutismedia ei ole millään tavalla uutisoinut tästä todella oudosta käytännöstä. Luulen, että suuri osa toridiilin ottaneista ei edes tajua antaneensa torille sitä lupaa.

Mitä hittoa! Kiitos näistä kommenteista missä tuotte tämän esiin!

Itse feidasin oikeastaan koko torin kun meni vaikeaksi enkä tykkää. Löydän muualta mitö tarvitsen. Myin enemmän itse ja se kyllä harmittaa, mutta en jaksa tuota uutta ollenkaan. Jätin kyllä käyttäjätilin talteen jos satunnaisesti jotain vielä tarttisi sieltä etsiä, eipä ole moneen viikkoon tullut käytyä, vaikka ennen vietin välillä

Jatkan vielä tätä MobilePaytä.

Eli kun MobilePayltä kysyin, että miten on huomioitu turvakiellon omaavat henkilöt, niin vastasivat, että "Pitää itse harkita kenelle numeronsa antaa." :)

Niin!? Kun siksi juuri lähestyin MobilePaytä, kun sieltä järjestelmästä voi kaivaa kaikkien heidän asiakkaidensa tiedot, että eikös se ole juuri sitä harkitsematonta, mutta varsin tahallista tietovuodon aiheuttamista! :)

Ei kiinnostanut. Tämmösiä nää yritykset on tänäpäivänä. Ihanaa!

Vierailija
939/2259 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin juuri pitkästä aikaa ilmoituksia, heti tuli jotain huijaribotteja. Liittyneet 2024 oudoilla käyttäjänimillä, eivät tietenkään ole tunnistautuneita ja lähettävät identtisiä viestejä. 

Vierailija
940/2259 |
25.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiilin kun tekee saa myydä tuoteväärennöksiä, tori sallii rikollisuuden maksua vastaan?