Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka pitää asuntonsa tiptop siistinä ja kokkaa herkullisia kasvis ja kala/liha-aterioita välimeren tyyliin

Vierailija
04.03.2024 |

Ja leipoo itse meze leivät, harrastaa keskiaikaista miekkailua ja taistelulajeja, on historian tutkija ja myös teologiaa lukenut. Lukee ja puhuu latinaa ja kreikkaa sujuvasti, on lihaksikas, tavallisessa duunarin työssä ja vaatimaton mutta itsevarma. Ei ole mustasukkainen. Vetää välillä perseet kalareissulla mutta ei ryyppää parisuhteessa ollessaan. Pukeutuu tyylikkäästi vaikkei ole rikas. Rakastelee naisen kanssa mieluummin kunnolla ja pitkään hieman harvemmin kuin joka päivä pikaisesti vain omaa nautintoaan ajatellen. 

Mitä mieltä? Minä olen tuo mies, lienenkö jo muinaisjäänne?

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunsin kerran kaverin, jonka kämppä oli niin tip top, ettei mitään esinettä saanut siirtää senttiäkään. Ei hyvä.

No tämä. Hysteerinen ja sairaalloinen kontrollifriikki. Vartioi myös, ettei kukaan tule sisään laittamatta suojamuoveja jalkoihinsa ja desinfioimatta käsiään kuten kirurgit ennen leikkausta. 

Ilmeisesti myös noin160 cm pitkä, koska ei vastaa toistuviin kysymyksiin pituudesta...

Vierailija
82/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuuko myös nuorekkaasti farmariasuun ja tennareihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko historiantutkija nykyään duunariammatti

Vierailija
84/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eokö se historia ollut harrastus? Ei se sen ammatti ole.

Vierailija
85/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin potentiaalinen kohde, sanoidin että asia on väärin esitetty. Mitä mieltä siististä kokkaavasta miehestä olisi parempi. 

Vierailija
86/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan inceliltä, vaikka joskus on vaimo ollutki. Siitä vissiin on aikaa ja sen jälkeen on ollut aika hiljaista 🤔

Vierailija
87/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan inceliltä, vaikka joskus on vaimo ollutki. Siitä vissiin on aikaa ja sen jälkeen on ollut aika hiljaista 🤔

Eikun eihän tällä vaimoa ollutkaan. Sekoitin toiseen samankaltaiseen pähkäilijään, joka oli ollut naimisissa ja oli pari lastakin. Näitähän täällä riittää 😅

Vierailija
88/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Historiantutkija ei ole ammatti, he yleensä työllistyy opetusalalle, kirjastoihin, museoon, jne. 

Vierailija
89/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi naisen rooli? 

Vierailija
90/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on varmaan jo itsekin tehnyt tiettyjä huomioita ketjuun kirjoittaneista naisista, mutta kerrataanpas kuitenkin:

- palstan naisista 99%:lla on jonkinasteisia mt-ongelmia

- heillä lähes jokaisella on ollut/on erittäin huono isäsuhde (siksi vihaavat miehiä)

- 97% on lihavia

- 87% ovat melko rumia

- 67% on lesboja

- 98% piereskelee ruokapöydässä

- 37% kaivaa nenäänsä ja syövät räkäänsä

- 0,2% on normaaleja, kivannäköisiä ja piereskelemättömiä

Vierailija
91/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa... öö tota. Vai niin. <- Olen tuota mieltä.

Vierailija
92/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit?

Vierailija
93/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivalta kuulostaa, paitsi etten halua ns tyylikkäästi pukeutuvaa miestä. Muutenkin vaikutat liian sivistyneeltä vaikka akateeminen itse olenkin.

Onnea naisen etsintään!

Tämä on iselle vähän mysteeri: miksi joku nainen haluaisi tietoisesti huonosti pukeutuneen ja vähemmän sivistyneen miehen? Vaikka kuinka yrittää miettiä niin ei millään saa kiinni tuosta ajatuksenjuoksusta.

Vierailija
94/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä, tosin tuo latinan ja muinaiskreikan puhuminen on erikoista, koska kukaan ei oikein tiedä, miten niitä pitäisi ääntää.

No entäs luonne? Oletko itsevarma, mutta empaattinen? Kuunteletko myös toista ja oletko aidosti kiinnostunut?

Vierailija
95/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen nainen. Sosionomi, vanhustyössä. Lapsia kaksi, lähellä aikuisuutta molemmat. Olen vähäsen pyöreä, mutta nätiksi kehuttu ja ei noista miehistä puutetta ole jos niin haluisin. 

Sinä arvon ap kuulostat selllaiselta mieheltä,  joka ei olisi minua varten. Olen sen verran boheemi. Kotini ei ole likainen, mutta kaikki on iloisesti sekaisin. Elämme lasten kanssa kodissamme, ja koti on tarkoitettu elämää varten. Kotimme on täynnä likaisia sukkia lojumassa siellä täällä, tavaroilla ei ole "omaa paikkaa", mulla on ompelukone keittiön pöydällä, teinin maalausvälineet vierellä. Sohva on jo parhaat päivänsä nähnyt.

Mutta kotimme on täynnä naurua ja rakkautta. Kokkailemme yhdessä, välillä niin maan perkuleen epäterveellistäkin ruokaa. Leivomme, musiikki soi toisinaan liiankin kovalla, tanssimme ja hassuttelemme. Nuhjuamme sohvalla, otetaan popparit siihen ja katsotaan leffaa.

Siihen ei sinunlainen siisti ja säntillinen mies mahtuisi.

Vierailija
96/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on varmaan jo itsekin tehnyt tiettyjä huomioita ketjuun kirjoittaneista naisista, mutta kerrataanpas kuitenkin:

- palstan naisista 99%:lla on jonkinasteisia mt-ongelmia

- heillä lähes jokaisella on ollut/on erittäin huono isäsuhde (siksi vihaavat miehiä)

- 97% on lihavia

- 87% ovat melko rumia

- 67% on lesboja

- 98% piereskelee ruokapöydässä

- 37% kaivaa nenäänsä ja syövät räkäänsä

- 0,2% on normaaleja, kivannäköisiä ja piereskelemättömiä

Onko vähintään 85% näiden naisten lapsista myös käenpoikasia?

Vierailija
97/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keski-ikäiset naiset on leikitty nää leikit 30-50 vuotta sitten nukeilla: tää siivois kaikki tosi tip top ja oisko hienoo että tää puhuis ranskaa. Nyt tää kokkais.

Ei paljoa jaksa aikuisen miehen nukkeleikki enää kiinnostaa.

Vierailija
98/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mä muuten treffeille lähtisin kun oon iteki siisti, korkeekoulutettu nörtti (BUHURT!!!), mut ikää vois olla sen 10v vähemmän just mulle :)

Vierailija
99/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat epäsiistiltä ja ennalta-arvattavalta. Roolileikit SPQR leikkejä ja identtitteetisi perustuu jatkuvaan "itsensä parantamiseen".

Tylsää. Tunnet historian ja politiikan, sekä kykenet niistä puhumaan, muttet tiedä miten fysiikan lait tai luonnolait käytännössä toimivat.

Omaat konservatiivisia arvoja, mutta olet melko liberaali kaikesta huolimatta. Tarvitset "mentorin" ohjaamaan elämääsi. 

Arvostat naisia, muttet näe heitä vain ihmisinä. Lisäksi et oikeasti ymmärrä heitä vaikka he ovat mielessäsi usein.

Omaat kasan traumoja, jotka odottavat vain avautumista.

Et ole kenenkään paraskaveri tai ensimmäinen valinta.

Vierailija
100/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallinen nainen. Sosionomi, vanhustyössä. Lapsia kaksi, lähellä aikuisuutta molemmat. Olen vähäsen pyöreä, mutta nätiksi kehuttu ja ei noista miehistä puutetta ole jos niin haluisin. 

Sinä arvon ap kuulostat selllaiselta mieheltä,  joka ei olisi minua varten. Olen sen verran boheemi. Kotini ei ole likainen, mutta kaikki on iloisesti sekaisin. Elämme lasten kanssa kodissamme, ja koti on tarkoitettu elämää varten. Kotimme on täynnä likaisia sukkia lojumassa siellä täällä, tavaroilla ei ole "omaa paikkaa", mulla on ompelukone keittiön pöydällä, teinin maalausvälineet vierellä. Sohva on jo parhaat päivänsä nähnyt.

Mutta kotimme on täynnä naurua ja rakkautta. Kokkailemme yhdessä, välillä niin maan perkuleen epäterveellistäkin ruokaa. Leivomme, musiikki soi toisinaan liiankin kovalla, tanssimme ja hassuttelemme. Nuhjuamme sohvalla, otetaan popparit siihen ja katsotaan leffaa.

Siihen ei sinunlainen siisti

Olet lisäksi tampio. Aloittaja ei kysynyt, että voisko joku punkero kertoa miten surkea ja epäsiisti on.