Miksi naisia näkyy niin harvoin julkisilla paikoilla?
Esim kadulla ja kaupassa noin 95% ihmisistä on kaikenikäisiä miehiä.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Suomi on muuttunut.
Maissa joista Suomeen on tullut paljon m. muuttajia. Julkiset ulkotilat ovat miesten hallussa. Tarkoitus on ajaa Suomessakin naiset sisätiloihin tulevaisuudessa.
Mutta naisethan ovat itse menneet sisätiloihin ja selaavat siellä puhelinta.
Ap
Alastomana näen naisen vaan kun olen äitini kanssa saunassa.
AP.
Toisin kuin miehet, naiset käyvät töissä.
Naiset ovat myös paljon yliopistoissa, koska menestyvät opinnoissa ja opiskelu on heille helppoa.
No öö, miksihän naiset liikkuisivat predaattorien hullujen seksiaddiktien kanssa samoissa paikoissa samoihin aikoihin? Mietipä
Vierailija kirjoitti:
Suomi on muuttunut.
Maissa joista Suomeen on tullut paljon m. muuttajia. Julkiset ulkotilat ovat miesten hallussa. Tarkoitus on ajaa Suomessakin naiset sisätiloihin tulevaisuudessa.
Minä näen naisia joka päivä julkisesti, jopa paljon enemmän kuin miehiä. Siviilimiehet joita näen ovat pääasiassa vanhuksia
Nuoret muslimimiehet vallanneet joka paikan.
Kyllä niitä on mutta ovat vain piiloutuneet kaavun alle.
Missä kaupassa sä oikein käyt? Jossain ruokakaupoissa 70-80 % on naisia. Luuletko tosissasi että miehet hoitaa pääosin perheiden ruokaostokset?
Vierailija kirjoitti:
No öö, miksihän naiset liikkuisivat predaattorien hullujen seksiaddiktien kanssa samoissa paikoissa samoihin aikoihin? Mietipä
Monikulttuurisuus on tärkeää!!! t. Vihervasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Missä maassa noin ?
Venäjällä, tai jossakin muslimimaassa. Hän liikkuu sielläkin ulkona vain iltaisin.
Just Ihmettelin bussissa että miksi siellä oli vain naisia. Miehet puuttuivat yhtä vanhusta lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Alastomana näen naisen vaan kun olen äitini kanssa saunassa.
AP.
Alaston ihminen ei ole kaunista katseltavaa. Olipa muuten vaikka kuinka kaunis.
Sellasta se on, kun pyörii seksikaupoissa.
Sitä sietääkin kysyä, että miksi naiset pakenee alueilta joissa on pääasiassa suomalaisia miehiä esim. Kainuu? Miettikääpä hetki sitä.
Ulkona valo haittaa Tiktokin ja Instagramin selailua.
Vierailija kirjoitti:
Just Ihmettelin bussissa että miksi siellä oli vain naisia. Miehet puuttuivat yhtä vanhusta lukuunottamatta.
Näinhän se on. Naiset ovat kollektiivisia ja käyttävät palveluita, miehet machoja ylikuluttajia joilla pitää olla oma auto, koska eivät voi hengittää samaa ilmaa muiden kanssa. Kerta kaikkiaan miehet ovat aika kauheita. Eikä tässä vielä edes puhuta siitä r aiskailukäytöksestä.
Kannattaisko harkita pallien silpaisemista, niin teistä voisi tulla yhtä mukavia kuin vaikkapa kollikissoista? Kukaan ei ota nurkkiinsa kuseksimaan ja rääkymään kuohitsematonta kollia.
Ulkona ei kehtaa kuvata Onlyfans-materiaalia.
Vierailija kirjoitti:
Bussit ovat täynnä naisia jotka etsivät elättäjää ja miestä, jolla olisi auto.
Suomi on muuttunut.