Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka pitää asuntonsa tiptop siistinä ja kokkaa herkullisia kasvis ja kala/liha-aterioita välimeren tyyliin

Vierailija
04.03.2024 |

Ja leipoo itse meze leivät, harrastaa keskiaikaista miekkailua ja taistelulajeja, on historian tutkija ja myös teologiaa lukenut. Lukee ja puhuu latinaa ja kreikkaa sujuvasti, on lihaksikas, tavallisessa duunarin työssä ja vaatimaton mutta itsevarma. Ei ole mustasukkainen. Vetää välillä perseet kalareissulla mutta ei ryyppää parisuhteessa ollessaan. Pukeutuu tyylikkäästi vaikkei ole rikas. Rakastelee naisen kanssa mieluummin kunnolla ja pitkään hieman harvemmin kuin joka päivä pikaisesti vain omaa nautintoaan ajatellen. 

Mitä mieltä? Minä olen tuo mies, lienenkö jo muinaisjäänne?

Kommentit (147)

Vierailija
61/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon täytyy haista kauhealta jos kokkaa koko ajan. Tai sitten mies tuulettaa ja ohi kulkeva lenkkeilijä kauhistuu kalan katkua. Hyvä tietenkin että kanan ja lihan kokkaus on hallinnassa.

Vierailija
62/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo miekkailu kuulosti kyllä tosi homolta. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Tavallinen duunari, joka tutkii historiaa ja uskontoa. Välillä harrastaa taistelulajeja tai rupattelee muuten vaan latinaksi tai/ja kreikaksi. Ruoat tehdään Välimeren tyyliin ja vaikka rakastelu ei olekaan jokapäiväistä, on se sitten sen syvempää ja hartaampaa, kun sen hetki on. Kännääminenkin onnistuu!*

Enpä uskaltaisi edes lähestyä moista "ilmestystä", joten ei ole mies minun makuuni.

Vierailija
64/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran kaverin, jonka kämppä oli niin tip top, ettei mitään esinettä saanut siirtää senttiäkään. Ei hyvä.

Vierailija
65/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeällistä ja pitkästyttävää oman torven töräyttelyä, mutta varmaan oletkin tulisimmin itse ihastunut itseesi.

Kade2.

Miksi ja mistä kadehtisin myötähäpeällistä ja umpitylsää möyhöttäjää, jolla on tarve kysellä muilta mielipiteitä ja kehuhyssyttelyä? Oikea termi on SääliväX.

Vierailija
66/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuossa sun kuvauksessasi ole ole mitään mikä sammuttaisi potentiaalisen kiinnostuksen, mutta ei kiinnostumisia voi tietää ennen oikeaa tutustumista. Onko välillä kemiaa vaiko ei ja onko sun huonot puolet (joita varmasti kaikissa on) sellaisia joiden kanssa voi elää. En osaa sanoa.

Vierailija
67/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo miekkailu kuulosti kyllä tosi homolta. 😁

Keskiaikainen miekkailu. Ei siis varmaankaan sellainen "fencing", jossa tyypit hyppii valkoisessa body suitissa ympäriinsä neula kädessään. Oletan, että keskiaikainen miekka on sellainen, jolla saa pään irti yhdellä hyvällä heilautuksella. Enemmän nörttiä kuin homoa.

Vierailija
68/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä tuo minusta kuulostaa.

Vierailija
69/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi luulla, että kaikki naiset tällä uliluettelolla tulevat kiimoissaan puhelinlankoja pitkin ja vievät hänet tapellen.

Miehille jää sitten "kateus" kun ap jylhä laatikkoleuka pystyssä vie kaikki naiset ja elintilan tönien muut bussin alle.

Vierailija
70/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän omituista kun latinaa ei enää osata puhua oikeasti, ei tiedetä miten ääntää sitä, mutta sä suollat sitä sujuvasti.

Vierailija
71/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta kuulostaa, paitsi etten halua ns tyylikkäästi pukeutuvaa miestä. Muutenkin vaikutat liian sivistyneeltä vaikka akateeminen itse olenkin.

Onnea naisen etsintään!

Vierailija
72/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääs alanuolittako, kyllä se ruoankatku voi olla kauhea. 

Vierailija
73/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän omituista kun latinaa ei enää osata puhua oikeasti, ei tiedetä miten ääntää sitä, mutta sä suollat sitä sujuvasti.

Oho 😊

Vierailija
74/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat täydelliseltä ja haluaisin sinut. Itsekin jousimies ja loputtoman utelias maailmaa kohtaan.

Vierailija
75/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pick Me Boy

Vierailija
76/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä puhutaan teologisessa ja sattuu olemaan Vatikaanin virallinen kieli. 

Vierailija
77/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeeta naisystävällesi, jos et hänen kanssaa koskaan ryyppää.

Vierailija
78/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä ap.

Vierailija
79/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anal-retentive?

Vierailija
80/147 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin koko ketjun tässä aamukahvin ohessa, ja olin tulossa sanomaan samaa kuin ainakin yksi aikaisempi postaaja: mitäpä minä olen mitään mieltä siitä miten muut elämänsä elävät oman kotinsa seinien sisällä.

Mutta jos pitää nyt jotain kommenttia antaa, niin historia, uskonnot ja keskiaikamiekkailu ovat ihan positiivisia juttuja, kun olen itsekin nörtti. Mutta näin muuten ap vaikuttaa vähän turhan "sivistyneeltä" ja silotellulta makuuni, elinpiiriini ei kuulu ketään tuollaista edes hyvänpäiväntuttuna.

N31