PRISMOISSA JO MUMMOJEN RYNTÄYS! Kaikkea hamstrataan kuin viimeistä päivää.
Nyt ei kuulkaa ehdi kaivaa takaa kun rollattorit viuhuu! Ja valtavat jonot kassoilla kun hätävarakäteisellä maksetaan.
Kommentit (144)
Meillä on lähellä tuollainen kuppainen Tokmanni josta varmaan saa Saludoa, keksejä ja vessapaperia lakon ajankin.
On muuten akan oloinen se omistaja. Myyjät vaihtuu koko ajan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi tietysti kiva tietää, mitkä ulkomaiset tuotteet uhkaavat ekana loppua kaupoista. Tuontitavaroihinhan taloutemme nojaa hyvin pitkälle.
PANIIKKI!!!! HYSTERIA!!!!!!!
Älä jaksa olla lapsellinen. Vanhempi saapumiserä ei ole tottunut että se pöytä on ollut aina valmiiksi katettu kuten sinulla on.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kannattaa hamstrata? Rehellisiä vastauksia, kiitos.
Tulevan lakon vuoksi ei mitään. Isossa marketissa on niin paljon tavaraa, ettei kukaan kuole nälkään vaikka oma suosikkituote puuttuisi. Yleisen kriisitilanteen, kuten sota, varalta kannattaa hamstrata näkkileipää ja muuta hyvinsäilyvää.
Ajattelin ämpäreitä keräillä, naureskelen sitten naapureille, että hahahhahhahahah eikö teillä ole ämpäreitä! Ettekö ymmärtäneet, että lakko tulee ja nyt kannattaa hakea ämpärit kaupasta
Hahhahhahahah Naurattaa jo etu käteen
Vierailija kirjoitti:
Mummojen joukossa viilettää myös mun mies 🙄 kauhea hysteeria oli tänään aiemmin päällä ja sinne prismaanhan se sitten lähti hamstraamaan kaikkea "että ei vaan lopu kun tulee lakot".
Anteeksi, mutta tämä oli päivän hauskin kommentti. Tulin oikein iloiseksi kuvitellessani tilanteen 😄
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kyllä olla LIDLIN hyllyt tyhjiä........
Joo. Ne panttaa niitä tavaroita takahuoneessa että riittää pitemmäksi aikaa aamukävijöille. Illemmala kävijät on jääneet vähemmälle jo tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Odotas vaan kun itse olet vanha!
Ritva75
JOO! Mä ilmiannan jokaikisen jossa lukee "MUMMO". Nykyaikainen, iäkäskin nainen EI OLE MUMMO! Ehkä jos on omia lapsenlapsia mutta se on ERI ASIA!
Mulla ei ole, en ole siis mummo, olen iäkäs!
Eikä ole edes rollaattoria koska pidän huolta kehostani!
Saatkos itse kädet lattiaan tai kädet selän taakse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritva75
Kuka haluaa olla pahapäinen kiukutteleva mummo?
Ei sitä kukaan valitse, että sitten kun olen mummo olen kärttyinen. Esim kun kipuja on paljon, vaikuttaa se negatiivisesti nukkumiseen, mikä taas pahentaa muita vaivoja. Monet lääkkeet voivat myös vaikuttaa mielialaan laskevastI.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ämpäreitä keräillä, naureskelen sitten naapureille, että hahahhahhahahah eikö teillä ole ämpäreitä! Ettekö ymmärtäneet, että lakko tulee ja nyt kannattaa hakea ämpärit kaupasta
Hahhahhahahah Naurattaa jo etu käteen
Minä olen ampunut ämpäriini reikiä, enkä ole osallistumassa pelastustoimiin, kun tämä maa palaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritva75
Kuka haluaa olla pahapäinen kiukutteleva mummo?
Ritva 75 ei ole, enkä minäkään!
Jos et halua vanheta, niin siihen ei ole kuin yksi tapa, kuolet pois kuleksimasta!
Vierailija kirjoitti:
Hamstraan varmuudeksi kortsuja, vaikka yleensä vetelen paljaalla.
Mihis sä niitä tarviit kun käteen vetelet...
Jaahas kahvihyllyt on TYHJÄNÄ! Kiitti vtusti mummot!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hö, no onkohan siellä loppuviikosta kaikkea mitä tarvin.Pärjään kai mä pari viikkoakin, mutta ajattelin käydä ettei taas käy niin ettei ole mitään syötävää.
Jos olis ollut lakko tulossa kun viimeksi kävin niin olisi ehkä muakin joku katsonut että kun noin täysiä kärryjä pukkaa ja vielä kaksia toisessa kaupassa kun oli pakettejakin haettavana.
Pärjäät pari viikkoa, mutta silti loppuu syötävä?
Niin, pärjään 5 päivää syömättäkin, puuroa voi säännöstellä ja nuudeleita on, mutta ei se sitä tarkoita että niin haluaisin syödä ja ettei harmita jos lähden viikonloppuna kauppaan, ja jää saamatta just ne mitä haluaisin.
Ja sitten taas en lähde vähään aikaan, eli voi olla pitkä tauko kauppareissuilla. Kuukausi on mulle ihan normaali väli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ritva75
JOO! Mä ilmiannan jokaikisen jossa lukee "MUMMO". Nykyaikainen, iäkäskin nainen EI OLE MUMMO! Ehkä jos on omia lapsenlapsia mutta se on ERI ASIA!
Mulla ei ole, en ole siis mummo, olen iäkäs!
Eikä ole edes rollaattoria koska pidän huolta kehostani!
Saatkos itse kädet lattiaan tai kädet selän taakse!
Nyt sinä sanoit vähän ikävästi kuitenkin sairaille, ikään kuin aina voisi estää sairaudet ja kulumat ja rollaattorin tarpeen, kun vain "pitää huolta kehostaan".
Vierailija kirjoitti:
Jaahas kahvihyllyt on TYHJÄNÄ! Kiitti vtusti mummot!
Tarpeeseen ostin. Joulun jälkeen sitten taas lisää. On rahhoo tilillä.
Ei siellä mummot valita kun banaanit on loppu. Siellä ulisee mammat kun ei ole kakaroille kauppabanaania syötettäväksi. Näin käynyt joka kerta kun ollut haasteita saatavuudessa banaanien osalta.
Syöttäkää ne pentunne ennen kauppaan tuloa niin ei tarvii kaikkien päivää pilata kun ilmaisbanaania ei ole.
Kissan karkit pitää muistaa, muuten se hermostuu 🍬🐈🍬🐈
Vierailija kirjoitti:
Tilaan Woltilla mäkistä ruuat
Hyvä kun muistutit. Minä laitan tänään pitsan tilaukseen. Eipä tarvitse mennä kauppaan mummojen tönittäväksi.
Hallituksen talouspolitiikkaa sai bruttokansantuotteen räjähdysmäiseen kasvuun. Mummojen ostohysteria nostaa vähittäiskaupan liikevaihdon ennätystasolle.