Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tukilusmulle kysymys! Mikset muuta kaverin kanssa kimppakämppään? Frendeissä kaikki asui kimppakämpissä

Vierailija
05.03.2024 |

Miksi kimppakämppä ei käy?

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun jo 20 neliön yksiössä - on ihan jonkun muun kuin minun syy, ettei tätä pienempiä (ja halvempia) juuri rakenneta.

Haluan kuitenkin näin aikuisena ihmisenä paskoa ja runkata rauhassa.

Aasiassa on ihan normaalia että 20 neliön huoneessa elää neljä tai jopa kuusi ihmistä

Vierailija
42/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttinä ja lievästi autistisena päätyisin varmaan itsemurhaan jossain tuollaisessa kolhoosikolhoilussa. Onneksi olen töissä ja omistan talon syrjäseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendit asuivat suurissa huviloissa Los Angelesin kalleimmilla alueilla. Tv-koti oli lavaste studiolla.

Vierailija
44/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joukkotyöttömyys! Ei jukkolusmut.

Päättäjät vain ihailee jotain tekoälyä ja robotteja eikä tajua useiden ihmisten arkea!!! 

Vierailija
45/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minäkin katseli joskus viime vuosituhannella solu- ja kimppakämpissä Frendejä.

Nykyään katselemissanina amerikkalaisissa sarjoissa ne asuu helvatun isoissa omakotitaloissa tai kattoasunnoissa. Ja niin teen minäkin nykyään tukirahoja (kai lasket myös eläkkeet sellaisiksi. Lisäksi tietysti maat ja metsätalouden tuet omistamistani tiloista.) poltellen

Vierailija
46/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frendeissä kaikki kävivät töissä.

Vierailija
47/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihminen on niin muista erkaantunut ettei yhteisasuminen onnistu

Vierailija
48/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun jo 20 neliön yksiössä - on ihan jonkun muun kuin minun syy, ettei tätä pienempiä (ja halvempia) juuri rakenneta.

Aasiassa on ihan normaalia että 20 neliön huoneessa elää neljä tai jopa kuusi ihmistä

Suomi sattuu olemaan eurooppalainen valtio ja täällä tuo ei ole missään mittakaavassa normaalia. Miksi meidän pitäisi taantua kehitysmaan elintasoon ja elämäntyyliin? 

Vierailija
49/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritari ässällä oli auto, joka osasi mitä tahansa. Miksei sinulla halveksujalla ole sellaista?

Vierailija
50/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska ei olisi yksin, niin olisi vaikeampi märehtiä itsesääliä 

Seurassa ei voi piehtaroida omassa yksinäisessä kurjuudessaan, siksi 

Vierailija
51/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kela rupeaa arpomaan kenestä sinulle tehdään avopuoliso ja näin ollen sitten sinulta voidaan evätä ainakin toimeentulotuki ja asumistuki.

Vierailija
52/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyi saatana varmaa kivaa asua tollasessa kerrostalo luukussa ja rahaa niin vähän ettei ole muuta varaa tehä ku runkata.onneks on rahaa tilillä 70 000e ja 160 neliö omakotitalo ja sekin maksettu.

Vierailija
53/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV sarja fryndit oli täyttä skeidaa.

Vierailija
54/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on kaikenlaisia ongelmia. Yksi on siisti, toinen ei siivoa tai peseydy lainkaan ja kolmas ei halua maksaa mistään mitään. Jatkuvaa tappelua. Yksi nukkuu päivät ja valvoo yöt, yksi herää aamulla kukonlaulun aikaa ja kolmannella on epäsäännöllisen elämäntavat. 

Nämä kaikki ovat kuitenkin tekosyitä, joiden varjolla loisitaan mahdollisimman mukavasti. Mistään ei voi tinkiä.

Vierailija
55/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö se on elämän tarkoitus

Vierailija
56/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekö se on elämän tarkoitus

kyllä jos ei työt maistu.palkka rahoilla voi asua miten huvittaa ei kuulu kellekkään.

Vierailija
57/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Frendit ei ole täysin realismia muutenkaan. Miksei Ross, isoin frendi, yksinkertaisesti syö muita frendejä?

Vierailija
58/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihmiset ovat pahoja kiusaajia. Ensin koulukiusatut kiusataan sekopäisiksi ja sitten laitetaan nämä sekopäät pakkoasumaan toisten kanssa? Entä alkoholistit, nistit, varkaat jne.? Jos et itse ole valmis asumaan yhdessä tuntemattoman alkoholistihullun kanssa, joka yrittäisi rkata joka ilta, niin älä oleta, että muutkaan olisivat siihen valmiita.

Meillä on TYHJIÄ asuntoja ja TYHJIÄ taloja. Miksi ihmeessä niitä pitäisi lisää tyhjentää?

Vierailija
59/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla oo frendejä. 

Juuri tämä.

Ei ole kavereita, ystäviä, frendejä eikä kamuja. Ei edes hyvän päivän tuttuja.

Vierailija
60/108 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendit asuivat suurissa huviloissa Los Angelesin kalleimmilla alueilla. Tv-koti oli lavaste studiolla.

Eikö ne ollutkaan kavereita??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan