PRISMOISSA JO MUMMOJEN RYNTÄYS! Kaikkea hamstrataan kuin viimeistä päivää.
Nyt ei kuulkaa ehdi kaivaa takaa kun rollattorit viuhuu! Ja valtavat jonot kassoilla kun hätävarakäteisellä maksetaan.
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas kahvihyllyt on TYHJÄNÄ! Kiitti vtusti mummot!
Mitä muuta voi suurilta ikäluokista odottaa? Itsekäs, materialistinen ja ahne sukupolvi. Minä, minä ja aina vaan minä.
ikäluokilta*
Koko ikä on työtä tehty ja eläke kuin Kelan takuueläke. Wtf?
En nähnyt lähikaupassa kuin yhden vihaisen näköisen mummelin, joka täytti kärryään ihan hies. Muuta hamstraamiseen viittaavaa en nähnyt.
Eilen ostin vessapaperia, joten tänään ei tarvinnut mennä tekemään lakko-ostoksia. Ruokaa on, löpöä on, aikaa on, joten miten ihmeessä tuon lakkoajan saa käytettyä?
On kuultu huhuja että tilanne kentällä on pahempi kuin annetaan ymmärtää: Helsingissäkin hyllyt jo monin paikoin tyhjenneet. Yleistä paniikkia halutaan hillitä jopa valheilla. Onneksi sai vielä vessapaperia, mutta pahalta näyttää...
Mistä tiedät, vai olitkohan itsekin siellä...
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Kissan karkit pitää muistaa, muuten se hermostuu 🍬🐈🍬🐈
Nii. Kissalle ei edes viitsi alkaa syytä selittelemään että persujen neuvotteluhaluttomuudesta johtuen jää ruuat tilapäisesti vähemmälle. Ja syytönhän se kissa asiaan muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tulppaanin sipuli ja ikean lack-pöydät voi myös loppua kaupasta
Tulppaanin sipulit tulee kauppoihin syksyllä.
Tuskin tämän kevään lakoilla on vaikutusta syksyn kukkasipulitarjontaan.
Mä tein vielä radikaalimman liikkeen. Lähdin Tallinnaan ostoksille. Kertokaas nyt mitä kannattaa hamstrata. Voin vaikka trokata kotimarkkinoilla jos ei tule itse käytettyä. Ostoslistaa pllis, laiva lähtee parin tunnin kuluttua takaisin!
Kannattaa muistaa että hamstraus voi vaarantaa muut ihmiset. Koska pienituloinen ei sitten saa tai joku sairas. Ellei varasto täydenny äkkiä. Lakko yrittää ajaa ainoastaan yksien asiaa, ei muiden tai pienituloisimpien. Aiempi lakko oli eri liiton? Olisi tärkeää että jää kaikille lääkkeitä tai apteekit toimivat.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt lähikaupassa kuin yhden vihaisen näköisen mummelin, joka täytti kärryään ihan hies. Muuta hamstraamiseen viittaavaa en nähnyt.
Olisit iskenyt mummon sinne kärryyn ja työntänyt ulos väärästä portista niin että hälyt olis alkanut kirkuu.
Varsin hiljaista oli Prismassa, eikä yhtään rollaattoria.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tietysti kiva tietää, mitkä ulkomaiset tuotteet uhkaavat ekana loppua kaupoista. Tuontitavaroihinhan taloutemme nojaa hyvin pitkälle.
Lähinnä ne mitä tuodaan laivoilla, eli ei juuri mikään lopu, appelsiinit korkeintaan mutta eipä niitä vielä 40 vuotta sitten saanutkaan kuin tammikuussa ja selvittiin hengissä
Vierailija kirjoitti:
On kuultu huhuja että tilanne kentällä on pahempi kuin annetaan ymmärtää: Helsingissäkin hyllyt jo monin paikoin tyhjenneet. Yleistä paniikkia halutaan hillitä jopa valheilla. Onneksi sai vielä vessapaperia, mutta pahalta näyttää...
Oletteko tyhmiä ehkä ens viikolla alkaa lakko ja te hamstraatte vessapaperia kuin hullut, tiedoksi vessapaperia tehdään Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi tietysti kiva tietää, mitkä ulkomaiset tuotteet uhkaavat ekana loppua kaupoista. Tuontitavaroihinhan taloutemme nojaa hyvin pitkälle.
Kyllä kalliiksi tulee jos nyt hamstraa noita hedelmiä kaapit täyteen ja sit ne sinne pilaantuu 😂 on ne ihmiset tyhmiä!!
Koko härdelli alkoi noista punaisella merellä terrorisoivan kapinallisjoukko huthien tekemisistä kun ampuvat niitä laivoja. Kotimaisia kuitenkin riittää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odotas vaan kun itse olet vanha!
Ritva75
JOO! Mä ilmiannan jokaikisen jossa lukee "MUMMO". Nykyaikainen, iäkäskin nainen EI OLE MUMMO! Ehkä jos on omia lapsenlapsia mutta se on ERI ASIA!
Mulla ei ole, en ole siis mummo, olen iäkäs!
Eikä ole edes rollaattoria koska pidän huolta kehostani!
Saatkos itse kädet lattiaan tai kädet selän taakse!
Nyt sinä sanoit vähän ikävästi kuitenkin sairaille, ikään kuin aina voisi estää sairaudet ja kulumat ja rollaattorin tarpeen, kun vain "pitää huolta kehostaan".
Joo tuo oli aika ikävä iäkäs ihminen. Huutaa ja vielä lauseiden perään huutomerkki.
No mitä helvettiä nyt taas.. Eli ensi viikolla palkkapäivänä kun pitäisi käydä ostamassa tarpeita, niin hyllyt ovat tyhjinä hamstraajien takia.
Murtautukaa mummojen koteihin ja viekää niiltä itsekkäästi hamstratut kahvipaketit ja vessapaperit!
Mitä muuta voi suurilta ikäluokista odottaa? Itsekäs, materialistinen ja ahne sukupolvi. Minä, minä ja aina vaan minä.