Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Ei kannata maksaa mistään näkyvyydestä, tori on niin huono nykyisin ettei sitä näkyvyyttä saa vaikka maksaisi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata maksaa mistään näkyvyydestä, tori on niin huono nykyisin ettei sitä näkyvyyttä saa vaikka maksaisi.
Eikä näkyvyydellä tee mitään, jos se osoitetaan väärille ihmisille. Minulle ainakin Torin etusivu näyttää yleensä tuotteita, jotka eivät kiinnosta mitenkään.
Mulla toimii hyvin. Uudistuksen alussa vähän takkusi mutta nyt ei ole valittamista, paranee koko ajan. Kärsivällisyyttä siskot!
Jatkan : Ei ollut aikomusta laittaa siis maksaa mitään ylimääräistä , että saisi näkyvyyttä. Muutama tavara mennyt. Vähän kiirettä saada tavaroita pois. Käyttääkö kukaan enää huutonettiä ?
Torissa ei toimi mikään, ihan hölmöt nämä osastot, samoin vaatemerkit, koot, kirjoissa uupuu osastoja jne.jne.siis aivan epäonnistunut.
Pari kauppaa on parin kuukauden sisällä tullut, kyselyitä muutamia. Nyt sitten, kun Tori laittoi tuo epätoivoisen tarjouksensa ilmaisesta postituksesta, tuli sitten ostoehdotus, että myytkö Toridiilillä, kun postitus nyt ilmainen. No en myy, en postittanut tuotetta/tuotteita ennen tuota surkeaa uudistusta ja T-Diiliäkään koskaan ennekuin raha näkyi varmasti tilillä.
Kaupat hoituivat sujuvasti puolin ja toisin. Vain 1-2 tapausta oli vuosien varrella aikaisemmin ennen Diilihöpinöitä, että olisi pitänyt postittaa ennen maksun näkymistä, ne ostajaehdokkaiden kaupat jäivät suosiolla tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä näkyvyydellä tee mitään, jos se osoitetaan väärille ihmisille. Minulle ainakin Torin etusivu näyttää yleensä tuotteita, jotka eivät kiinnosta mitenkään.
Saman huomannut. Etusivun "fiidissä" ainakin kaksi fursuittia. En tiedä mitä olen tehnyt ansaitakseni tämän. Ei taida olla ihan toimivat algoritmit.
hyvä esi merkki miten pilata toimiva sivusto
Vierailija kirjoitti:
Jatkan : Ei ollut aikomusta laittaa siis maksaa mitään ylimääräistä , että saisi näkyvyyttä. Muutama tavara mennyt. Vähän kiirettä saada tavaroita pois. Käyttääkö kukaan enää huutonettiä ?
Paras torin jälkeen on varmaan facebookin kirppariryhmät. Huutonetissä ei ainakaan vielä ole samalla tavalla kiinnostavia tavaroita kuin torissa. Riippuu toki mitä etsii ja ehkä se tuosta vielä aktivoituu.
Tai sitten joku paikallinen kirpputpri, siis vuokraa ihan pöydän ja näkee sen vaivan. Loput kierrätykseen.
Kunhan ei pankkitietojaan anna torille tai kellekään muulle tuntemattomalle...
Eilen vastasin kyselyyn, jossa ilmeisesti tori.fi taustalla. Kyselivät tori.fi suhteessa muihin käytetyn tavaran kauppapaikkoihin. Siellä kait ollaan jo huolissaan ja toivottavasti ollaan. Eivät tainneet uskoa tätä käyttäjien reklamaatiota ja valitusta. Piti oikein laittaa vielä gallup käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii hyvin. Uudistuksen alussa vähän takkusi mutta nyt ei ole valittamista, paranee koko ajan. Kärsivällisyyttä siskot!
Ainakin 50 % tämän ketjun valittajista on miehiä.
Tämä on nykyään todella huono, ennen meni hyväkuntoiset lastenvaatteet saman tien oli kymmeniä katselukertoja heti.Nyt katselukerrat ihan muutama tai jopa nolla, kauppa ei käy.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on nykyään todella huono, ennen meni hyväkuntoiset lastenvaatteet saman tien oli kymmeniä katselukertoja heti.Nyt katselukerrat ihan muutama tai jopa nolla, kauppa ei käy.
Saman olen huomannut. Tuskin kukaan käy katsomassa ja vielä harvempi kysyy mitään. Ennen kauppa kävi hyvin. Lieneekö alustan muutos ainoa syy, vai onko aika vain eri?
Minulla toimii i padissa suht hyvin.
Tori on pilattu täysin lopullisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman olen huomannut. Tuskin kukaan käy katsomassa ja vielä harvempi kysyy mitään. Ennen kauppa kävi hyvin. Lieneekö alustan muutos ainoa syy, vai onko aika vain eri?
Aika on nyt huono mutta silloin juuri käytetyn kauppa käy, vika on tässä torin uudistuksessa ja valtava asiakaskato jatkuu, kun ei kauppa käy niin turha ilmoitella torissa.
Tori on vain muisto entisestä, ilmoitusmäärät romahtanut.
Vähän kertausta, ja ihmeteltävääkin, ei nyt liity mihinkään kenenkään kommenttiin, kunhan UPpailen ja hieman huumoriakin tässä Tragikomiassa.
Rehellisyys Disclaimer torin sopparista:
"Tori pidättää itsellään oikeuden......Torilla ei ole mitään vastuuta ilmoittajaa kohtaan, vaikka myöhemmin ilmenisi, että kyseiset oikeudelliset epäselvyydet ovat olleet perusteettomia."
Terveisin, iines, martta ja edvard.
20K+ nega palautetta Torille, 2024 uudistuksesta
https://yle.fi/a/74-20080597
2022 myydyimmät Torissa:
https://yle.fi/a/74-20008912
2023 myydyimät torissa
https://yle.fi/a/74-20065136
2024 "myydyimmät torissa"
tähän voi jo nyt vastata: Torin mielestä "aivan kaikki", jopa myymättömät Vanhentuneet ilmoitukset.
Oletteko tunnistautunut torissa ? Tai maksaneet vaikka 5 e niin saa hetken paremmin näkyvyyttä sille mitä myytte ? Olen nyt alkanut laittaa tavaroita myyntiin. Ei ole tori enää sitä mitä oli joskus vuosia sitten.