Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkö sua harmittaa, että Alex Stubbista tuli Suomen presidentti?

Vierailija
05.03.2024 |

Mua ei sitten yhtään vaan oon tosi tyytyväinen.

Kommentit (109)

Vierailija
41/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan harmita, olen pelkästään iloinen ja onnellinen uudesta presidentistämme. Saimme erittäin kokeneen, pätevän, osaavan ja viisaan presidentin. Kaikenkaikkiaan fiksu ja edustava presidentti sekä myös presidentin vaimo.

Veit sanat suustani. Komppaan.👍

Vierailija
42/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomemme on kylmänkalseitten kokkarien hallussa. He pukeutuvat yleensä pukuihin ja ajavat hienoilla autoilla. Asuvat Westendissä tai vastaavassa. Puhuvat ruotsia. Kävin Kuusisaaressa viikonloppuna taidenäyttelyssä ja siellä törmäsin tähän parempaan väkeen, joka puhui siellä ruotsia. Turkit ja jakkupuvut päälle jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut äänesti  suomenruotsalaisen bättre folkin edustajan presidentiksi.

Eikös ne ollut keskustalaiset? Ainakin siis jos uskomme Kurvisen Antin sanaan.

Vierailija
44/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä enemmän. Nöyryyttä saisi olla enemmän. En tarkoita nöyristelyä. 

Vierailija
45/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan harmita, olen pelkästään iloinen ja onnellinen uudesta presidentistämme. Saimme erittäin kokeneen, pätevän, osaavan ja viisaan presidentin. Kaikenkaikkiaan fiksu ja edustava presidentti sekä myös presidentin vaimo.

No kuka vaan on edustava, kun tällää itsensä. Ei yhtään sen edustavampi kuin keskiverto suomalainen. 

Vierailija
46/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukiusaamisen vastustaminen on aina vain vaikeampaa kun nyt voi kiusaajien perheet tuudittautua siihenkin että presidentiksi asti näin toimimalla pääsee.

Vierailija
47/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän olla ajattelematta koko asiaa. Joka päivä ollaan lähempänä uusia vaaleja. 

Vierailija
48/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stubb sanoi itse suoraan vaalimainoksessa, että hän on kansainvälinen presidentti. 

Internazionaalinen globalisti.

Vierailija
49/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä enemmän. Nöyryyttä saisi olla enemmän. En tarkoita nöyristelyä. 

Stubbin koko olemus huokuu omahyväisyyttä. Minä olen niin hyvä, komea ja maailman paras. Ai kato säkin on tuossa vähän alamaisena. Sori siitä, että en huomanut sua. Mähän on sentään presidentti.

Vierailija
50/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi te ylipäätään jaksatte veivata tätä aihetta viikosta toiseen. Alusta asti oli selvää, että Suomen ulkopolitiikka ei tule millään tavalla muuttumaan, ihan sama kumpi harmaantuva ukko siellä istuu. Itselleni oli oleellisinta että Klonkku pudotettiin skaboista jo ennen toista kierrosta, koska joku roti sentään. Ainoastaan typerys kuvittelee että tällä asialla on kovinkin suuri merkitys tulevaisuutta ajatellen. Suomessa presidentin rooli on pitkälti seremoniallinen. 

Muuten vaan Venäjä ulahti saman tien hänen sanomisistaan.

Vierailija
51/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stubb sanoi itse suoraan vaalimainoksessa, että hän on kansainvälinen presidentti. 

Mikä hel kattia nyt tuolla kansallistumisella saadaan aikaan? Joku erityisen hyvä on olevinaan? Varmaan ratkaisu kaikkeen. Ei kait me nytkään olla missän omissa oloisamme olleet.

Vierailija
52/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
53/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
54/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ISKULAUSEET: KANSAINVÄLINEN, KIELITAITOINEN...... Onko nämä nyt sitten niitä ominaisuuksia, joita pidetään nyt tärkeimpinä. Mitähän korostetaan seuraavissa vaaleissa?

Vierailija
55/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tavallaanhan se on ihan sama, kuka ukko siellä harmaantuu. Ottaa vaan välilä päähän se Stubbin omahyväisyys, vaikka oikeasti hän ei ole mikään en kummempi.

Vierailija
56/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nythän se harmitus vasta alkaa, kun Stubb pääsee vapaasti tunaroimaan.

On kyllä maa sellaisissa käsissä, että katselemme perheellemme jo aktiivisesti vaihtoehtoja lahden muilta rannoilta.

Vierailija
57/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi luoja armahti eikä tullut homppelipressaa, jonka vanavedessä kulkee mies. Haavisto on jo melko papparaisen oloinen ja näköinen, joten tosi hyvä että saimme dynaamisen,  kansainvälisen presidentin. Kun Haavisto ja Niinistö ovat rinnakkain kuvassa niin on kuin kaksi marjaa tai veljestä. Yhtä vanhan näköisiä ovat. Stubbilla on luottamusta asiantuntijoiden taholtakin, joten meidän asiat on hyvässä hallinnassa.

Stubb on tuote, johon liitetään kaikenlaisia sellaisia sanoja kuin kansainvälisyys, liikunnallisuus, nuorekkuus, kielitaitoisuus, koulutettu yms. Oikeasti voivat olla vain kermaa päällä. Ei edes ol Stubb niin kovin nuori, sillä Halonen ja Ahtisaari olivat aloittaessaan samaa luokkaa. Olihan Ahtisaarikin jo hyvinkin kansainvälinen.... 

Tuoko se sitten paljon hyvää Suomelle, jos tyyppi matkustaa hirveästi ulkomailla eli on kansainvälinen, niin  kuin häntä mainostetaan. 

Vierailija
58/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko edes edustava? Mitä tekee hänestä erityisen edustavan. Ei mikään. Ihan yhtä edustava on ollut Niinistö vaimoineen. 

Vierailija
59/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En äänestänyt toisella kierroksella. Lopputuloksen kanssa on vaan elettävä. 

Vierailija
60/109 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko vaaleja enää ole muistanutkaan. Olen vain ihmetellyt, kun Kekkonen on vieläkin lomalla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme