Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö sua harmittaa, että Alex Stubbista tuli Suomen presidentti?

Vierailija
05.03.2024 |

Mua ei sitten yhtään vaan oon tosi tyytyväinen.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama kumpi valittiin, eniten ärsyttää nykyinen hallitus ja pieni tuloisilta leikkaukset kun itse saavat ylisuuria palkkioita ym etuja valtion verorahoista., 

Orpo ja Stubb ovat kertomansa mukaan kaljakavereita keskenään ja Orpo pääministerin asemassa oli tekemässä Stubbin kampanjaa mm.maakunnissa. Stubb oli Orpon ehdokas. Eikä Stubb koko kampanjansa aikana edes puolta sanaa sanonut hallituksen toimista. 

Joten hallitus sai oman ehdokkaansa läpi. 

Vierailija
102/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa  ja  yököttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
104/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Translaki

Vierailija
105/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Translaki

Vierailija
106/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis...Stubb on fiksu mies jolla on kokkeliksi aika hyvä arvomaailma, mutta on vain ajan kysymys koska se innostuu ja sekoittaa luvut päinvastoin tai tekee muita tyhmyyksiä, oikeasti vähän pelottaa päästää sitä puhumaan jossain kansainvaälisessä kokouksessa.

Sekä Rehn että Haavisto olisivat olleet parempia, mutta valittu mikä valittu,

Vierailija
107/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmittaa koska inhoan jo Stubbin ja Susannen naamoja. Käytöksestä puhumattakaan. Varsinkin aina silloin kun tuo irvinaama tulee julkisuuteen niin muistaa taas miten perseestä kaikki tässä maassa on.

Vierailija
108/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle ihan sama kumpi valittiin, eniten ärsyttää nykyinen hallitus ja pieni tuloisilta leikkaukset kun itse saavat ylisuuria palkkioita ym etuja valtion (kansan) verorahoista.

Kaksi viikunakoria.

Ja Herra näytti minulle näyn, ja katso, kaksi viikunakoria oli asetettu Herran temppelin edustalle, sen jälkeen kuin Nebukadressar, Baabelin kuningas, oli siirtänyt pois Jekonjan, Joojakimin pojan, Juudan kuninkaan, ja Juudan päämiehet sekä sepät ja lukkosepät Jerusalemista ja vienyt heidät Baabeliin. Toisessa korissa oli ylen hyviä viikunoita, uudisviikunain kaltaisia, ja toisessa korissa oli ylen huonoja viikunoita, niin huonoja, ettei niitä voinut syödä. Ja Herra sanoi minulle:

"Mitä sinä näet, Jeremia?"

Minä vastasin: "Viikunoita.

Hyvät viikunat ovat ylen hyviä,

mutta huonot ovat ylen huonoja,

Paavilaisia.

Vierailija
109/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän