Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
881/2259 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa tavara ei oikeasti liiku, on aivan hiljaista, ei katselijoita, ei kauppaa, ei tv mainonta asiaa muuksi muuta, ilmeisesti iso määrä pienyrittäjiä lopettanut torin käytön uudistuksen jälkeen.

Vierailija
882/2259 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toridiilissä myyjä ei saa edes ostajan nimeä eikä osoitetta, koska se lähetys menee postin helposti-koodilla "kätevästi ilman osoitetta". Eli edes rikosilmoitusta et saa tehtyä jos ostaja huijaa.

Ei toridiilille myyjänä.

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010316881.html

Tässä digitoday varoittaa huijauksesta, joka on ostajan mahdollista tehdä toridiilillä. Ostaja väittää saaneensa risan tuotteen, myyjä ei saa rahojaan ja menettää tavaran. Esim: ostajalta hajoaa vanha rakas muumimuki. Ostaa uuden torista, väittää saaneensa rikkinäisen, myyjä ei saa rahojaan ja ostaja saa ehjän muumimukin ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/2259 |
21.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toridiilissä myyjä ei saa edes ostajan nimeä eikä osoitetta, koska se lähetys menee postin helposti-koodilla "kätevästi ilman osoitetta". Eli edes rikosilmoitusta et saa tehtyä jos ostaja huijaa.

Ei toridiilille myyjänä.

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010316881.html

Tässä digitoday varoittaa huijauksesta, joka on ostajan mahdollista tehdä toridiilillä. Ostaja väittää saaneensa risan tuotteen, myyjä ei saa rahojaan ja menettää tavaran. Esim: ostajalta hajoaa vanha rakas muumimuki. Ostaa uuden torista, väittää saaneensa rikkinäisen, myyjä ei saa rahojaan ja ostaja saa ehjän muumimukin ilmaiseksi.

Ei kannata ottaa mitään diiliä, tori antaa täysin harhaanjohtavaa tietoa tästä tv mainonnan kera.Tästä pitäisi ottaa yhteyttä kuluttaja asiamieheen ja kuluttaja-asiamiehen pitäisi puuttua, kieltää harhaanjohtava mainonta uhkasakon uhalla.

Vierailija
884/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ToriDiili on täysin epäonnistunut viritelmä. Se toimisi ehkä jos rahat voisi siirtää tilisiirtona Torille, joka sitten tilittäisi ne myyjälle. Nyt pitää antaa pankkikortin tiedot jollekin pilipalifirmalle, ja tilitapahtumien seurantaoikeus 6 kk. En anna.

Kuka vastaa jos tililtä aletaan tekemään veloituksia. Pankki ei varmasti korvaa, sanoo vaan että itsepähän annoit tietosi joita ei saa jakaa.

Pankkitiedot on henkilökohtaisia, niitä ei pidä levittää, jakaa mihinkään, ei koskaan.

Vierailija
885/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan uskomattoman paska tämä uudistunut tori, ei tuollaista paskaa käytä kukaan.

Vierailija
886/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa torille palautetta. Valitse "muu yhteydenotto tai palaute"

https://tuki.tori.fi/hc/fi/requests/new

Vierailija
887/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä ihmetyttää tuo, että pankkitilin katseluoikeus pitää antaa torille. Olen yli 40, kaksi maisteritutkintoa. Enkä ole koskaan missään ennen nähnyt enkä kuullut tällaista, että jollekin ulkopuoliselle taholla pitäisi antaa pääsy pankkitilille.  Minusta on outoa, että esim uutismedia ei ole millään tavalla uutisoinut tästä todella oudosta käytännöstä. Luulen, että suuri osa toridiilin ottaneista ei edes tajua antaneensa torille sitä lupaa.

Vierailija
888/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä ihmetyttää tuo, että pankkitilin katseluoikeus pitää antaa torille. Olen yli 40, kaksi maisteritutkintoa. Enkä ole koskaan missään ennen nähnyt enkä kuullut tällaista, että jollekin ulkopuoliselle taholla pitäisi antaa pääsy pankkitilille.  Minusta on outoa, että esim uutismedia ei ole millään tavalla uutisoinut tästä todella oudosta käytännöstä. Luulen, että suuri osa toridiilin ottaneista ei edes tajua antaneensa torille sitä lupaa.

Tässä olisi hyvä jutun aihe iltalehdille!

Vierailija
889/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä olisi hyvä jutun aihe iltalehdille!

Miksi et itse ota yhteyttä lehdistöön?

Vierailija
890/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa torille palautetta. Valitse "muu yhteydenotto tai palaute"

https://tuki.tori.fi/hc/fi/requests/new

Ihan turha laittaa sinne mitään palautetta, ei siellä kukaan tajua mitään, joku Martta, Sofia, Eetvartti vastaa ihan mitä sattuu.

Vierailija
891/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan tori.fi mainostaa telkkarista, ei pilattu tori siitä parane vaikka kuinka mainostaisitte.

Vierailija
892/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ratkaistaisiin tämä tilanne? Meitä on kuitenkin satojatuhansia pettyneitä?

Aika moni on ratkaissut niin että siirtyi huutonettiin. Katselukerrat lisääntyneet selvästi. 

Vierailija
893/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan uskomattoman paska tämä uudistunut tori, ei tuollaista paskaa käytä kukaan.

Eihän sitä diiliä ole pakko käyttää. Myy itse ja vaihtaa tiedot ostajan kanssa ja lähettää paketin. Miksi tästäkin pitää tehdä iso ongelma?

Vierailija
894/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sitä ToriDiiliä ole pakko käyttää. Yksi ostaja halusi tuotteeni sen kautta, mutta huomasin tuon, että myyjän pitäisi sitä käyttääkseen kirjautua pankkitililleen ja antaa kolmannelle osapuolelle oikeudet tilitietoihin (esim. saldo!). En suostunut ja ilmoitin ostajalle, että ei onnistu ToriDiilin kautta. Teimme sitten kaupat normaalilla tavalla, hän maksoi tuotteen mobilepaylla ja lähetin sen jälkeen. No problem.

Vierailija
895/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä diiliä ole pakko käyttää. Myy itse ja vaihtaa tiedot ostajan kanssa ja lähettää paketin. Miksi tästäkin pitää tehdä iso ongelma?

Kyllähän ihmiset sen tajuaa ettei sitä ole pakko käyttää, siinä diilissä on on paljon ongelmia, epäselvyyttä, sen takia sitä kritisoidaan, jos et sitä tajua niin ei kannata asiaa kommentoida.

Vierailija
896/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin ongelma on sen toimivuus, nyt ollut reilu viikon ilmoitukset, katselukerrat 0-6, nyt ei mahdolliset ostajat löydä tuotteita tämän tyhmän uudistuksen jälkeen ja kun ei ole ostajia ei ole kohta myyjiäkään.

Vierailija
897/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Torin ongelma on sen toimivuus, nyt ollut reilu viikon ilmoitukset, katselukerrat 0-6, nyt ei mahdolliset ostajat löydä tuotteita tämän tyhmän uudistuksen jälkeen ja kun ei ole ostajia ei ole kohta myyjiäkään.

Näin on näreet, niin pirun sekava, olen muutaman vuoden ostanut tähän aikaan tavaraa mökille vietäväksi, selasin toria, aivan ihmeellinen, todella sekava, saa minun puolesta olla.

Vierailija
898/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, olet varmasti oikeassa, ihmiset ei tajua, lue mitä tähän kuuluu ja tässä kohtaa pitää muistaa myös että tori ottaa palvelumaksun, tori myy palvelua mutta ehdot, kustannukset ei ole selkeästi näkyvästi mainittu,tämä on mielestäni kuluttasuojalain vastaista.

Vierailija
899/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tori on todella sekava, ei enää löydä mitään, hurttiukko 72v

Vierailija
900/2259 |
22.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki "diilit" on nistien touhua.