Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Olen samaa mieltä, että Mirella kohtelee Joonatania huonosti. Siis voisi huomioida Joonatanin tunteita eikä pitää häntä niin itsestäänselvyytenä. Mirellan kommentit on Joonatania alentavia.
Mutta sellaisia me ihmiset ollaan, ensin itketään kun deittimarkkinoilla on kamalaa ja sitten ei olla edes valmiita antamaan mahdolliselle kumppanille mahdollisuutta.
Petri jahtaa ikuista nuoruutta vaikka on jo 45-vuotias. Eikö tajua, että mahdollisuudet nuorempaan naiseen meni jo ajat sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun esim. Sami luultavimmin haluaa vaihtaa sen uuden vaalean naisen Terhin tilalle ihan lennosta, niin muuttaakohan se uusi nainen sinne samaan kämppään Samin kanssa asustamaan ja ilmeisesti Terhi potkaistaan sieltä pois (tuskin Terhi sinnekään jää kolmanneksi pyöräksi..), vai miten tuo homma mahtaa käytännössä mennä?
Uskon, että Sami ja Christina mahtuvat hyvin siihen isompaan huoneeseen jos Terhi jäisikin
No tuo olisikin ihan mielenkiintoinen kuvio, kun/jos Terhi jäisi asumaan siihen pikkuhuoneeseen ja Sami ja uusi nainen mahollisesti heiluttelisivat ahkerasti peittoa isommassa huoneessa kaiket yöt... Mitenköhän Terhi suhtautuisi..
En tajua miksi Pinja on Akun kanssa jos Aku ei halua lapsia ja Pinja haluaa. Heidän kannattaisi selvittää tämä asia ja pian.
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oisin tuo porukan vanhin mies niin mä haluisin panna tota sen kumppania xD
Jos Petriä tarkoitat, niin mielestäni Petri on kyllä huomattavasti tasokkaampi ulkoisesti kuin Sanna, joka ei ilmeisesti osaa edes kammata hiuksiaan ja näyttääkin 10 v. vanhemmalta kuin on iältään. Ja sanon näin, vaikka täällä vihataankin tuota tasokkuus-sanaa :)
Jengi ei tunnu tajuavan ettei Pinjalla ja Akulla tod ole mitään saumaa. Tyypillistä alkuhuumaa, missä ongelmat kielletään.
Eli tuo lapsiasia toki yksi tärkeä juttu mutta toinen asia on se, että tuo Aki on täysi juntti. Pinja lienee kiinnostunut taiteesta, nähnyt maailmaa ja Aki taidemaku rajoittunee helvetin rumiin tatskoihin.
vetoaa toki alkuun voimakkaalla fyysisellä olemuksellaan mutta pitkäkestoista suhdetta tosta ei tule.
Joonatan on esimekki miehestä jolla ok nassu mutta vetovoima tasan 0. On siis nössö. Ja löllö vartalo tekee setämiesmäisen mutta ei sekään ole ongelma vaan just se totaalinen nössöys. Friend zone -kamaa.
Nils vaikutti tosi miellyttävältä ja komeakin kuin mikä, ihmettelin miten tuollainen mies on vapaalla jalalla.
Että toi Terhin tyyli on halpa. Just sellainen tunkkainen. Kaikki meikistä vaatteisiin hönkii huonoa laatua. Sellainen klassisen kaunottaren vastakohta.
Luultavasti löyhkää halvalle hajuvedelle kilsan päähän.
Joonatanilla todella tunteet pelissä. Kosketti , kun näki sen ilmeestä kuinka häntä harmitti kun toinen hehkuttaa kuin karkkipaikkaan menevä lapsi. Sitten taas Salla voi vitt%. Mitä sitä ollaan suu pielet alas päin ja hapannaama , kun söpöliini Waltteri sai treffi kutsun. Hänellehän Waltsu ei kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun esim. Sami luultavimmin haluaa vaihtaa sen uuden vaalean naisen Terhin tilalle ihan lennosta, niin muuttaakohan se uusi nainen sinne samaan kämppään Samin kanssa asustamaan ja ilmeisesti Terhi potkaistaan sieltä pois (tuskin Terhi sinnekään jää kolmanneksi pyöräksi..), vai miten tuo homma mahtaa käytännössä mennä?
Uskon, että Sami ja Christina mahtuvat hyvin siihen isompaan huoneeseen jos Terhi jäisikin
No tuo olisikin ihan mielenkiintoinen kuvio, kun/jos Terhi jäisi asumaan siihen pikkuhuoneeseen ja Sami ja uusi nainen mahollisesti heiluttelisivat ahkerasti peittoa isommassa huoneessa kaiket yöt... Mitenköhän Terhi suhtautuisi..
Öööh televisioviihdettä tai ei mutta miksi ihmeessä Terhi HALUAISI jäädä tuota tilannetta seuraamaan?😄 vaikuttaa niin topakalta emännältä että eiköhän pakkaisi kimpsut ja kampsut ja lähtisi takaisin Pohjois-Karjalaan..
Mirella hoiti homman kyllä todella ala-arvoisesti, vaikka miten on itse vain kaverifiiliksillä niin onko pakko kihertää ja hihkua miten ihanaa päästä treffeille toisen kanssa kun Joonatan istuu vieressä. Joonatanille täydet pisteet, että pystyi niin neutraalisti olemaan siinä vieressä, itse olisin varmaan poistunut paikalta. Ja en tiedä miten Mirella edes viitsi sanoa että mietti Joonatanin tunteita siinä vieressä, p*skat mietti.
Ja Salla, ei j*malauta. Ensin itse vetää kaverivaihteen päälle, ja kun toiselle annetaan mahdollisuus päästä treffeille jonkun muun kanssa niin ollaan samantien naama norsunv*tulla. Tyypillinen esimerkki "MinäMinäMinäEikäKukaanMuu" -persoonasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mä oisin tuo porukan vanhin mies niin mä haluisin panna tota sen kumppania xD
Jos Petriä tarkoitat, niin mielestäni Petri on kyllä huomattavasti tasokkaampi ulkoisesti kuin Sanna, joka ei ilmeisesti osaa edes kammata hiuksiaan ja näyttääkin 10 v. vanhemmalta kuin on iältään. Ja sanon näin, vaikka täällä vihataankin tuota tasokkuus-sanaa :)
Nimenomaan tasokkaampi ulkoisesti mutta muuten onkin kiinteistövälittäjän prototyyppi. Petrillä on iskenyt pahimmanlaatuinen ikäkriisi päälle. Tahtoo olla kolmekymppinen hinnalla millä hyvänsä. Mut ei se valitettavasti niin mene. Eipä sillä tuo Sanna on kyllä niin vaikean oloinen ihminen, että ei ihme jos on eronnut ja sinkku. Nainen kuumien aaltojensa kanssa voi olla just tommonen.
Vierailija kirjoitti:
Sallalla jäänyt joku mannekiinikurssi vaihde päälle.
Mä mietin, että Sallalla on joku rakennevika lonkissa. Mutta taitaa ollakin ihan tietoisesti tehtyä se kävely :O MIKSI??
Vierailija kirjoitti:
Joonatanilla todella tunteet pelissä. Kosketti , kun näki sen ilmeestä kuinka häntä harmitti kun toinen hehkuttaa kuin karkkipaikkaan menevä lapsi. Sitten taas Salla voi vitt%. Mitä sitä ollaan suu pielet alas päin ja hapannaama , kun söpöliini Waltteri sai treffi kutsun. Hänellehän Waltsu ei kelvannut.
Huomasin saman, kun Joonatan näki, miten mukavasti Akulla ja Pinjalla menee, satutti häntä selvästi oli niin surullisen näköinen.
Onko tämä Sami nyt todellinen ihminen? Pliis sanokaa, että näyttelee? Jos ei kemiat sovi toisen kanssa niin fine. Mutta toi että ei halua jutella Valtterin kanssa, koska hän on samanlainen kuin Terhi, niin on ihan tahallista ja tarkoituksellista ilkeämielistä loukkaamista. Pointsit Terhille, että fiksuna antoi tuon kommentin mennä ohitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin saman, kun Joonatan näki, miten mukavasti Akulla ja Pinjalla menee, satutti häntä selvästi oli niin surullisen näköinen.
Aivan varmasti Joonatan vielä löytää itselleen sopivan kumppanin. Mirellasta en olisi niinkään varma, on sen verran ilkeänoloinen ihminen. Nauraa käkättää hyvin ilkeän oloisesti ja vähän väliä. Jää varmaan vanhaksipiiaksi.
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi Pinja on Akun kanssa jos Aku ei halua lapsia ja Pinja haluaa. Heidän kannattaisi selvittää tämä asia ja pian.
Oletko varma, etteivät ole siitä keskustelleet? Minusta Pinja ei todellakaan vaikuta siltä, että antaisi viedä itseään kuin pässiä narussa, pikemminkin uskoisin niin, että se on Aku, joka ei ole enää yhtä vastahakoinen, kun oppii tuntemaan Pinjaa ja hänhän on myös puhunut Pinjasta hyvin kauniisti ja arvostavasti koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Cirkusartisti voisi käydä kampaajalla. Sanna, haluaa esittää hienoa ja älykästä. Kaiken yläpuolella.
Pinjalla on tuollainen suora ohut tukka, joka kasvaessaan muuttuu hapsottavaksi rotanhännäksi. Tiedän, koska itselläni on sama ongelma. Sanna kieltämättä näyttää siltä, ettei kampaa tukkaansa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mirella hoiti homman kyllä todella ala-arvoisesti, vaikka miten on itse vain kaverifiiliksillä niin onko pakko kihertää ja hihkua miten ihanaa päästä treffeille toisen kanssa kun Joonatan istuu vieressä. Joonatanille täydet pisteet, että pystyi niin neutraalisti olemaan siinä vieressä, itse olisin varmaan poistunut paikalta. Ja en tiedä miten Mirella edes viitsi sanoa että mietti Joonatanin tunteita siinä vieressä, p*skat mietti.
Ja Salla, ei j*malauta. Ensin itse vetää kaverivaihteen päälle, ja kun toiselle annetaan mahdollisuus päästä treffeille jonkun muun kanssa niin ollaan samantien naama norsunv*tulla. Tyypillinen esimerkki "MinäMinäMinäEikäKukaanMuu" -persoonasta.
Jep, eikös kaverin pitäisi ennemminkin kannustaa ja olla iloinen toisen mahdollisuudesta deittailuun tai jopa parisuhteeseen? 😂
Haha totta, vaikka pidänkin Sallasta :D hänelle sopisi todella hyvin joku ulkomaalainen sugar daddy.