Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmiodraama Maikkarilla official

Vierailija
05.03.2024 |

Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4992)

Vierailija
4921/4992 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole jaksanut seurata. Onko idea, että miehelle hankitaan kaksi tyttöystävää ja naiselle kaksi poikaystävää, ja katsotaan, mitä tuleman pitää? Vai hankitaanko jo pariutuneille kolmas? Onko joku kansainvälinen formaatti?

Vierailija
4922/4992 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole jaksanut seurata. Onko idea, että miehelle hankitaan kaksi tyttöystävää ja naiselle kaksi poikaystävää, ja katsotaan, mitä tuleman pitää? Vai hankitaanko jo pariutuneille kolmas? Onko joku kansainvälinen formaatti?

Katso niin tiedät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4923/4992 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelupalstalle jaksoit tulla, vaikka et tiennyt mikä ohjelma🙂

Vierailija
4924/4992 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, me olemme seuranneet kaikki 15 jaksoa, ja nyt joku koittaa päästä niin helpolla, että hänelle kerrottaisiin, mistä ohjelmassa on kyse.

Vierailija
4925/4992 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, me olemme seuranneet kaikki 15 jaksoa, ja nyt joku koittaa päästä niin helpolla, että hänelle kerrottaisiin, mistä ohjelmassa on kyse.

Viitannee siihen, että ystävällisyys olisi ohjelmaa katsoneille tuntematon asia. Eiköhän se kerro, ettei kannata tuohon seuraan pyrkiäkään.

Vierailija
4926/4992 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä tarvitsisi kuluttaa edes tuntia  jos katsoisi pätkän.ensin vaikka eka jaksosta ja sitten muutamasta muusta jaksosta. Silloin saisi vastaukset noihin kysumyksiin ja itse voisi päätellä kannattaako katsoa sarjaa tarkemmin. Voisipa tulla esiin asioita, joita ei edes osannut tässä kysyäkkään

Vierailija
4927/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä sitä tarvitsisi kuluttaa edes tuntia  jos katsoisi pätkän.ensin vaikka eka jaksosta ja sitten muutamasta muusta jaksosta. Silloin saisi vastaukset noihin kysumyksiin ja itse voisi päätellä kannattaako katsoa sarjaa tarkemmin. Voisipa tulla esiin asioita, joita ei edes osannut tässä kysyäkkään

Niin. Jos viitsisi edes vähän mennä epämukavuusalueelle, niin ei tarvitsisi täällä kysellä H Moilasena.

Vierailija
4928/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt itse kukin päästä jo yli tästä kohuyön tapahtumista. Hirveästi huomiota ja ohjelma-aikaa tämän asian käsittely sai ohjelmassa. Jos siellä olisi tapahtunut oikeasti jotain rikoksen tunnusmerkit täyttävää niin poliisit olisi varmasti soitettu paikalle ja asianomaiset olisivat tehneet rikosilmoitukset. Tämä ohjelma kannattaa nyt unohtaa ja aloittaa jonkun uuden ohjelman katselu. Ilmeisesti loppukesästä sitten kun Ensitreffit alttarilla-kuvaukset ovat päättyneet kuvataan uusi kausi.

Vierailija
4929/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Sallassa muuta kuin ulkonäkö ? Hyppää ohjelmasta toiseen !

Vierailija
4930/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallan idoli Behm?

Vierailija
4931/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Sallassa muuta kuin ulkonäkö ? Hyppää ohjelmasta toiseen !

Mikä ulkonäkö? Ihan Perus-Pirkko. Saa miesten huomion sillä, että flirttailee, ja antaa ymmärtää, että täällä on tarjolla.

Vierailija
4932/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei Sami peräkamarinpoika ole - kaikkea muuta. Samihan on Vaasasta kotoisin ja asuu nykyään Tampereella - eli tuskin asuu äitinsä kanssa. Aito peräkamarinpoika on sen verran utamo, ettei ikimaailmassa uskaltaisi lähteä tv-ohjelmaan eikä kyllä sinne pääsisikään, jos pyrkisi.

Jotain epämiellyttävää oli tässä Samissa, en tiedä, että mitä. Joku häiritsi minua. 

Passiivis-aggrwssiivista käyttäytymistä. Mulle tuli narszku -fiilikset. Ja käytöstavat puuttuivat kokonaan. 

Vierailija
4933/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarja alkoi ensin varsin kiinnostavasti, ja muuttui todella nopeasti tylsäksi. Kontsaa alkoi kyllä kehkeytyä ihan itsestään kolmansien tultua kuvioihin ja noiden aloitettua aivan uskomaton ristiinkiinnostuminen. Harmi, ettei ollut kyllä mua kiinnostavaa kontsaa.

Hämmentävää nähdä tällaista kuiskuttelua ja pelehdintää aikuisilta. Tätä sitä kai on tempparikausia liikaa nähneinä odoteltu.

Muttasiis, Salla. En tiennyt häntä realityjulkkikseksi, mutten muutenvaan tykännyt. Mua on yli puolet sarjan kestosta häirinnyt se, miten hän pukeutuu aamiaisellekin punaiseen bodyconiin ja korkkareihin. Joojoo, ihan hyvä keho, mutta eihän kukaan pukeudu kotona noin. Myös W ja S2 ovat normikuteissa aamiaisella, voisi Sallakin olla. Normikesämekon ymmärtäisin, niitä kai porukka pitääkin aikalailla koska vaan, mutta tolainen tälläytymismekko ja korkkarit. Uh.

Aloin myös heti ensiesiintymisestään lähtien laskemaan kertoja, joina Salla

Suun auki pitäminen korvasi tuon.

Vierailija
4934/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Terhin wow wow wow oli minusta hyvin teennäistä. Ehkä aistin Terhissä jopa samaa kateutta kuin Joonatanissa joudenkin harvojen onnistumiseen suhteissaan. 

Woa, woa, woa. Ei wow.

Vierailija
4935/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No teennäistä kumminkin woa taikka wow.

Vierailija
4936/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se Terhin wow wow wow oli minusta hyvin teennäistä. Ehkä aistin Terhissä jopa samaa kateutta kuin Joonatanissa joudenkin harvojen onnistumiseen suhteissaan. 

Woa, woa, woa. Ei wow.

No kyllä se kuulosti tasan tarkkaan [vou vou vou], miten lie kirjoitetaankin. 

Vierailija
4937/4992 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse itse pyöriä enää sinkkumarkkinoilla. Kuten täällä on todettu, Nils oli ainoa älykäs tästä porukasta. Kaikki muut todella pinnallisia lopulta, mikä oli aivan muuta kuin mitä tästä konseptista olisin odottanut. Temppareissa sen sähläilyn jotenkin ymmärtää, kun on parikymppiset humalassa melkein alasti altaalla. Tässä konseptissa Mirella veti temppari-tyyliin käsittämätöntä! Toivotaan tulevalle kaudelle fiksumpaa castingia. Ja Salla, yksikään mies ei ansaitse mitään noin itsekeskeistä. Tulee televisioon nauttimaan, kun pyörittelee miehiä. Mitäköhän se touhu on kameroiden ulkopuolella.

Vierailija
4938/4992 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi ei tarvitse itse pyöriä enää sinkkumarkkinoilla. Kuten täällä on todettu, Nils oli ainoa älykäs tästä porukasta. Kaikki muut todella pinnallisia lopulta, mikä oli aivan muuta kuin mitä tästä konseptista olisin odottanut. Temppareissa sen sähläilyn jotenkin ymmärtää, kun on parikymppiset humalassa melkein alasti altaalla. Tässä konseptissa Mirella veti temppari-tyyliin käsittämätöntä! Toivotaan tulevalle kaudelle fiksumpaa castingia. Ja Salla, yksikään mies ei ansaitse mitään noin itsekeskeistä. Tulee televisioon nauttimaan, kun pyörittelee miehiä. Mitäköhän se touhu on kameroiden ulkopuolella.

Kyllä miehet ovat ihan itse vastuussa jos tuohon pyörittelyyn menevät ja kukkotappeluita harrastelevat. Ne miehethän Sallasta aluksi kiinnostui. Taitaa täällä Sallalle katkeroituneet naiset huudella, kun eivät itse ole saaneet vastaavalla tavalla miehiä kiinnostumaan. Aika kesyä tuo Sallan pyörittely oli.

Vierailija
4939/4992 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet ovat ihan itse vastuussa jos tuohon pyörittelyyn menevät ja kukkotappeluita harrastelevat. Ne miehethän Sallasta aluksi kiinnostui. Taitaa täällä Sallalle katkeroituneet naiset huudella, kun eivät itse ole saaneet vastaavalla tavalla miehiä kiinn

Nimenomaan. Viesteistä oikein huokuu katkeruus Sallaa kohtaan. Ihan perus-Pirkko, tyrkky, miksi se on aina niin laittautunut, tyttäreni ja kaikki sen ystävät ovat yhtä nättejä, jne..Koomista kuinka nuori ja kaunis nainen voikin mennä noin pahasti palstamammojen ihon alle. Ei siinä, kyllähän Salla Petriä ja Samia pyöritteli ihan huomiohakuisesti, eikä todellisuudessa ollut heistä kiinnostunut. Mutta sehän oli vain hyvä asia, olisi muuten jäänyt draama ja viihde ohjelmassa aika vähiin.

Vierailija
4940/4992 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Woa, woa, woa. Ei wow.

No kyllä se kuulosti tasan tarkkaan [vou vou vou], miten lie kirjoitetaankin. 

No niin, niin, vou kirjoitetaan woa ja vau kirjoitetaan wow. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan