PRISMOISSA JO MUMMOJEN RYNTÄYS! Kaikkea hamstrataan kuin viimeistä päivää.
Nyt ei kuulkaa ehdi kaivaa takaa kun rollattorit viuhuu! Ja valtavat jonot kassoilla kun hätävarakäteisellä maksetaan.
Kommentit (144)
Taitaa kyllä olla LIDLIN hyllyt tyhjiä........
Vierailija kirjoitti:
Ap se jaksaa Prismassa päivystää ja tänne raportoida! Ei taida ihan nuori olla itsekään?
Työtön vissiin? Aina laskee muiden karuskit.😅😅😅
ATK:n pamppu arveli äsken joidenkin tuontituotteiden mahdollisesti katoavan ruokakauppojen hyllyiltä piankin, mutta ruoka ei Suomessa hänen mukaansa lopu kahden viikon lakon aikana...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä kannattaa hamstrata? Rehellisiä vastauksia, kiitos.
Aina kannattaa hamstrata vessapaperia.
Ad blueta myös ja joditabletteja. Varmuuden vuoksi
Hamstraisin myös nastarenkaita ja hehkulamppuja. Myös sulakkeita ja taskulamppuun paristoja
Jos nyt jostain oikeasti tulee pulaa, niin tietenkin finlaysonin pussilakanoista. Tuontitavaraa nääs
Tulppaanin sipuli ja ikean lack-pöydät voi myös loppua kaupasta
Itse päätin hamstrata kaupasta kaikki lämpökompostorit
Pakastekaapissa on prinsessa-kakkuja ne loppui sieltä vuosi sitten keväällä. Siinä varteen otettava hamstrauksen kohde.
On hyvää ja harmi, jos jää kokonaan ilman
.itse on käynyt hommassa 3 farkkuautollista. 30 maitoa. 7kg jauhoja. Hedelmiä 10nkg. 3kg kauraryynejä. 5 kg lihaa eei muodoissa. Vessapaperia. Omoa surffaa. Shampoo. Olutta 7 koria. Alkosta viinaa. 10 pulloa. Laosenkaisellf tuottelias 20 litraa. Vaippoja. Munia 5 pakettia.
Yksi huone täyttyi.
Tein prisman tilausta tänään jase jo uikutti että osa tuotteista on loppu listallani. ei viitsinyt kertoa mitkä kuitenkaan että olisin voinut vaihtaa
O ko sota kysyi Naapuri kun nostimme tavaroita sisään. Siis mies haki 3 autollista kamaa.
Ei kun lakko huusin.
Perhe lähti heti hamstraamaan.
Koronakiriisin alkaessa haalin kärrykaupalla ruokaa ja tavaraa, koska varauduin kaikkein pahimpaan.
Ei ole kolmeen vuoteen tarvinnut ostaa lamppuja, pattereita vessapaperia eikä makarooneja. Ryynit, murot ja jauhot jouduin heittämään pois kun pääsi vanhenemaan.
Mua ei enää huijata, en osta enää yhtään mitään pahan päivän varalle.
Mitä nyt pitää hamstrata?? Miksi?
Ja mummo olen, siis edellinen viesti.
Munat loppui jo meidän kaupasta. Kuin putineilla.
Ei ruoka näiden jo ilmoitettujen lakkojen vuoksi lopu. Sitten tulee haasteita jos huhuttu logistiikkapuoli yhtyy lakkoiluun
EI SYYTÄ HAMSTRATA. Draama-Queenit on toki paniikissa melkein mistä tahansa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a76e72b6-27b4-4099-b720-5642dfd2ab8e
Ap se jaksaa Prismassa päivystää ja tänne raportoida! Ei taida ihan nuori olla itsekään?