Mitä mieltä miehestä joka pitää asuntonsa tiptop siistinä ja kokkaa herkullisia kasvis ja kala/liha-aterioita välimeren tyyliin
Ja leipoo itse meze leivät, harrastaa keskiaikaista miekkailua ja taistelulajeja, on historian tutkija ja myös teologiaa lukenut. Lukee ja puhuu latinaa ja kreikkaa sujuvasti, on lihaksikas, tavallisessa duunarin työssä ja vaatimaton mutta itsevarma. Ei ole mustasukkainen. Vetää välillä perseet kalareissulla mutta ei ryyppää parisuhteessa ollessaan. Pukeutuu tyylikkäästi vaikkei ole rikas. Rakastelee naisen kanssa mieluummin kunnolla ja pitkään hieman harvemmin kuin joka päivä pikaisesti vain omaa nautintoaan ajatellen.
Mitä mieltä? Minä olen tuo mies, lienenkö jo muinaisjäänne?
Kommentit (147)
*Tavallinen duunari, joka tutkii historiaa ja uskontoa. Välillä harrastaa taistelulajeja tai rupattelee muuten vaan latinaksi tai/ja kreikaksi. Ruoat tehdään Välimeren tyyliin ja vaikka rakastelu ei olekaan jokapäiväistä, on se sitten sen syvempää ja hartaampaa, kun sen hetki on. Kännääminenkin onnistuu!*
Enpä uskaltaisi edes lähestyä moista "ilmestystä", joten ei ole mies minun makuuni.
Tunsin kerran kaverin, jonka kämppä oli niin tip top, ettei mitään esinettä saanut siirtää senttiäkään. Ei hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myötähäpeällistä ja pitkästyttävää oman torven töräyttelyä, mutta varmaan oletkin tulisimmin itse ihastunut itseesi.
Kade2.
Miksi ja mistä kadehtisin myötähäpeällistä ja umpitylsää möyhöttäjää, jolla on tarve kysellä muilta mielipiteitä ja kehuhyssyttelyä? Oikea termi on SääliväX.
No ei tuossa sun kuvauksessasi ole ole mitään mikä sammuttaisi potentiaalisen kiinnostuksen, mutta ei kiinnostumisia voi tietää ennen oikeaa tutustumista. Onko välillä kemiaa vaiko ei ja onko sun huonot puolet (joita varmasti kaikissa on) sellaisia joiden kanssa voi elää. En osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo miekkailu kuulosti kyllä tosi homolta. 😁
Keskiaikainen miekkailu. Ei siis varmaankaan sellainen "fencing", jossa tyypit hyppii valkoisessa body suitissa ympäriinsä neula kädessään. Oletan, että keskiaikainen miekka on sellainen, jolla saa pään irti yhdellä hyvällä heilautuksella. Enemmän nörttiä kuin homoa.
Ap taisi luulla, että kaikki naiset tällä uliluettelolla tulevat kiimoissaan puhelinlankoja pitkin ja vievät hänet tapellen.
Miehille jää sitten "kateus" kun ap jylhä laatikkoleuka pystyssä vie kaikki naiset ja elintilan tönien muut bussin alle.
Vähän omituista kun latinaa ei enää osata puhua oikeasti, ei tiedetä miten ääntää sitä, mutta sä suollat sitä sujuvasti.
Ihan kivalta kuulostaa, paitsi etten halua ns tyylikkäästi pukeutuvaa miestä. Muutenkin vaikutat liian sivistyneeltä vaikka akateeminen itse olenkin.
Onnea naisen etsintään!
Vierailija kirjoitti:
Vähän omituista kun latinaa ei enää osata puhua oikeasti, ei tiedetä miten ääntää sitä, mutta sä suollat sitä sujuvasti.
Oho 😊
Kuulostat täydelliseltä ja haluaisin sinut. Itsekin jousimies ja loputtoman utelias maailmaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä puhutaan teologisessa ja sattuu olemaan Vatikaanin virallinen kieli.
Aika ankeeta naisystävällesi, jos et hänen kanssaa koskaan ryyppää.
Luin koko ketjun tässä aamukahvin ohessa, ja olin tulossa sanomaan samaa kuin ainakin yksi aikaisempi postaaja: mitäpä minä olen mitään mieltä siitä miten muut elämänsä elävät oman kotinsa seinien sisällä.
Mutta jos pitää nyt jotain kommenttia antaa, niin historia, uskonnot ja keskiaikamiekkailu ovat ihan positiivisia juttuja, kun olen itsekin nörtti. Mutta näin muuten ap vaikuttaa vähän turhan "sivistyneeltä" ja silotellulta makuuni, elinpiiriini ei kuulu ketään tuollaista edes hyvänpäiväntuttuna.
N31
Asunnon täytyy haista kauhealta jos kokkaa koko ajan. Tai sitten mies tuulettaa ja ohi kulkeva lenkkeilijä kauhistuu kalan katkua. Hyvä tietenkin että kanan ja lihan kokkaus on hallinnassa.