Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!

Vierailija
06.03.2024 |

Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬

Kommentit (2259)

Vierailija
621/2259 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtykää tänne https://www.findit.fi/

Vierailija
622/2259 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Findit tässä on jäämässä enään jäljelle.... Regionline'n ASPA vastasi, että hekin ovat siirtymässä-kehittämässä "jonkunlaista" Maksullista versiota omastaan (jääkö osittain ilmaiseksi, ei tietoa..)

Se tuossa Findit jyrsii, että toistaseks se on aivan liian Ruotsalais painotteinen, se olisi hyvä ALUSTA-platform ,jos sinne saisi tarpeeksi suomeksi asioivia, eikä myöskään niiden "ruottalaisten" ilmot olisi niin sisältö suppeita, hyvä jos edes 1 kokonainen lause tai 2 on heidän tyylinsä ilmoitella....selostaa-kuvailla kohdetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2259 |
08.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsekkailin eilen, ilmoitukset tehty tosi huonosti, otsikot erittäin puutteellisia, saattaa olla vain huono kuva. Paljon baltian maista feikkituotteita ainakin kosmetiikkaa myynnissä.

Vierailija
624/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinted on hyvä ja siellä tuotteet paljon halvemmalla myynnissä kuin torissa. Itse liityin Vintediin pari viikkoa sitten hieman epäilevällä kannalla, mutta olen saanut myytyä siellä paljon vaatteita jotka torissa oli ollut todella pitkään myynnissä tuloksetta.

Lisäksi olen itse ostanut Vintedistä jo pari juttua ja kaikki mennyt hyvin. Postituskin on helppoa, kun paketin päälle kirjoitetaan vain yksi koodi ja viedään postiin joka hoitaa loput. 

Vierailija
625/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siirtyisin nyt Huuto.netiin, mutta en löydä Huutiksen appia Appstoresta.

Onko Huutiksella appia vai pitääkö sitä käyttää selaimella?

Huutiksella ei enää ole appia. Oli vuosia sitten. Itsekin siirryin kokonaan takaisin huutikseen. Ei oikein muita myyntipaikkoja ole löytynyt. Se on ihan toimiva

Vierailija
626/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä feikkituotteita myös torissa, tori sallii tuoteväärennökset 

Vierailija
627/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen tori näyttää vain 50 sivua, eli jos hakusanalla olis enempi myytäviä tuotteita, ei niitä loppuja näytetä, jos ei viitsi klikkailla tai muuttaa hakua. Hieno uudistus.

Vierailija
628/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paska tämä uusi tori, saa puolestani olla, heippa.

Vierailija
629/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin kuollutta, pistin muutaman auton renkaan, varaosan myyntiin, ennen mennyt lähes heti kaikki mitä olen myynyt vuosien mittaan.Nyt katselukerrat yhdellä tuotteella 2, muilla nolla.Tämä loppu tähän, ei tässä ole enää mitään järkeä laittaa myyntiin mitään.

Vierailija
630/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te vikisette? Itse myin juuri kolme mekkoa (Marimekko, Aarrelabel, Vimma) muutamassa minuutissa, kyselyittä tuli kymmeniä. Jos myytävä tuote on hyvä, hyvät kuvat ja hinta kohdallaan, ei ole mitään ongelmaa Torissa.

Vierailija
631/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskat, taas joku torin hölmö täällä sepittää omia tarinoita, tuhannet on lopettanut torin käytön, silloin se on paska, käyttäjät sen päättää ja käyttäjät on vähentynyt tuhansilla jo nyt ja jatkossa vähenee lisää.

Vierailija
632/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että heti kun tulee joku vastaava myyntipaikka kuin Tori oli ennen, niin nykyinen Tori menee konkurssiin aika nopeasti, suurinosa käyttäjistä siirtyisi sinne uuteen, nythän Torilla vielä on käyttäjiä koska ei ole mitään vastaavia missä olisi paljon myyjiä ja ostajia

Vierailija
633/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyvätkö nuo suosikkilistalle laitot myyjillä jotenkin, ts. näkeekö myyjä kuinka moni on merkannut kohteen suosikikseen? Jos näkee, oletteko seuranneet onko niissä havaittavissa mitään yhtäläisyyttä tai eroa ilmoituksen katselukertoihin verrattuna? Tuotteen kun voi nykyään merkitä suosikiksi suoraan hakulistauksesta, ilman että ilmoitusta edes tarvitsee avata ns. kokonaan.

Vierailija
634/2259 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt yöpöydän, sivupöydän, tehosekoittimen, Muumi tarjoilukulhon ja puutarhakalusteet. Halvalla on myytävä.

Vierailija
635/2259 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi yhä edelleenkään puhelimella ollenkaan! Ei pysty selaamaan. Koko näyttö sekaisin. Pätkityt, puolittaiset, katkinaiset ilmoitukset joista ei näkyy puolikas tai 1/3 osa kuvasta ja tekstistä menevä päällekkäin ja toistuvat toistumistaan.

Vierailija
636/2259 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi yhä edelleenkään puhelimella ollenkaan! Ei pysty selaamaan. Koko näyttö sekaisin. Pätkityt, puolittaiset, katkinaiset ilmoitukset joista ei näkyy puolikas tai 1/3 osa kuvasta ja tekstistä menevä päällekkäin ja toistuvat toistumistaan.

Sun kännyssä on se vika.

Vierailija
637/2259 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori.fi mainostaa sähköpostin kautta diiliään. Nyt myyjälle ilmainen toimitus 12.5. saakka.

Kyllä tämän on lopun alkua. Ei kait kukaan nyt retkahda tänän muutaman euron etuun. Ostajalle tietty ok, mutta myyjä ottaa riskin, että ei saa euron euroa. Ostaja kuitenkin joutuu maksamaan palvelumaksun ja sen saadakseen takaisin tietty reklamoi tuotteesta, Ostaja jää odottamaan rahojaan. 

"Ilmainen toimitus 12.5. saakka!

Tarjoamme kaikkien ToriDiili-pakettien postitukset veloituksetta 12.5. asti! Jätä myynti-ilmoitus ja valitse ToriDiili saadaksesi ilmoituksellesi ilmaisen toimituksen ja tee myös itse ToriDiili-löytöjä ilman kuljetusmaksua.

Vierailija
638/2259 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vinted on hyvä ja siellä tuotteet paljon halvemmalla myynnissä kuin torissa. Itse liityin Vintediin ........

...........

Jokseenkin aikalailla Irrelevanttia rinnastaa Vintediä Toriin , (tai rinnastaa vaikka Huutikseen, tai edes Findt tai Regionline )

Syystä, että Vinted on "tavallaan" paikka "vain" vaatteille, toisekseen se ei ns "koko kansan kauppapaikka, KAIKENLAISELLE tavaralle" mutterista soutuveneeseen tai nostokurkeen.

Vinted on enemminkin kuin jokin "populaari kulttuurinen-life style kulttuurinen sivujuonne".

Ratkaiseeko Vinted tori/huutis ongelmat, missään muotoa, no ei todellakaan...

Tässä on kyseessä tosiaan "Koko Kansan Kauppapaikka", jota tarvitsemme kaikki.

Vierailija
639/2259 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottaisi tuollaista paskadiiliä vaikka maksaisivat kympin minulle jokaisesta paketista bonusta.Ei ikinä mitään diiliä.

Vierailija
640/2259 |
10.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä menoa menee varmasti nurin, niin sieltä koko uudistus ja täysin ylimielinen asenne torin edustajalle, vika käyttäjissä.No, käyttäjiä on nyt tuhansia vähemmän ja koko ajan vähenee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi