PRISMOISSA JO MUMMOJEN RYNTÄYS! Kaikkea hamstrataan kuin viimeistä päivää.
Nyt ei kuulkaa ehdi kaivaa takaa kun rollattorit viuhuu! Ja valtavat jonot kassoilla kun hätävarakäteisellä maksetaan.
Kommentit (144)
Kun Prisma on portaiden alapäässä kellarissa, eipä kiilaa mummot rollaattorilla.
Olisi tietysti kiva tietää, mitkä ulkomaiset tuotteet uhkaavat ekana loppua kaupoista. Tuontitavaroihinhan taloutemme nojaa hyvin pitkälle.
Jukurtit ja rahkat on siis kohta loppu. Mites korput, Ekströmin kiisseli ja mariekeksit?
Vierailija kirjoitti:
Olisi tietysti kiva tietää, mitkä ulkomaiset tuotteet uhkaavat ekana loppua kaupoista. Tuontitavaroihinhan taloutemme nojaa hyvin pitkälle.
PANIIKKI!!!! HYSTERIA!!!!!!!
Odotas vaan kun itse olet vanha!
Ritva75
Mummojen joukossa viilettää myös mun mies 🙄 kauhea hysteeria oli tänään aiemmin päällä ja sinne prismaanhan se sitten lähti hamstraamaan kaikkea "että ei vaan lopu kun tulee lakot".
Mitä kannattaa hamstrata? Rehellisiä vastauksia, kiitos.
Hamstraan varmuudeksi kortsuja, vaikka yleensä vetelen paljaalla.
Vierailija kirjoitti:
-kortongit
-perunat
sekä viina
Vierailija kirjoitti:
Ritva75
Kuka haluaa olla pahapäinen kiukutteleva mummo?
Ei kannata ilkkua mummoille. Kaikki me aikanamme olemme samanikäisiä ja ihan samanlaisia hamstraajia.
Hö, no onkohan siellä loppuviikosta kaikkea mitä tarvin.Pärjään kai mä pari viikkoakin, mutta ajattelin käydä ettei taas käy niin ettei ole mitään syötävää.
Jos olis ollut lakko tulossa kun viimeksi kävin niin olisi ehkä muakin joku katsonut että kun noin täysiä kärryjä pukkaa ja vielä kaksia toisessa kaupassa kun oli pakettejakin haettavana.
Käyn Prismassa kerran viikossa sukulaisnaisen kanssa, rollaattorilla.
Syy: syöpäpesäke lonkassa, samalla ostamme (minä maksan) hänen perheelleen jääkaappiin ruokaa (työttömyyttä perheessä.
Joten: seuraavan kerran kun haluat ilkeillä "hamstraajalle", mieti kahdesti. Läskiksi nimittely vielä puuttuikin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kannattaa hamstrata? Rehellisiä vastauksia, kiitos.
Aina kannattaa hamstrata vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Ritva75
Minä, minä nuoret ei vanheta koskaaaan, koska MINÄ HALUAN
Ja sitten kun on kuitti kädessä muistetaan että Aijoo se bonuskortti, vieläkö sen voi laittaa! 🤦🏻