Tukilusmulle kysymys! Mikset muuta kaverin kanssa kimppakämppään? Frendeissä kaikki asui kimppakämpissä
Kommentit (108)
Kannattaa verrata 20 vuotta vanhaa amerikkalaista sitcomia nykyiseen todelliseen Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa verrata 20 vuotta vanhaa amerikkalaista sitcomia nykyiseen todelliseen Suomeen?
Jos ohjelma tehtäisi nyt yhdessä makkarissa asuisi kaksi sinkkua
Siinä on kaikenlaisia ongelmia. Yksi on siisti, toinen ei siivoa tai peseydy lainkaan ja kolmas ei halua maksaa mistään mitään. Jatkuvaa tappelua. Yksi nukkuu päivät ja valvoo yöt, yksi herää aamulla kukonlaulun aikaa ja kolmannella on epäsäännöllisen elämäntavat.
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten Usassakin oli ihmisillä varaa asua miten halusi.
Minä olen yrittänyt etsiä huonevuokralaista meille. Kukaan vaan ei tule kun kokevat mun lapsien häiritsevän liikaa. Itse tykkäisin asua kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Siinä on kaikenlaisia ongelmia. Yksi on siisti, toinen ei siivoa tai peseydy lainkaan ja kolmas ei halua maksaa mistään mitään. Jatkuvaa tappelua. Yksi nukkuu päivät ja valvoo yöt, yksi herää aamulla kukonlaulun aikaa ja kolmannella on epäsäännöllisen elämäntavat.
Kuulostaa ihan meidän kerrostalolta.
Lapseni asuu kimppakämpässä ja maksaa enemmän vuokraa kuin minä eikimppiksessä.
Joten ihan siksi, että tämä ( työpaikkani vieressä oleva) on halvempi vaihtoehto. Ja tukia saan myös, koska teen pienipalkkaista työtä.
Mää oon nuorena asunu solukämpässä kahden naisen kanssa ja ei koskaan enää!!! Oon säästäny ittelleni oman kämpän.
Ap on katsonut liikaa 70-luvun amerikkalaisia teinisarjoja.
Eihän asuneet, Phoebe ja Ross asuivat kumpikin yksin. Välillä Rachel oli jommankumman luona mutta ihan hetken vaan.
Ap asuu (lusmuilee) äiteensä peeäkamarissa.
Miksi et tule sanomaan päin naamaa että olen "tukilusmu"? Haluaisin kerrankin nähdä tuollaisen ihmisen kuin sinä. Voisin samalla selvittää mikä sinä olet ja mitkä sinun taustasi ovat. Sen jälkeen voimme yhdessä haukkua toisiamme oikeilla nimillä ja katsoa mihin se kaikki päättyy. Eikö olisikin mukavaa?
Miksi ap:llä ei ole mustaa, puhuvaa kissaa kuin Siskoni on noita-sarjassa?
Ap ei ilmeisesti ymmärrä telkkarisarjan ja todellisuuden eroa.
Aloittajalla jäi näkemättä teekkareiden Tupsula, joka oli Perjantai ohjelmassa.
Vaikka kimppa-asuminen on New Yorkissa todellisuutta, TV-sarjoissa se on keino luoda draamaa ja komediaa. Tämän päivän todellisuus on monelle yksinäistä oleilua kotona, sen kuvaaminen saati katsominen ei kiinnostaisi ketään.
Miksi et asu Manhattanilla niin kuin Frendeissä?
Ap, miksi et hoivaa pölkkyä niin kuin Twin Peaksissä?
Sulle kysymys, että kai tajuat solukämpän maksavan yhtä paljon kuin yksiö?