Kolmiodraama Maikkarilla official
Kiinnostava konsepti. Hermo vain menee tohon Mirellan jatkuvaan kiherrykseen.
Katso lähetysajat : Kolmiodraama - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4992)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Terhin wow wow wow oli minusta hyvin teennäistä. Ehkä aistin Terhissä jopa samaa kateutta kuin Joonatanissa joudenkin harvojen onnistumiseen suhteissaan.
Woa, woa, woa. Ei wow.
No kyllä se kuulosti tasan tarkkaan [vou vou vou], miten lie kirjoitetaankin.
No niin, niin, vou kirjoitetaan woa ja vau kirjoitetaan wow.
No eikä kirjoiteta. Woa kirjoitetaan whoa.
Hiukan vaikeasti istuu suomalaiseen konseptiin tuollainen. Jenkeillä varmaan normaalimpaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, totta kai on ikäviä sattumia, joihin ei voi vaikuttaa. Mutta lähtökohtaisesti kyllä voi elämänsä suuntaa itse ohjata. Sitä kirjoittaja ksi tarkoitti.
Ilmeisesti ei voi. Yhyy, olen ujo ja äiti ja isi pakottaa juttelemaan vieraille. Yhyy, olen uhrannut itseni muiden vuoksi epämukavuusalueelle ja itken marttyyriuttani vauvapalstalla. Yhyy, olen yksinäinen ja onneton ja vauvapalstailen juhannuksena.
Hih.taitaa monikin vauvapalstailla juhannuksena: ujot ja rohkeat. marttyyyrit ja muut, yksinäiset ja ei-yksinäiset, onnettomat ja onnelliset..
Kolmiodraaman porukkaa oli ainakin Mummotunnelissa jussina 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse itse pyöriä enää sinkkumarkkinoilla. Kuten täällä on todettu, Nils oli ainoa älykäs tästä porukasta. Kaikki muut todella pinnallisia lopulta, mikä oli aivan muuta kuin mitä tästä konseptista olisin odottanut. Temppareissa sen sähläilyn jotenkin ymmärtää, kun on parikymppiset humalassa melkein alasti altaalla. Tässä konseptissa Mirella veti temppari-tyyliin käsittämätöntä! Toivotaan tulevalle kaudelle fiksumpaa castingia. Ja Salla, yksikään mies ei ansaitse mitään noin itsekeskeistä. Tulee televisioon nauttimaan, kun pyörittelee miehiä. Mitäköhän se touhu on kameroiden ulkopuolella.
Kyllä miehet ovat ihan itse vastuussa jos tuohon pyörittelyyn menevät ja kukkotappeluita harrastelevat. Ne miehethän Sallasta aluksi kiinnostui. Taitaa täällä Sallalle katkeroituneet naiset huudella, kun eivä
Minusta Salla on viehättävä, kaunis, hyväkroppainen, varmasti monen miehen mieleen ja voi pyöritellä miehiä miehiä jos haluaa. Ja nainen ihan olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei tarvitse itse pyöriä enää sinkkumarkkinoilla. Kuten täällä on todettu, Nils oli ainoa älykäs tästä porukasta. Kaikki muut todella pinnallisia lopulta, mikä oli aivan muuta kuin mitä tästä konseptista olisin odottanut. Temppareissa sen sähläilyn jotenkin ymmärtää, kun on parikymppiset humalassa melkein alasti altaalla. Tässä konseptissa Mirella veti temppari-tyyliin käsittämätöntä! Toivotaan tulevalle kaudelle fiksumpaa castingia. Ja Salla, yksikään mies ei ansaitse mitään noin itsekeskeistä. Tulee televisioon nauttimaan, kun pyörittelee miehiä. Mitäköhän se touhu on kameroiden ulkopuolella.
Kyllä miehet ovat ihan itse vastuussa jos tuohon pyörittelyyn menevät ja kukkotappeluita harrastelevat. Ne miehethän Sallasta aluksi kiinnostui. Taitaa täällä Sallalle katkeroituneet naiset huudella, kun eivä
Jaa jaa. Kun joku muu on täällä sanonut Sallan touhuista, on se merkki "ihon alle menemisestä". Mutta sitten tässä toteamus Sallan touhuista onkin ihan objektiivinen toteamus.
Tosiasia on se, etteivät naiset vaan ymmärrä tuota, miten osa miehistä menee sekaisin jonkun naisen ulkonäöstä. Me kun emme näe sitä ulkonäköä samalla tavalla ja meille ulkonäkö ei lähtökohtaisesti ole se juttu, mikä mielen nyrjäyttää. Siksi tulee helposti vähäteltyä jonkun ulkonäköä, tässä tapauksessa Sallan, kun se ei vaan näytä niin ihmeelliseltä. Perusnätti, jonka pilasi se keekoilu.
Ai ei saanutkaan sanoa että kyllä ne naiset sekoaa myös jos on tarpeeksi seksikäs mies joka flirttailee, nyt vain ei tuolla ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä tuo Sannan pointti oli? Ovat istuneet pöydässä ja kertoneet kaikki toisilleen ettei kipinää ole. Ei Sallan ole tarvinut keneltäkään kysyä yhtään mitään ja miehethän häneen olivat ihastuneita. Siitäkö olis pitäny kysyä? Sanna ja Jari osoittautui tällä kysymyksellä naiveiksi
Musta kyllä hölmö ajatus, että pitäisi oikein lupa kysyä. Eihän nämä kumppaniehdokkaat sitä voi antaa tai kieltää. Itsekin joskus nuorena sain paskaa niskaan kun rupesin seurustelemaan jonkun tutun salaisen ihastuksen kanssa. Olisi vissiin pitänyt sanoa ei kun mies haki tanssimaan ja oli kiinnostunut, ettei vaan vie jonkun toisen ihastusta. Jolle ei mitään siis ollut tehnyt, kunhan omassa päässään haaveillut.
Kirjoittaja on täysin oikeassa. Jos kysyisi kaikkeen mahdolliseen luvan koko maailmalta, ei koskaan saavuttaisi mitään. Voinko seurustella tuon kanssa, vai haluaisitko sinä? Voinko hakea tätä työpaikkaa, kun sinäkin ehkä sitä haet? Ja parisuhdeasioissa on hyvin usein - lähes aina - niin, että joku (salaisesti) ihastunut joutuu pettymään, kun valinta ei kohdistunutkaan häneen. Se on normaalia elämää, jonka aiheuttama pettymys pitää kestää, ja siirtyä elämässä eteenpäin. Itsekin olen elämässäni ollut liian nynnerö ja hyväntahtoinen, kun olisi pitänyt käyttää kyynärpäitä kuten useimmat muut tekivät.
Toki elävässä elämässä tapahtuu paljon parisuhteiden rikkoontumista kolmannen pyörän takia. Mutta niissäkin on niin, että jos syyllistä halutaan hakea, niin syyllinen on enemmänkin se, joka jo olemassaolevasta suhteesta loikkaa vastoin kumppaninsa tahtoa uuteen suhteeseen. Tietenkin on niinkin, että vaihtamalla voi parata, ja ruoho voi oikeasti olla vihreämpää aidan toisella puolella. Ja jos tällainen uusi suhde kestää ja on onnellinen, niin eikö sen sitten pitänytkin mennä niin. Tietysti jätetty kumppani (etenkin jos on mies) voi hautoa vihaa ja katkeruutta pitkäänkin sisällään - ei pääse asiasta yli. Mutta kun ihmisellä on vain yksi maanpäällinen elämä, niin olisi kai väärin kieltää tavoittelemasta onnea ja tekemästä itselleen hyväksi kokemiaan valintoja ja ratkaisuja.
No eikä ole. Katso miten ruma neliöpää Salla on, kun se ei hymyile tai ole suu kokoajan auki. Sen suu on ihan vino ja karsean näköinen nainen totisena.
Vierailija kirjoitti:selvästi YKSINKERTAISTA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Terhin wow wow wow oli minusta hyvin teennäistä. Ehkä aistin Terhissä jopa samaa kateutta kuin Joonatanissa joudenkin harvojen onnistumiseen suhteissaan.
Woa, woa, woa. Ei wow.
No kyllä se kuulosti tasan tarkkaan [vou vou vou], miten lie kirjoitetaankin.
No niin, niin, vou kirjoitetaan woa ja vau kirjoitetaan wow.
Vou vou vou se kuulosti. Ja eiköhän suomeksi se kirjoiteta juuri vou. Vau taas kirjoitetaan vau. Noin yksin kertaista meillä suomeksi
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette keskustele?
Ohjelma loppui jo.
Tuleeko joku mieleen? HS:n artikkeli autismikirjolla olevista ihmisistä:
"Sosiaalisissa tilanteissa käyttäytyminen tai tavoitteet tyypillisesti poikkeavat enemmistön odotuksista. Tämä voi näkyä suoran katsekontaktin välttämisenä tai siinä, millaiset keskustelunaiheet koetaan mielekkäiksi."
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko joku mieleen? HS:n artikkeli autismikirjolla olevista ihmisistä:
"Sosiaalisissa tilanteissa käyttäytyminen tai tavoitteet tyypillisesti poikkeavat enemmistön odotuksista. Tämä voi näkyä suoran katsekontaktin välttämisenä tai siinä, millaiset keskustelunaiheet koetaan mielekkäiksi."
Sami niin tulee mieleen tästä!
On se varmasti autisti. Mutta mitä sitten?
Mun mielestä Sami, ainekin alussa, oli ihan normaali - ei aamuihminen.
Terhi taas oli kuolettavan raskas 😄 jos sen kanssa ois täytynyt samassa asunnossa olla. Alkaa heti toisen herätessä tivaamaan ja jankuttamaan asioista.
Ja Salla oli kyllä kaunis.
- Nainen 34
Joonatan löytänyt onnen https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmiodraama-joonatanin-elamassa-pu…;
Vierailija kirjoitti:
Joonatan löytänyt onnen https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kolmiodraama-joonatanin-elamassa-pu…;
Ovat pitäneet yhtä toukokuusta asti? Joonatan tuli toissapäivänä tinderissä vastaan.
Vou vou vou se kuulosti. Ja eiköhän suomeksi se kirjoiteta juuri vou. Vau taas kirjoitetaan vau. Noin yksin kertaista meillä suomeksi