Vieläkö sua harmittaa, että Alex Stubbista tuli Suomen presidentti?
Kommentit (109)
Harmittaa. Hänen arvomaailmansa on niin kaukana omistani. Hienoston ja kokkarien edustaja ei ole minulle mieleen, vaikka ei paljon mun elämääni hätkäytä.
Ei, koska presidentti on pelkkä maskotti. Enemmän harmittaa Orpolapsen ja Pureskelijan pääsy valtaan. Ne tekee tuhoa Suomelle vähintään yhtä paljon kuin Putin Venäjälle.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska presidentti on pelkkä maskotti. Enemmän harmittaa Orpolapsen ja Pureskelijan pääsy valtaan. Ne tekee tuhoa Suomelle vähintään yhtä paljon kuin Putin Venäjälle.
Joo aivan kamalaa jälkeä. Sikäli en tykkää, kun nyt on vain kokkareita joka paikassa. Ällöttää niiden kaksinaamaisuus.
Oon tyytyväinen että Stubb valittiin. Äänestin ennenkaikkea siksi, että on ruotsinkielinen. Ihan ykkösvaihtoehto olisi minulle ollut Li, mutta tiesin, että hänellä äänet ei riitä kakkoskierrokselle, siksi Stubb. Hyvä, että ruotsin kieli taas vahvistuu Suomessa ja muukin kansainvälisyys. Myös Nato-jäsenyys vahvistaa näitä. Ja Persutkin tämän ymmärsi, että Stubb on parempi juuri tuon vahvan ruotsinkielikytköksen takia ja siksi äänestivät häntä 👍
Persut äänesti suomenruotsalaisen bättre folkin edustajan presidentiksi.
Äänestin Haavistoa, kansa äänesti. Yli 75 v äänesti paljolti Stubbia. Alex liikkuu kun kala vedessä kansainväisissä suurten poikien piirissä.
Kokoomus, Petteri, Elina, titenkin Alex mutta jäsenkirjaa ei oo nyt, Jouni, ketä muita kokkareita hallituksessa.
Joo, mutta nyt pitää raivota riikan saksista.
Vierailija kirjoitti:
Ei harmita. Vaikka äänestin Haavistoa, minusta nuo kaksi ehdokasta olivat kumpikin ihan hyviä. Loppuviimein aika samantekevää kumpi liberaali oikeistolainen on presidenttinä. Stubb ei toisekseen vaikuta samalla tavalla persoonallisuushäiriöiseltä kokoomusääliöltä kuin moni muu puolueensa edustaja. Lisäksi Suski on kiva bonari. Olisin tykännyt kyllä Antoniostakin.
Molemmat olivat vallan kammottavia ehdokkaita. Siinä alkoi jopa Rehn näyttää valtiomieheltä.
Äänestin sitä, joten ei harmita 😀
Saimme liberaalin woke-presidentin joka kannattaa lisääntyvää mmuuttoa.
Harmittaa. T: Persu.
Nämä harmituksen harmitukset harmittaa enemmän joilla siis tehdään tunteiden sanoitusta toisille joita ei tunne ei tiedä mutta silti halutaan leimata että ikäänkuin kokevat jollakin tietyllä negatiivisella tapaa.
Naurattaa, kun ruotsin kieltä vastustavat, kristilliset persut, jotka äänestivät ruotsinkielistä, liberaalia ateistia ihan vain kun kokoomus huijasi ne siihen, tulevat sitten tänne kyselemään, että kai teitä Pekkaa äänestäneitä nyt edes harmittaa, että meidän suuri työ ei mennyt hukkaan 😄
Mua lähinnä pelottaa. Pm on elinkeinoelämän sätkynukke, Häkkäsellä on inttihybris, Um on tunnettu oikeistomielipiteistään, perustuslakivaliokunta on puoluepolitisoitunut, joten epädemokraattinen, Vmm selkeästi nauttii leikkauksista sadistisesti, sisäministeri on juoppo ex-poliisi-rasse. Joku Marttinen sanelee vero/talouslinjaukset pöydässä ja Bergbom ymmärtämättä sanaakaan rientää someen olemaan kova jätkä.
Ostamme Israelista, myymme Turkkiin. Pkk-liput kielletty ja muutkin hippien nuket. Tarkoitan vain, että jos Stubbille tulee Usasta pyyntö, niin hän myöntyy siihen siihen silmiään räpäyttämättä. Pääasia, ettemme ole suomettuneita, eiku....?
Ei todellakaan harmita, olen pelkästään iloinen ja onnellinen uudesta presidentistämme. Saimme erittäin kokeneen, pätevän, osaavan ja viisaan presidentin. Kaikenkaikkiaan fiksu ja edustava presidentti sekä myös presidentin vaimo.
Minua henk. koht. ei ole missään vaiheessa harmittanut että hänestä tuli Suomen presidentti. Parempi vaihtoehto kuin ne kaikki muut paitsi Haavisto oma suosikkini.
En asu Suomessa enkä aio sinne koskaan palata joten siinä mielessä yks hailee kuka siellä on pressana ja minkälaisen hallituksen halusitte.
On vain hyvin ikävää että Suomi on tuon sakin käsissä, en sitä olisi kuitenkaan suonut.
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus, Petteri, Elina, titenkin Alex mutta jäsenkirjaa ei oo nyt, Jouni, ketä muita kokkareita hallituksessa.
Mitä sillä jäenkirjalla on oikeastaan merkitystä. Silti voi ajaa kokoomuksen asioita. Yksi paperinpala tai mikä nykyään onkin jokin tiedosto.
Huonoista ehdokkaista toiseksi paras.
Ei. Stubb on hyvä presidentti Suomelle