PRISMOISSA JO MUMMOJEN RYNTÄYS! Kaikkea hamstrataan kuin viimeistä päivää.
Nyt ei kuulkaa ehdi kaivaa takaa kun rollattorit viuhuu! Ja valtavat jonot kassoilla kun hätävarakäteisellä maksetaan.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Ostin 2 tonnia sokeria saunaan varmuuden vuoksi vaikka en leivo mitään.
Sä teet kiljua
Vierailija kirjoitti:
Hamstraan varmuudeksi kortsuja, vaikka yleensä vetelen paljaalla.
Niistä voi puhallella vappuna ilmapalloja, jos lakot jatkuvat sinne asti eikä kaupoista enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti saavat nuo poliittiset lakot kiellettyä.
Älä viitsi, Petteri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas vaan kun itse olet vanha!
Ritva75
Kuka haluaa olla pahapäinen kiukutteleva mummo?
Väkisinhän sinusta tulee sellainen. Merkit on jo ilmassa.
Tilasin vahingossa jättipakkauksia pari citarista viimeksi. Ensi jouluun pärjään noilla. Terveisin: mummo
Vierailija kirjoitti:
Mitä kannattaa hamstrata? Rehellisiä vastauksia, kiitos.
Ei mitään. Tämä mummo ei ainakaan hamstraa ja mediassakin toppuuteltiin, että ei kannatakaan.
Vierailija kirjoitti:
Käyn Prismassa kerran viikossa sukulaisnaisen kanssa, rollaattorilla.
Syy: syöpäpesäke lonkassa, samalla ostamme (minä maksan) hänen perheelleen jääkaappiin ruokaa (työttömyyttä perheessä.
Joten: seuraavan kerran kun haluat ilkeillä "hamstraajalle", mieti kahdesti. Läskiksi nimittely vielä puuttuikin.
Kirjoitit tunnistettavasti.
No voi h_elvetti! Minkä jogurtin tahi rahkan valitsen eläkel äiselle.
Kuulin, että WC-paperit ovat jo melkein loppu.
Vierailija kirjoitti:
Apuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, me kuollaan kaikki.
Tai sitten ei. Tekisi tälle liikalihavalle kansalle vaan hyvää olla hetki ravinnotta.
Mulle ainakin. Tai edes karsitulla ruokavaliolla.
Vierailija kirjoitti:
Hö, no onkohan siellä loppuviikosta kaikkea mitä tarvin.Pärjään kai mä pari viikkoakin, mutta ajattelin käydä ettei taas käy niin ettei ole mitään syötävää.
Jos olis ollut lakko tulossa kun viimeksi kävin niin olisi ehkä muakin joku katsonut että kun noin täysiä kärryjä pukkaa ja vielä kaksia toisessa kaupassa kun oli pakettejakin haettavana.
Pärjäät pari viikkoa, mutta silti loppuu syötävä?
Vessapaperi loppuuuuuuuuuuU!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111!!!
Kauheeta, jos ei saakaan avocadoja ja katkarapuja.
Vessapaperia on tarpeeksi koronavarastossa vieläkin - samoin ruokaa kaapissa ja pakastimessa.
Tyhjien hyllyjen kohdalla voi opastaa lapsille, että tällaista se oli kuulkaa aikonaan Neuvostoliitossa.
Mulla on varmuusvarastot kuivakaapissa ja pakkasessa. Lihat tilaan luomutuottajalta kotiin toimitettuna. Yritän estää, ettei mikään pääse vanhenemaan yli päiväyksen. Ei mitään hätää enkä hamstraa, kun ei tarvi.