Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
701/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittava henkilö tuo Salla. Tuntuu, että hän hakeutuu ohjelmiin ilman aikomusta ihastua ja olettaa, että häneen ihastutaan ja on sitten ikään kuin vain huolissaan, jos toinen löytää paremman. Kyseli, että kaduttaako kun valitsit hänet ym niin mites neiti itse; harmittaako itseäsi, että taaskaan ei napannut? Todella outoa touhua

Mitä ihmettä, ei hän kovin montaa miestä taida olla tavannut kuitenkaan näissä ohjelmissa :D  Todella vaikeaa se on löytää juuri yhteensopiva. Turha Sallaa syyttää, ettei kaikkien kanssa natsaa.

Itsekin tutustunut vaikka kuinka moneen mm. tinderistä, mutta hyvin harva on herättänyt kiinnostusta.

Vierailija
702/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli paha mieli Joonatanin puolesta, Mirella on ilkeä ja töykeä. Joonatan ja Valtteri ovat molemmat tosi ihania ja tulevat varmasti tämän ohjelman jälkeen saamaan paljon treffipyyntöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritseekö ketään se, että sarja on kuvattu jokin filtteri päällä? Poistaa inhorealistiset vivahteet ihosta jne. mutta näyttää feikiltä. 

Vierailija
704/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkkyä toi Samia käytös. En oo törmänny tämmösiin ihmisiin niin huh huh. Vaikkei toinen miellyttäisi niin eihän ketään kohdella noin. Myöntäisi avoimesti, että ihastumiset eivät nyt kohdanneet, mutta ystävinä asuvat neljä viikkoa, niin ei tarvitse painekattilaa kenenkään kehittää. mutta älä hyvä mies ole käytökseltäsi tuollainen. 

Moukka mikä moukka.

Vierailija
705/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mirella käyttäytyi todella ilkeästi ja lapsellisesti saatuaan treffikutsun!

Tuntui pahalta katsoa Joonatania noissa hetkissä. Mirella tosi tökerö ja tahditon, vaikuttaa hirveän itsekkäältä.

Mirella taitaa olla sellainen äidin pilaama lellipentu ja se näkyy tosiaan käytöksestä. Silloin, kun Mirella istuskeli äitinsä kanssa jossain kalliolla tms, niin äitinsä vaan hymisteli hyväksyvästi ja tuijotteli jumaloivasti Mirellaa, höpötteli Mirella sitten mitä tahansa miehistä.. Sitten hänellä on aina tapana rähähtää nauramaan ilkeän oloisesti, kun ensin on jotain tahdittomuuksia suoltanut. Suorastaan säälin Joonatania tuossa viimeisimmässä jaksossa.

Joonatan on aivan liian hyvä Mirellalle. Mirellallakin näyttää tilannetaju olevan hieman hukassa. Taitaa olla jopa hivenen ilkeä perusluonteeltaan. 

Vierailija
706/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, mikä Sallan kasvoissa kiinnittää huomion ja nyt tajusin: otsa ei liiku lainkaan ilmeiden mukana. Ehkä baby-botoxia laitettu :) 

Vierailija
707/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla yritti ainakin yhtenä vuonna Miss Suomi-kisoihin. Pääsi 50:n parhaan joukkoon casting-vaiheeseen.

Vierailija
708/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mirellan käytös on kyllä törkeää muiden seurassa Joonatania kohtaan. Taitaa olla oikeasti aika ilkeä ihminen. 

Samista täytyy sanoo, että hänhän pahanpäiväisesti pettyi Terhin ulkonäköön (kuinka kehtaakaan tuommoisen tuotantoyhtiö minulle laittaa kun olen  itse 10/10)  ja alkoi mieslapseksi. Toki Terhi on "Terhi" mutta ei noin lapsen tasolle voi aikuinen mies taantua vaikka kuinka käsketään katsomaan silmiin (:D) Nyt 7 jaksossa tuli kivannäkönen blondi Samille ja Sami tykkää.

Vierailija
709/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häiritseekö ketään se, että sarja on kuvattu jokin filtteri päällä? Poistaa inhorealistiset vivahteet ihosta jne. mutta näyttää feikiltä. 

Joo. Siellä illallisella Sallan punainen mekko vaihtoi väriään koko ajan. 

Vierailija
710/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Terhistä. Olisi varmaan kaverina ihana. Minulla itseasiassa on yksi kaveri, joka on vähän Terhin tyylinen. 

Vierailija
711/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh miten Sami yritti perustella miksi hän haluaa juuri Sallan kanssa jutella miten heillä on mennyt. Seliseli.

Vierailija
712/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo Terhi on ihan kivannäköinen nainen. Ulkonäkö ei olisi itselle mikään ongelma. Nätit kasvot ja hampaat ja kivat hiukset. Itselleni suurin turn off olisi tuo puhetapa. Tuommoinen tönkkö maalaispuhe. Itse olen Savosta ja viettänyt siellä 25 ensimmäistä vuotta (Varkaus, Kuopio) ja kukaan kenet sieltä tunnen ei puhu tuolla tavalla. Eikä hän puhu mielestäni edes kunnon Savon murretta vaan juurikin tuollaista tönkköä maalaispuhetta.

Vierailija
713/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esim. Sami luultavimmin haluaa vaihtaa sen uuden vaalean naisen Terhin tilalle ihan lennosta, niin muuttaakohan se uusi nainen sinne samaan kämppään Samin kanssa asustamaan ja ilmeisesti Terhi potkaistaan sieltä pois (tuskin Terhi sinnekään jää kolmanneksi pyöräksi..), vai miten tuo homma mahtaa käytännössä mennä?

Vierailija
714/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Terhi on ihan kivannäköinen nainen. Ulkonäkö ei olisi itselle mikään ongelma. Nätit kasvot ja hampaat ja kivat hiukset. Itselleni suurin turn off olisi tuo puhetapa. Tuommoinen tönkkö maalaispuhe. Itse olen Savosta ja viettänyt siellä 25 ensimmäistä vuotta (Varkaus, Kuopio) ja kukaan kenet sieltä tunnen ei puhu tuolla tavalla. Eikä hän puhu mielestäni edes kunnon Savon murretta vaan juurikin tuollaista tönkköä maalaispuhetta.

Tuosta puhetavasta olen kyllä samaa mieltä... Mutta eikös hän olekin kotoisin Pohjois-Karjalasta? Täällä puhuttiin, että olisi Lieksasta ilmeisesti? Mutta pakko sanoa, että itse etelä-suomalaisena en paljoa huomaa eroa Pohjois-Karjalan ja Pohjois-Savon murteessa, kun ukkoni on Pohjois-Savosta ja hänen sukulaistensa puhetta joudun välillä kuuntelemaan.

Vierailija
715/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla mökötti , kun toinen sai kutsun treffeille. Olisi hitto onnellinen Waltterin puolesta. Muija itse sanonut ollaan vaan ystäviä. 

Tämä!

Vierailija
716/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla mökötti , kun toinen sai kutsun treffeille. Olisi hitto onnellinen Waltterin puolesta. Muija itse sanonut ollaan vaan ystäviä. 

Tämä!

Näin 30v miehenä tiedän nämä naiset. Itse olisin kiinnostunut mutta toisella ei oo fiiliksiä eikä halua mitään kummempaa mutta herranjumala kun näkee vaikka näkee yökerhossa minut toisen kanssa niin sitten muuttuu ääni kellossa.

Vierailija
717/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, että edes yhdellä parilla yhdessäolo sujuu normaalisti ja toivon koko sydämestäni, että heillä menisi yhtä hyvin jatkossakin💞

Vierailija
718/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo törkeä mies tuo Sami. 

Vierailija
719/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petri ei oo kyllä yhtään oman tyyppinen ihminen, ymmärrän hyvin, että Sanna saattaa olla turhautunut ja huonotuulinen, jos täytynyt viettää Petrin kanssa 24/7 saman katon alla :D  Petrin pinnallisuus, nuorista naisista tykkääminen, luennointi.. juu ei kiitos. Pidän itse syvällisemmistä ihmisistä.

Vierailija
720/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen Petri on ja minkäikäisiä etsii? Ei millään pahalla, mutta hän ei tule nuorta naista saamaan. Ja miksi tulisikaan, samanikäiset on tarkoitettu yhteen. Plus miinus viisi vuotta. Petrillä tulee pikkasen kiire lastenhankinnan kanssa.