Vieläkö sua harmittaa, että Alex Stubbista tuli Suomen presidentti?
Kommentit (109)
Ei yhtään harmita, pääasia että on liberaali presidentti. Itse asiassa olen varma, että häntä äänestäneet konservatiivit tulevat katumaan valintaansa. Suomen itsenäisyyden kannalta Haavisto olisi ollut varmempi valinta.
Stubb on vahvasti jenkkeihin kallellaan ja haluaa vahvistaa EU:a liittovaltioksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhä enemmän. Nöyryyttä saisi olla enemmän. En tarkoita nöyristelyä.
Stubbin koko olemus huokuu omahyväisyyttä. Minä olen niin hyvä, komea ja maailman paras. Ai kato säkin on tuossa vähän alamaisena. Sori siitä, että en huomanut sua. Mähän on sentään presidentti.
Juuri niin, ja se halveksiva katse puistattaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhtään harmita, pääasia että on liberaali presidentti. Itse asiassa olen varma, että häntä äänestäneet konservatiivit tulevat katumaan valintaansa. Suomen itsenäisyyden kannalta Haavisto olisi ollut varmempi valinta.
Stubb on vahvasti jenkkeihin kallellaan ja haluaa vahvistaa EU:a liittovaltioksi.
Ihan kuin se jatkuva kansainvälisyyden toistaminen ja hamuaminen olisi jotenkin ykkösasia Stubbilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi luoja armahti eikä tullut homppelipressaa, jonka vanavedessä kulkee mies. Haavisto on jo melko papparaisen oloinen ja näköinen, joten tosi hyvä että saimme dynaamisen, kansainvälisen presidentin. Kun Haavisto ja Niinistö ovat rinnakkain kuvassa niin on kuin kaksi marjaa tai veljestä. Yhtä vanhan näköisiä ovat. Stubbilla on luottamusta asiantuntijoiden taholtakin, joten meidän asiat on hyvässä hallinnassa.
Stubb on tuote, johon liitetään kaikenlaisia sellaisia sanoja kuin kansainvälisyys, liikunnallisuus, nuorekkuus, kielitaitoisuus, koulutettu yms. Oikeasti voivat olla vain kermaa päällä. Ei edes ol Stubb niin kovin nuori, sillä Halonen ja Ahtisaari olivat aloittaessaan samaa luokkaa. Olihan Ahtisaarikin jo hyvinkin kansainvälinen....
Tuoko se sitten paljon hyvää Suomelle, jos tyyppi matkustaa hirveästi ulkomailla eli on kansainvälinen, niin ku
Israel esimerkiksi on tällä hetkellä sodassa!
Kyseessä saattaa olla Jumalan sallima sota.
Hamasin terroriteko, jonka kosto ehkäpä tuli samantien, kohdistui hippien joogafestareille, jossa käytetään huumeita, irstaillaan.
Koko festifaali sinänsä oli yhtä epäjumalanpalvelusta.
"Harmittoman" "festifaalin" asuun naamioituna.
Vierailija kirjoitti:
Oon tyytyväinen että Stubb valittiin. Äänestin ennenkaikkea siksi, että on ruotsinkielinen. Ihan ykkösvaihtoehto olisi minulle ollut Li, mutta tiesin, että hänellä äänet ei riitä kakkoskierrokselle, siksi Stubb. Hyvä, että ruotsin kieli taas vahvistuu Suomessa ja muukin kansainvälisyys. Myös Nato-jäsenyys vahvistaa näitä. Ja Persutkin tämän ymmärsi, että Stubb on parempi juuri tuon vahvan ruotsinkielikytköksen takia ja siksi äänestivät häntä 👍
En haluu ruotsia Suomeen. En halunnut että vihervassari haavisto voittaa kun peladivat meidän parhaan ehdokkaan pois. Mutta ottaa päähän kun ruotsalainen on nyt presssana suomessa. Miksi kaikki ei äänestäneet niinkuin olisi kuulunu eli omia. Nytbolis halla-aho niinkuin olis pitänyt. suurin kannatus puolue ps.
Mitä? Eihän suomessa ole Kekkosen ja Koiviston jälkeen enää ollut presidenttiä, toivottavasti joskus vielä tulee, mutta luulen tällä nykynuorten uhittelupolitiikalla seuraavan olevan putin.
Samapa tuo kun on pelkkä edustuspelle.
Vierailija kirjoitti:
evvk
Herra on lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijansa, profeetat, varhaisesta alkaen, mutta te ette ole kuulleet, ette kallistaneet korvaanne kuullaksenne, kun he sanoivat: "Kääntykää itsekukin pahalta tieltänne ja pahoista teoistanne, niin saatte asua maassa, jonka Herra on antanut teille ja teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen. Älkää seuratko muita jumalia, älkää palvelko ja kumartako niitä älkääkä vihoittako minua kättenne töillä, etten tuottaisi teille onnettomuutta." "Mutta te ette kuulleet minua, sanoo Herra, ja niin te vihoititte minut kättenne töillä, omaksi onnettomuudeksenne.
Jeremian kirja
En laske Stubidoa Suomen presidentiksi. En laita edes taulua seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa muutenkin olla ne ajat ohi, jolloin laitettiin kodin seinälle presidentin kuva. Meillä ei ole ollut koskaan. Muistan joskus lapsuudessa, että naapurissa oli Kekkosen kuva seinällä. Sitten kouluissa oli presidenttien kuvia seinillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
evvk
Herra on lähettänyt teidän tykönne kaikki palvelijansa, profeetat, varhaisesta alkaen, mutta te ette ole kuulleet, ette kallistaneet korvaanne kuullaksenne, kun he sanoivat: "Kääntykää itsekukin pahalta tieltänne ja pahoista teoistanne, niin saatte asua maassa, jonka Herra on antanut teille ja teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen. Älkää seuratko muita jumalia, älkää palvelko ja kumartako niitä älkääkä vihoittako minua kättenne töillä, etten tuottaisi teille onnettomuutta." "Mutta te ette kuulleet minua, sanoo Herra, ja niin te vihoititte minut kättenne töillä, omaksi onnettomuudeksenne.
Jeremian kirja
Voiko tiede selittää yliluonnollista sanomaa, joka ei ole tästä maailmasta?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta jotenkin nyt on mennyt hohto koko presidentti-instituutiosta. Ehkä näin on hyväkin. Maailma muuttuu ja me sen mukana. Mutta voisi sitten luopua monista preisidentille kuuluvista jutuistakin kuten esimerkiksi palveluskunnasta, joka hänellä on. Eihän kukaan enää mitään palvelijoita pidä, ainakin siinä mittakaavassa kuin presidentillä niitä on. Kun meni torpalle niin siellähän oli iso lauma väkeä odottamassa. Sitten se kunniakomppanjan katselmus. Sekin oli ties mistä ajalta jäänne. Samoin Presidentinlinnassa on iso porukka pelkästään odottamassa, jos presidentti tai joku vieras kävisi siellä. Sitäkin väkeä voisi hiukan vähentää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
evvk
Jeremian kirja
Kristityt ovat Jeesuksen morsian.
Herra on ylkä joka kutsuu karitsan häihin.
Herrasta Jeesuksesta poiskääntyminen tuntuu Jeesuksesta aina yhtä pahalta, kuin kenen tahansa naisen tai miehen puoliso hylkäisi puolisonsa ja lähtisi vieraan matkaan.
Juhlin edelleen Alexin valintaa.
Häviäjien ininät ovat musiikkia korvilleni.
Vierailija kirjoitti:
Juhlin edelleen Alexin valintaa.
Häviäjien ininät ovat musiikkia korvilleni.
On on sulla outo syy juhlia. Onko hän sinulle läheinenkin tuttavuus?
WEF-presidentti. Alas kansallisvaltiot ja eläköön EU sekä globalistieliitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
evvk
Jeremian kirja
Kristityt ovat Jeesuksen
Oikeasti vähän hävettää, kun Suomessa ei ollut ketään muuta parempaa presidentiksi. Ei ole kiva, kun koulukiusaaja, joka ei ole pärjännyt pääministerin töissä, nyt voittaa. Lisäksi on ruotsinkiellinen. Vähiin on Suomen pätevät poliitikot käyneet. Nyt taas moni lähtee eurovaaliehokkaiksi. Yksi Orpo siellä touhuaa Purran kanssa, ja kohta on kaikki sekaisin.