Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Siis ei mene enää mitään kaupaksi!! Myynti loppunut tyystin uudistuksen myötä.
Olen myyjä, jolla on useammat kaupat kesken. En kuitenkaan pääse torin viesteihin. Eli en pääse vastaamaan ostajille mitään, vaikka kaupat oli jo sovittu. En tiedä mitä tehdä. On kyllä rasittava uudistus. Rikottiin vanha toimiva.
Vierailija kirjoitti:
Mun myytävillä ei ole enää katselukertojakaan. :( Todella typerä uudistus tai paremminkin pilaaminen. Tori oli niin hyvä paikka kierrättää nopeasti lasten pyörät, luistimet, sukset ja vaatteet seuraavalle käyttäjälle ja saada omille seuraavaa kokoa.
Jep. Nyt paras aika myydä kevätvaatetta mutta ei yhtään klikkausia tule ilmoituksiin. Ennen sesonkiaikaan meni lasten haalarit ja kengät melkein heti, nyt ei yhtään mitään.
Ennen mä selailin toria iltaisin huvikseen vaikka kuinka pitkiä aikoja, nyt huomaan etten ole käynyt torissa yli viikkoon. Ja ainoa syy on tämä uusi susipas** versio. Liian sekava, mieluummin olen käyttämättä. Lapsellekin tuli ostettua kevääseen kuorivaatteet kaupasta uutena, ennen olisin kolunnut torin läpi ensin. Nyt ei jaksanut.
Ensimmäinen asia mitä tein aina hakiessani jotain, oli rajata yritysmyyjät pois hausta. Se onnistu vanhassa torissa helposti klikkaamalla. Nyt pitää scrollata vaikka kuinka pitkälle kaikkien paikkakuntien alapuolelle, että saa ne yritysmyyjät pois 🤬 Ja tämä vain yks pieni ongelma tässä uudessa täysin pilatussa torissa.
Ahneus syynä!
K ja S mafiat eivät halua että vertaiskauppa tai kierrätys todella toimii koska silloin ihmiset eivät osta enää niin paljon uutta ja kallista paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ahneus syynä!
K ja S mafiat eivät halua että vertaiskauppa tai kierrätys todella toimii koska silloin ihmiset eivät osta enää niin paljon uutta ja kallista paskaa.
Kuulostaa loogiselta, mutta avaisitko tätä juttua vähän enemmän?
Eli miten nää isot ketjut liittyy tohon tori.fi:n ja schibsteftmikälie-pask***n?
Ts. ovatko nykyään torin omistajina vai mitä häh?
On kyllä käsittämätöntä.. Laitoin muutama tunti sitten Reiman kampetta myyntiin mikä yleensä kerää klikkauksia kuin häkä, niin tähän mennessä näitä ilmoituksia on katsottu 1 kerta. Siis 1 kerta!!!!! Tää on lopun alkua torille.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin uudesta torista erään esineen, jonka olisin voinut ostaa jos samaan pakettiin olisi löytynyt jotain muutakin. Vaan enpä löytänyt kohtaa, josta olisin päässyt näkemään myyjän muut myynnissä olevat kohteet.
Tai sitten et vain osaa. Minä testasin just ja kaipaamasi toiminto pisti heti silmään.
Ai että tämä "toimito" oikein pisti heti silmään! Ensin täytyy kirjautua sisään, koska muita kohteita ei voi selata kirjautumatta. Sen jälkeen täytyy klikata "näytä profiilin tiedot". Sen jälkeen klikataan samaan kohtaan esiin tulevaa myyjän nimeä. Tämä jälkeen tulee listaus aktiivisista ilmoituksista. Kylläpä oikein pomppasikin silmään.
Kun haluaa ostaa polkupyörän, sen määrittely ei onnistu enää: Muut pyörät, miesten, runkokorkeus 56, 28", 42-622
Kuka pilasi Torin, ehkä merkonomi, ei ainakaan pyöräkorjaamon pitäjä.
Viestit näkyy kun pitää sovelluksen auki. Muuten ei.
Sysipaska!
Kuten jollain muullakin, mulla oli tapana aina iltaisin selailla Torista nukkumaan mennessä tietty tavararyhmä jota keräilen, katsoakseni mitä uutta on tullut.
Uudistuksen jälkeen en enää kertaakaan.
Pari kertaa päiväsaikaan olen nyt kokeillut toimiiko. Ei toimi!
Toimii täysin ok. Ostajia jonossa jos ja kun taas joku tekee oharit. Myös viestit toimii ok ja reaaliajassa.
Mikä hitto että ne suosikit on pitänyt noin vaikeemman kautta tehä😭 menee hermo tähän sivustoon, nyt joku roti kun rivit hyppii miten sattuu ja poistuu-ei poistu-poistuu tavaraa myynnistä ja suosikkeja ei nää kerralla niinku ennen, ihan kiihtyy kun raivostuttavaa niin pirusti 👿😡😤😤😤😤
Vierailija kirjoitti:
sehän on ihan paska nykyään pakollinen rekistöröinti ym paskaa
Mitä salattavaa sinulla on kun et halua rekisteröityä?
Täällä taitaa nyt olla 1kpl torin kätyri päivystämässä ja puolustelemassa. Laittakaa se vanha tori käyttöön ja sassiin!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sehän on ihan paska nykyään pakollinen rekistöröinti ym paskaa
Mitä salattavaa sinulla on kun et halua rekisteröityä?
Olen eri ja en aio tunnistautua koska on suuri hakkeroinnin vaara. Myin muuten jo viime sunnuntaina ja lähetin paketin. Mun face ja insta hakkeroitu niin en anna tietojani.
T.Eri
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa nyt olla 1kpl torin kätyri päivystämässä ja puolustelemassa. Laittakaa se vanha tori käyttöön ja sassiin!!
Käyttäkää sitä sivua tietokoneella, niin ei ole muuttunut miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun myytävillä ei ole enää katselukertojakaan. :( Todella typerä uudistus tai paremminkin pilaaminen. Tori oli niin hyvä paikka kierrättää nopeasti lasten pyörät, luistimet, sukset ja vaatteet seuraavalle käyttäjälle ja saada omille seuraavaa kokoa.
Jep. Nyt paras aika myydä kevätvaatetta mutta ei yhtään klikkausia tule ilmoituksiin. Ennen sesonkiaikaan meni lasten haalarit ja kengät melkein heti, nyt ei yhtään mitään.
Ainakin meneillään oleva syyhyepidemia vie voimat ja rahat. Ei ole tultu shoppailtua viime aikoina, kun yritän selviytyä pyykkirumbasta.
Näyttää olevan vielä myyjiä, jotka ei tunnistautuneet joten en sanoisi kovinkaan pakolliseksi.