Suomalaiset miehet ilman paitaa
Miksi oman joukkueen voittaessa suomalaiset miehet alkavat riisua itseään?
Kommentit (13)
Suomalaiset miesurheilijat keksivät paidattomuuden. Naisille näin vaikeita asioita on turha yrittää selittää sen enempää kuin lujuuslaskentaa hamsterille.
Vierailija kirjoitti:
Koska Suomimiehet on juntteja ja todella junttimaisia. Paidattomuus on aina merkki siis junttiudesta
Syövätkö myös lihapullia? Tämän palstan mukaan lihapullien syöminenkin on merkki junttiudesta.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää miehen treenatusta ylävartalosta!
Noita on harvoin siinä porukassa, epäsuhtia lihaksia ja naamoja mitä mikään kroppa ei pelasta.
Haluu vaan näytellä joukkuekavereille, että olis tämmöstä tarjolla, tuutko hakeen?
Perus-Jamppa
No en minä ainakaan riisu paitaani julkisella paikalla koska minulla on omenapötsi muuten rimpulassa yläruumiissa.
Koulun liikuntatunneilla oli joskus pakko riisua paita kun "pelattiin" jotain "koripalloa" tai jonkinlaista vähä-älyistä muovimailapeliä jossa huidottiin palloa, ja kun toinen joukkue oli paidaton ja toinen paidallinen: ja se oli tosi inhottavaa ynnä vastenmielistä jo silloin vaikka pötsiä ei vielä ollutkaan.
Ylen harvinaista kyllä, mutta nyt olen kerrankin samaa mieltä suomalaisten naisten kanssa: puheena oleva tapa on barbaarinen ja raakalaismainen ja epäilemättä yksinomaan suomalainen haittailmiö.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää miehen treenatusta ylävartalosta!
Harmi vaan kun treenatut ei ota paitaa pois.
Luuletko taas että suomalaiset on ainoita jotka niin tekee. Sitä tekee kyllä muutkin
Koska Suomimiehet on juntteja ja todella junttimaisia. Paidattomuus on aina merkki siis junttiudesta