Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
721/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun esim. Sami luultavimmin haluaa vaihtaa sen uuden vaalean naisen Terhin tilalle ihan lennosta, niin muuttaakohan se uusi nainen sinne samaan kämppään Samin kanssa asustamaan ja ilmeisesti Terhi potkaistaan sieltä pois (tuskin Terhi sinnekään jää kolmanneksi pyöräksi..), vai miten tuo homma mahtaa käytännössä mennä?

Uskon, että Sami ja Christina mahtuvat hyvin siihen isompaan huoneeseen jos Terhi jäisikin

Vierailija
722/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä oisin tuo porukan vanhin mies niin mä haluisin panna tota sen kumppania xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nils ja Salla voisivat sopia toisilleen.. molemmat tollasia elegantteja. Pinja ehkä liian energinen Nilsille.

Vierailija
724/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä oisin tuo porukan vanhin mies niin mä haluisin panna tota sen kumppania xD

Ai tuota Akin Mannisen vaimon äitiä?

Vierailija
725/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petri on nin tyypillinen setämies. Anteeksi ruman termin käyttö, mutta keski-ikäinen omasta mielestään tosi nuorekas mies, joka etsii huomattavasti itseään nuorempaa naista - ja tuskin tulee löytämään. Meissä keski-ikäisissä on se vika, että vaikka koemme itsemme kuinka nuorekkaiksi fyysisesti ja/tai henkisesti, oikeasti nuoret ihmiset eivät näe meitä samoin. 

Tämä on totta. Mutta toisaalta, en kyllä tuollaista Sannan oloista mummeliakaan ottaisi jos uusintakierrokselle olisi tarve lähteä nyt kumppania etsimään. Nuorempiakin on hyvin tarjolla meille "setämiehille" !

M45

Tämä kyllä pitää paikkansa! Erittäin harvan "setämiehenkään" iästään huolimatta tarvitsee Sannan kaltaiseen tyytyä ja vielä harvempi haluaa. Onneksi on nuoret naiset valittavana, niin ei tarvitse mummolinj

Et taida olla M45 ihan sinut OMAN ikäsi kanssa, jos samanikäinen nainen on "mummo", etkä itse huomaa siten itse olevasi "pappa". Et saa nuoruuttasi takaisin sinäkään, vaikka kynsin hampain sitä yrität - säälittävää.

Vierailija
726/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sami ei halua katsoa Terhiä silmiin, niin aivan samanlainen on Sanna puhuessaan Petrille, katselee koko ajan ihan muualle👎

Vierailija
727/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen Petri on ja minkäikäisiä etsii? Ei millään pahalla, mutta hän ei tule nuorta naista saamaan. Ja miksi tulisikaan, samanikäiset on tarkoitettu yhteen. Plus miinus viisi vuotta. Petrillä tulee pikkasen kiire lastenhankinnan kanssa.

Eikä edes häpeä myöntää kaiken kansan edessä pinnallisuuttaan. Varmaan ne nuoret naisetkin pitävät hyvänä asiana miehessä että just ikä ja ulkonäkö on se juttu minkä perässä vanheneva mies on. 

Vierailija
728/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT

Tää on jo kolmas kerta, kun mä avaan tämän avauksen JUORUN takia. :D Mä en tiennyt moisesta formaatista, joten kuvittelin maikkarin työntekijöillä lieskuneen kolmiodraamaa.

Joka kerta joudun pettymään. Jospa nyt muistaisin, että kyse on vaan sarjasta. ;)

Vierailija
729/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tuota Akin Mannisen vaimon äitiä?

Törkeesti sanottu, mutta kiitos! Nauroin ääneen kämpilläni yksin :DDDDDD

Vierailija
730/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen Petri on ja minkäikäisiä etsii? Ei millään pahalla, mutta hän ei tule nuorta naista saamaan. Ja miksi tulisikaan, samanikäiset on tarkoitettu yhteen. Plus miinus viisi vuotta. Petrillä tulee pikkasen kiire lastenhankinnan kanssa.

Eikä edes häpeä myöntää kaiken kansan edessä pinnallisuuttaan. Varmaan ne nuoret naisetkin pitävät hyvänä asiana miehessä että just ikä ja ulkonäkö on se juttu minkä perässä vanheneva mies on. 

Heh, oletko päässyt seuramaan ikinä muualla kun jossain pieksämäen pubilla miten homma toimii? Tommoset Petrin oloset "hyvätuloset" setämiehet kiikuttelee kauniita blondeja himaansa miten tahtoo. Toki tämä on parisuhdeohjelma mutta laskettakoon yhenillanjutut nyt tässä tapauksessa mukaan

Vierailija
731/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

7. jakso katsottu

Kyllä huomasi, mikä ero on Waltterin naisilla. Toinen on niin olevinaan ja toinen käyttäytyy luonnollisesti. 

Samilla oli niin suu muikulla kun kohtasi tämän nro kakkosen. Oli ihan eri mies kuin Terhin seurassa. Tuntui suorastaan koomiselta hänen muutoksensa. 

Sannan kakkonen onkin mielenkiintoisen oloinen. Ulkonaisesti ihan eri tyylinen kuin Petri. Luulen kyllä, ettei Sanna ole erityisen miehen kipeä, vaan hänellä on rima korkealla. Saa nähdä seuraako tästä mitään. Saipahan varmaan kuitenkin mietittävää.

Pinja on jo niin Akun lumoissa, ettei siihen mahdu toista miestä. Sorry Nils, onhan Pinja rotunainen.

Mirella, joka minua henk.koht. ärsyttää eniten (hihittäminen, epäkorrektit ilkeähköt kommentit) vaikuttaa olevansa otettu tästä Akista. Sopiikin hänelle paremmin, on selkeästi metsien mies. Mirellahan on pohojanmaal

______

Mirella on tölvinyt Joonatania muutenkin, joko piilosti tai suoraan. Puhuu ehkä omasta mielestään "totuuksia", mutta tulee sellainen vaikutelma, että yrittää vain nostaa itseään toisen kustannuksella. Kerta tai pari tuollaisia ilkeänpuoleista kommentteja voisi mennä mokan piikkiin, mutta tämä on näköjään hänen tapansa. 

Vierailija
732/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin seuraavan jakson katsomosta. Oon alusta asti pitänyt Joonatanista, tosi symppis ja luotettavan olonen ja ÄLYTTÖMÄN KOMEA ja todellakin oisin kiinnostunut Joonatanista. T. Nainen 32 Turusta hahaa

Mut tuo mirella vois katsoa peiliin, todella, todella törkeetä käytöstä. Ei anna kyllä hyvää kuvaa itsestään. Hyh. Hirveä akka

Vierailija
733/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin seuraavan jakson katsomosta. Oon alusta asti pitänyt Joonatanista, tosi symppis ja luotettavan olonen ja ÄLYTTÖMÄN KOMEA ja todellakin oisin kiinnostunut Joonatanista. T. Nainen 32 Turusta hahaa

Mut tuo mirella vois katsoa peiliin, todella, todella törkeetä käytöstä. Ei anna kyllä hyvää kuvaa itsestään. Hyh. Hirveä akka

Komea kasvoiltaan. Mutta täytyy sanoa, että eikö tuo 60v Ismo laitelan röllykkä vartalo häiritse yhtään? Ja pikkumahas ei ole mitään vikaa, Samilla on vähä mahaa mutta Joonatanilla kunnon röllykkä

Vierailija
734/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cirkusartisti voisi käydä kampaajalla. Sanna, haluaa esittää hienoa ja älykästä. Kaiken yläpuolella.

Vierailija
735/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirella on ollut tässä ohjelmassa monessa kohtaa lapsellisen tökerö ja itsekäs heti alusta alkaen. Ja kun tunteita ei tullut yhä enenevässä määrin Joonatania kohtaan. Ei taida tajuta, että muut näkevät kuinka hän vain yrittää nostaa itseään vailla aitoa empatiaa. Käytöksen ymmärtäisi vielä kehittyvältä teiniltä, mutta aikuisella naisella ihmetyttää.

Vierailija
736/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatan on symppis ja olisi ansainnut parempaa käytöstä.

Vierailija
737/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä tuo Terhi on ihan kivannäköinen nainen. Ulkonäkö ei olisi itselle mikään ongelma. Nätit kasvot ja hampaat ja kivat hiukset. Itselleni suurin turn off olisi tuo puhetapa. Tuommoinen tönkkö maalaispuhe. Itse olen Savosta ja viettänyt siellä 25 ensimmäistä vuotta (Varkaus, Kuopio) ja kukaan kenet sieltä tunnen ei puhu tuolla tavalla. Eikä hän puhu mielestäni edes kunnon Savon murretta vaan juurikin tuollaista tönkköä maalaispuhetta.

Ei ne murteet ihmistä pahenna. Miksi kaikkien pitäisi teeskennellä, vieläpä murrekin vaihtaa.

Vierailija
738/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallalla jäänyt joku mannekiinikurssi vaihde päälle. 

Vierailija
739/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että sinkkuja kaikki tyynni.

Vierailija
740/4992 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä häiritsevä murre näin (etelä-)karjalaisenakin.