Mitä ihmettä TORI.FI:lle on tapahtunut??!
Siis tuo uusi on aivan järkyttävän huono. Aivan ala-arvoinen, niin epäselvä. Lisäksi sähköpostiin vähän väliä tullut ilmoituksia jostain vanhoista viesteistä. Ja just kun kausi vaihtumassa ja lasten kevätvaatteita olis yllin kyllin myytävänä 🤬
Kommentit (2259)
Monet uudistukset tehdään teknisistä syistä (tietoturva, ylläpidettävyys, integraatiot muualle esim. postin lähetyspalveluun).
Monet uudistukset julkaistaan vähän keskeneräisinä, ei kellään ole aikaa tai osaamista täydelliseen testaukseen, mutta toisaalta me ihmiset kun totutaan johonkin niin uusi on aina surkea kun ei ole kokemusta siitä.
Olen yrittänyt selailla Torin tarjontaa, mutta se uusi versio on niin huono että ei sieltä mitään löydä. Ennen oli parempi ja selkeämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks mulla on samanlainen kuin ennenkin?
Sama homma. Mistä tässä vouhkataan?
AP on hyvksynyt ottaa beta-version käyttöön. Ihan oma valinta ja nyt vinkuu täällä. Tämä on just sitä tyypillistä puuhaa nykyään. Itse mokaillaan ja sitten syytellään muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on hyvksynyt ottaa beta-version käyttöön. Ihan oma valinta ja nyt vinkuu täällä. Tämä on just sitä tyypillistä puuhaa nykyään. Itse mokaillaan ja sitten syytellään muita.
Väärin, siellä ei ole mitään opt out -mahdollisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet torin sivulle niin siellä on joku susipas** beta-versio käytössä. Ap
Tori-sivusto kysyi haluatko ottaa sen käyttöön. Ja sinä olet vastannut kyllä, joten lopeta tuo vinkuminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin, siellä ei ole mitään opt out -mahdollisuutta!
Niin kun sen valinnan on tehnyt. Mutta kysyi ennen valitaa, että halautko ottaa sen betaversion käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Tori pistää viesteihin myyty merkinnän vaikka et olisi myynyt tuotetta. Riittää, että suljet kohteen olipa syy mikä tahansa.
Ja laittaa verottajalle tiedoksi vuoden lopussa, että myyty 1200 eurolla, vaikka oikeasti olisi kaupannut 20 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole vaihtoehtoja. Jos googlaa tori.fi, niin ei ole muuta kuin betaversio valittavana.
Minulla näkyy listaukset ihan samoin kuin aikaisemmin. Viestinäkymä on muuttunut typeräksi, pitää klikkailla ja ihmetellä että löytyy oikea keskusteluketju. Aikaisemmin kukin ketju näkyi minusta siististi erillään.
Tämä siis tietokoneella.
Paremmaltahan tuo näyttää kuin miltä se 16v. sitten näytti kun edellisen kerran tuolla kävin.
Lopetin joskus 15-20 v sitten huuto netin käytön, kun se uudistettiin niin sekavaksi.
Pari vuotta sitten innostuin tori fistä ja olen ostanut sieltä vaikka mitä. Vaan enpä jaksa enää. Varmaan häviää käyttäjät sieltäkin nyt tämän uudistuksen myötä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla näkyy listaukset ihan samoin kuin aikaisemmin. Viestinäkymä on muuttunut typeräksi, pitää klikkailla ja ihmetellä että löytyy oikea keskusteluketju. Aikaisemmin kukin ketju näkyi minusta siististi erillään.
Tämä siis tietokoneella.
Jaa siinäkin sitten eroja koska mulla tietokoneella listaukset on erilaiset mutta viestit on samanlaiset kuin ennen. Riippuuko sitten käyttöjärjestelmästä ja selaimesta vai mistä lienee.... Mulla Win10 ja Mozilla Firefox.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet torin sivulle niin siellä on joku susipas** beta-versio käytössä. Ap
Tori-sivusto kysyi haluatko ottaa sen käyttöön. Ja sinä olet vastannut kyllä, joten lopeta tuo vinkuminen.
Just kävin kirjautumassa torille. Ei vieläkään kysellyt mistään beta-versiosta. Sama vanha näkyy edelleen. Näköjään valitsee arvalla, kuka saa uuden version ja kuka saa pitää vanhan.
No ei todellakaan ole kysynyt halukkuudestani ottaa beta versio käyttöön, vaan muutos vain tapahtui. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tori pistää viesteihin myyty merkinnän vaikka et olisi myynyt tuotetta. Riittää, että suljet kohteen olipa syy mikä tahansa.
Ja laittaa verottajalle tiedoksi vuoden lopussa, että myyty 1200 eurolla, vaikka oikeasti olisi kaupannut 20 eurolla.
??? No ei kai sieltä nyt minnekään verottajalle mitään ilmoiteta 😅
Vierailija kirjoitti:
Paskoivat miljonääri k-kauppiaiden toiveesta. Niinkuin silloin laittoivat postimaksut ja tullit kiinapaketeille.
Ei se oli s-kauppiaiden toive.
Miksi taas vanha hyvä piti pilata uudella huonolla. Lopettakaa toi uudistelu.
Uudet hakuvahdit eivät ainakaan itselläni tallennu. Sähköpostiin on tullut viime päivinä vanhoja vastauksia toriviesteihin. Toivottavasti korjaavat jossain vaiheessa.
Samaa ihmettelin. Lisäksi spostiin tulee ilmoituksia jo luetuista vanhoista viesteistä.