Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä miehestä joka pitää asuntonsa tiptop siistinä ja kokkaa herkullisia kasvis ja kala/liha-aterioita välimeren tyyliin

Vierailija
04.03.2024 |

Ja leipoo itse meze leivät, harrastaa keskiaikaista miekkailua ja taistelulajeja, on historian tutkija ja myös teologiaa lukenut. Lukee ja puhuu latinaa ja kreikkaa sujuvasti, on lihaksikas, tavallisessa duunarin työssä ja vaatimaton mutta itsevarma. Ei ole mustasukkainen. Vetää välillä perseet kalareissulla mutta ei ryyppää parisuhteessa ollessaan. Pukeutuu tyylikkäästi vaikkei ole rikas. Rakastelee naisen kanssa mieluummin kunnolla ja pitkään hieman harvemmin kuin joka päivä pikaisesti vain omaa nautintoaan ajatellen. 

Mitä mieltä? Minä olen tuo mies, lienenkö jo muinaisjäänne?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus?

Vierailija
102/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kivalta kuulostaa, paitsi etten halua ns tyylikkäästi pukeutuvaa miestä. Muutenkin vaikutat liian sivistyneeltä vaikka akateeminen itse olenkin.

Onnea naisen etsintään!

Tämä on iselle vähän mysteeri: miksi joku nainen haluaisi tietoisesti huonosti pukeutuneen ja vähemmän sivistyneen miehen? Vaikka kuinka yrittää miettiä niin ei millään saa kiinni tuosta ajatuksenjuoksusta.

Olen eri, mutta vastaan silti.

Minulle tyylikkäästi pukeutunut = pukuja, suoria housuja, seuraa muotia ja ns. laittautuu. Käy ahkerasti parturissa laitattamassa tukan, viikset ja parran, ja joskus jopa kulmakarvatkin tiptop. Ostelee jotain partaöljyjä ja viiksivahoja ja vartalotuoksuja. Itse haluan mielummin tuikitavallisen farkut ja t-paita -miehen.

Liian sivistynyt puolestaan = nauttii liiasta hifistelystä (esim). Moni akateeminenkin haluaa työelämän vastapainona syödä vapaa-ajalla makkaraperunoita ja katsoa Temppareita. Liian sivistynyt voi olla esim. älykkö joka nauttii argumentoinnista, ja joka haluaa haastaa kumppaniaankin älyllisesti, yrittäen kotonakin virittää ns. sivistynyttä keskustelua. Tai on vain jonkun tavallisemman kanssa täysin eri aaltopituudella - vrt. yhden unelmatreffit olisivat päivä taidenäyttelyissä kierrellen, toisen taas lärvit kahdestaan kotona kauhuleffoja katsellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä homo.

Vierailija
104/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tavallinen nainen. Sosionomi, vanhustyössä. Lapsia kaksi, lähellä aikuisuutta molemmat. Olen vähäsen pyöreä, mutta nätiksi kehuttu ja ei noista miehistä puutetta ole jos niin haluisin. 

Sinä arvon ap kuulostat selllaiselta mieheltä,  joka ei olisi minua varten. Olen sen verran boheemi. Kotini ei ole likainen, mutta kaikki on iloisesti sekaisin. Elämme lasten kanssa kodissamme, ja koti on tarkoitettu elämää varten. Kotimme on täynnä likaisia sukkia lojumassa siellä täällä, tavaroilla ei ole "omaa paikkaa", mulla on ompelukone keittiön pöydällä, teinin maalausvälineet vierellä. Sohva on jo parhaat päivänsä nähnyt.

Mutta kotimme on täynnä naurua ja rakkautta. Kokkailemme yhdessä, välillä niin maan perkuleen epäterveellistäkin ruokaa. Leivomme, musiikki soi toisinaan liiankin kovalla, tanssimme ja hassuttelemme. Nuhjuamme sohvalla, otetaan popparit siihen ja katsotaan leffaa.

Siihen ei sinunlainen siisti

Boheemi tarkoittaa hamstraajaa. Laiskaa, mukavuuden haluista ihmistä. 

Vierailija
105/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa homolta niinkuin joku aiemmin myös mainitsi vaikka väität tykkääväsi naisista. Hyi ällötys.

Vierailija
106/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Boheemi tarkoittaa hamstraajaa. Laiskaa, mukavuuden haluista ihmistä."

Niin, ja? Elämän kuuluukin olla mukavaa.

eri

Vierailija
107/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi

Vierailija
108/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteys pistää kyllä silmään kun on vielä heti ekana samoin kuin rakastelutyylistä kertominen koska ulottuvat toisen osapuolen tontille, ei niissä voi esittää että minä olen tämmöinen yritä sinä sopeutua siihen. 

Vierailija
109/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen lukenut teologiaa ja historiaa 2 maisterintutkintoa, tykkään kokkailla ruokia itse, mutta olen 52 vuotias mies enkä osaa tehdä aloitteita naisten suhteen. olen eristäytynyt ja kuulemma näytän colin farrellilta, mutta en silti jaksa ettiä akkaa. oishan se kiva akka olla mutta vaadin täydellisyyttä ja nuoruutta en mitään runojen lukijaa ja museo-teatteri-ihmistä, hyvä kunto pitää naisella olla ja 10-20 vuotta nuorempi. harrastan kalastusta ja kuntoilua, kirjoja en enää jaksa lukea.

niin siinä käy.

Vierailija
110/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot liian tylsä joten ei naiset kiinnostu.

Vierailija
111/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni puhuu suomea ja hiukan englantia. Ei miekkaile eikä ole lukenut. On lihava duunari ja köyhä tai ei köyhä koska tulee toimeen mutta ei ole liikaa rahaa. Ei käy baareissa, ei ole montaa kaveria. Juo joskus kalsarikännit kotona. Mukava persoona joka tykkää rauhasta ja hiljaisuudesta kuten minäkin.

T: nainen 43

Vierailija
112/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen miespuolinen muinaisjäänne tässä, terve. En vain miekkaile tai puhu kreikkaa/ latinaa, sen sijaan on muita nörttejä mielenkiinnon kohteita jotka tuovat iloa elämään. Mutta muuten ollaan aika samasta puusta veistetty

Ei olla varmaankaan helpompia elinkumppaneja. Mutta kyllä se sama totuus pätee jokaiseen muuhunkin. 

Vierailija
113/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän omituista kun latinaa ei enää osata puhua oikeasti, ei tiedetä miten ääntää sitä, mutta sä suollat sitä sujuvasti.

Sama vanhan UT:n kreikan kanssa. Ap fantasioi.

Vierailija
114/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan puhu latinaa enää missään

Vierailija
115/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kyselee "uteliaisuuttaan" mielipiteitä ja kärttää "kiinnostavuudelleen" validaatiota. Suuttuu kun ei saa ylistystä.

-> Lapsellinen, epävarma itsestään, hakee yhä hyväksyntää ja suorittaa yhä kypsässä iässäkin elämäänsä muille.

Vierailija
116/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itsekin olen lukenut teologiaa ja historiaa 2 maisterintutkintoa, tykkään kokkailla ruokia itse, mutta olen 52 vuotias mies enkä osaa tehdä aloitteita naisten suhteen. olen eristäytynyt ja kuulemma näytän colin farrellilta, mutta en silti jaksa ettiä akkaa. oishan se kiva akka olla mutta vaadin täydellisyyttä ja nuoruutta en mitään runojen lukijaa ja museo-teatteri-ihmistä, hyvä kunto pitää naisella olla ja 10-20 vuotta nuorempi. harrastan kalastusta ja kuntoilua, kirjoja en enää jaksa lukea.

niin siinä käy.

Sä kuulostat ihan pösilöltä, enkä usko hetkeäkään, että sä näytät Colin Farrelilta. Luulisi muuten, että maisteri tietäisi, että nimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.

Vierailija
117/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot liian tylsä joten ei naiset kiinnostu.

Ja lyhyt.

Vierailija
118/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään mieltä koska en tunne ko tyyppiä. En muodosta mielipiteitä minkään kirjoitusten perusteella.

Vierailija
119/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jännis, ei jatkoon.

Vierailija
120/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kiinnostava tyyppi. Voisin lähteä treffeille.