Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Näköjään täytyy vain tottua uuteen Torin näkymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa nyt olla 1kpl torin kätyri päivystämässä ja puolustelemassa. Laittakaa se vanha tori käyttöön ja sassiin!!
Käyttäkää sitä sivua tietokoneella, niin ei ole muuttunut miksikään.
No kyllä kuule tietokoneella tulee vain ja ainoastaan tämä uusi täysin pa*ka torin sivu
On kyllä hyvin erikoinen muutos, koska itse en huomaa mitään eroa aiempaan. Tuolta tuo sivu on näyttänyt vaikka kuinka kauan. Sivua on kokeiltu useammalla eri selaimella. Toriin on itselläni ollut käyttäjätunnukset jo muutaman vuoden. Mikäli muutos on koskenut niitä käyttäjiä, jotka ovat ns. vierailijoina sivulla myyneet/ostaneet, niin luokaa ne tunnukset.
Olen täysin samaa mieltä. Uusi tori.fi on aivan perseestä. Monet tärkeät jutut jotka ennen olivat hyvin esillä, on nyt hemmetin vaikeasti löydettävissä. Nyt ei esim. suoraan näe, onko myyjä valmis lähettämään tuotteen vai käykö vain nouto, ellei myyjä tuotteen kuvauksen yhteydessä itse hoksaa sitä kertoa. Ja kun ennen ilmoituksessa oli kätevä täppä, mistä saattoi katsoa myyjän muut kohteet helposti ja nopeasti, niin nyt täytyy ensinnäkin olla kirjautunut, että pääsee ilmoittajan profiiliin, ja sieltä sitten etsiä ne ilmoittajan muut kohteet. Tarpeettoman monimutkaista! Ja mainokset lävähtelevät auki helvetin ärsyttävästi sellaisiin kohtiin että sujuva käyttö on mahdotonta, kun koko ajan saa olla klikkailemassa mainoksia sulki. Ja sekin täytyy kahdella klikkauksella tehdä.
En ole vielä kirjautuneena sitä koittanut käyttää, mutta äsken kun pikaisesti kävin tori-sivustolla tarkoituksenani vilkaista onko sinne ilmaantunut uutta, olin kyllä aika tyrmistynyt. Todella perseelleen on mennyt koko systeemi. Aiemmin se oli paljon selkeämpi ja loogisempi.
Olen aika paljonkin tehnyt viimeisen vuoden sisällä kauppaa torin kautta, mutta luultavasti jatkossa en. On se nyt senverran hankala, sekava ja monimutkainen käytettävä, että saa minun puolestani jäädä. On niitä muitakin kanavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taitaa nyt olla 1kpl torin kätyri päivystämässä ja puolustelemassa. Laittakaa se vanha tori käyttöön ja sassiin!!
No kyllä kuule tietokoneella tulee vain ja ainoastaan tämä uusi täysin pa*ka torin sivu
Minulla näkyy se vanha. Ilmeisesti eri käyttäjille tulee uudistus eri aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään täytyy vain tottua uuteen Torin näkymään.
Kun olisikin kyse pelkästä näkymästä, mutta kun siitä on tullut myös paljon monimutkaisempi käyttää! Monet asiat mitkä ennen olivat helposti näkösällä joutuu nyt kaivamaan vaikeasti mutkan kautta. Miksi kaikki toimiva pitää aina muuttaa huonommaksi!?
Jos joku asia toimii niin ÄLKÄÄ KORJATKO!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla on samanlainen kuin ennenkin?
Sama homma. Mistä tässä vouhkataan?
Menet torin sivulle niin siellä on joku susipas** beta-versio käytössä. Ap
Just samanlainen on ollut niin kauan kuin muistan, ei muutosta.
Ja vitutkaan ole ollu! Vielä toissapäivänä kun viimeks kävin niin oli vanha hyvä selkeä tori.fi käytössä, mutta tänään lävähti joku ihme tervetuloa uuteen toriin!-paska silmille ja mikään ei ollut tuttua. Joku beta-versio se kai nyt on. Kysyttiin jopa Mitä mieltä olet uudesta torista? Anna palautetta! Saatte muuten uskoa, että palautetta kyllä annoinkin ja rajusti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla on samanlainen kuin ennenkin?
Sama homma. Mistä tässä vouhkataan?
Menet torin sivulle niin siellä on joku susipas** beta-versio käytössä. Ap
Tori-sivusto kysyi haluatko ottaa sen käyttöön. Ja sinä olet vastannut kyllä, joten lopeta tuo vinkuminen.
Ei ole kysynyt minulta missään vaiheessa mitään, vaan ihan yllätyksenä ja pyytämättä aukesi tähän kelvottomaan beta-versioon. Vielä toissapäivänä käytin vanhaa kunnollista tori.fi -sivustoa. Ja mobiililaitteella käytän, iPadillä. Mieleeni tuli, että jospa niillä, jotka eivät eroa huomaa, onkin ollut tuo persläpiversio jo kauemmin käytössä?
Vierailija kirjoitti:
No jos noi ilmoituksen klikkauksien määrät pitävät paikkansa, niin eipä enää ostajia ole. Ennen kun laittoi ilmoituksen, niin yleensä tuli heti ekan tunnin aikana parikymmentä, jotka ilmoitusta oli katsonut. Nyt näyttää siltä, että mihinkään uusiin ilmoituksiin ole tullut yhtäkään katsomiskertaa.. Aika monta tuotetta tänäänkin laittanut myyntiin.
Ei ihme. Minulta ainakin loppui tori.fi:n käyttö tähän uudistukseen!😡
Vierailija kirjoitti:
Löysin uudesta torista erään esineen, jonka olisin voinut ostaa jos samaan pakettiin olisi löytynyt jotain muutakin. Vaan enpä löytänyt kohtaa, josta olisin päässyt näkemään myyjän muut myynnissä olevat kohteet.
Samaa kirosin itse. Ennen oli simppelisti täppäkohta että Näytä ilmoittajan muut kohteet. Nyt tässä uudessa versiossa ei sellaista ole, vaan ymmärsin että täytyy ensin itse olla kirjautuneena toriin, sitten mennä sen myyjän profiiliin ja sieltä sitten löytyy ne muut ilmoitukset. Aivan tarpeettoman monimutkaista! Aiempi versio näytti myyjän muut ilmoitukset olitpa kirjautunut tai et! Voi h*lvetin p*rkeleen p*rse tämmöistä! Tätä nykyistä on niin hemmetin työläs käyttää, että ennustan nopeaa loppua koko tori-kauppapaikalle.
Vierailija kirjoitti:
Uudistus on varmaan päin mäntyä ajon maailman ennätys.
Samat tyypit varmaan suunnitelleet ja koodanneet kuin tämän palstan ns. uudistuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sehän on ihan paska nykyään pakollinen rekistöröinti ym paskaa
Näyttää olevan vielä myyjiä, jotka ei tunnistautuneet joten en sanoisi kovinkaan pakolliseksi.
Rekisteröityminen palvelun käyttäjäksi ja tunnistautuminen on kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen laitteella ja selaimella onnistut saamaan vanhan? Mulla Win10 ja Firefox, vain betaversio mahdollinen.
Eilen taisin tänne kirjoittaa et laitoin Reiman kevätkamppeita myyntiin ja yleensä ovat tän tyyliset menneet kuin kuumille kiville, no tänään tsekkasin ilmoituksen tilanteen niin siellä lukee "ilmoitusta klikattu 4 kertaa"...SIIS NELJÄ KERTAA!!!!!????? Voi H**VETINper**eleenPER*E ei voi olla todellista!!!!!
Olisin tänään ostanut saappaat, mutta viestiä myyjälle ei saa laitettua: Jotain meni pieleen, sivua ei voida näyttää. Olisin tarvinnut kohtuuhintaiset saappaat ja myyjä olis päässyt itselleen tarpeettomista, mutta ei sitten, kun mikään ei toimi.
Purra on korjannut Toriakin?? Saksii miten lystää.
Ota käyttöön VPN-palvelu ja kirjaudu ison kirkon kautta. Maalaisilla testataan beta-versiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä ihmeen laitteella ja selaimella onnistut saamaan vanhan? Mulla Win10 ja Firefox, vain betaversio mahdollinen.
Ubuntu ja Firefox. En ole koskaan kuullutkaan mistään betaversiosta Torissa.