Mitä mieltä miehestä joka pitää asuntonsa tiptop siistinä ja kokkaa herkullisia kasvis ja kala/liha-aterioita välimeren tyyliin
Ja leipoo itse meze leivät, harrastaa keskiaikaista miekkailua ja taistelulajeja, on historian tutkija ja myös teologiaa lukenut. Lukee ja puhuu latinaa ja kreikkaa sujuvasti, on lihaksikas, tavallisessa duunarin työssä ja vaatimaton mutta itsevarma. Ei ole mustasukkainen. Vetää välillä perseet kalareissulla mutta ei ryyppää parisuhteessa ollessaan. Pukeutuu tyylikkäästi vaikkei ole rikas. Rakastelee naisen kanssa mieluummin kunnolla ja pitkään hieman harvemmin kuin joka päivä pikaisesti vain omaa nautintoaan ajatellen.
Mitä mieltä? Minä olen tuo mies, lienenkö jo muinaisjäänne?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on varmaan jo itsekin tehnyt tiettyjä huomioita ketjuun kirjoittaneista naisista, mutta kerrataanpas kuitenkin:
- palstan naisista 99%:lla on jonkinasteisia mt-ongelmia
- heillä lähes jokaisella on ollut/on erittäin huono isäsuhde (siksi vihaavat miehiä)
- 97% on lihavia
- 87% ovat melko rumia
- 67% on lesboja
- 98% piereskelee ruokapöydässä
- 37% kaivaa nenäänsä ja syövät räkäänsä
- 0,2% on normaaleja, kivannäköisiä ja piereskelemättömiä
Kaikki ihmiset piereskelee joskus, jopa sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kivalta kuulostaa, paitsi etten halua ns tyylikkäästi pukeutuvaa miestä. Muutenkin vaikutat liian sivistyneeltä vaikka akateeminen itse olenkin.
Onnea naisen etsintään!
Tämä on iselle vähän mysteeri: miksi joku nainen haluaisi tietoisesti huonosti pukeutuneen ja vähemmän sivistyneen miehen? Vaikka kuinka yrittää miettiä niin ei millään saa kiinni tuosta ajatuksenjuoksusta.
Sitten on hyvä, että kysyit.
On eri asia pukeutua ns tyylikkäästä kuin huonosti. En ole itse koskaan lämmennyt esim pukutyypeille, niistä tulee liian juppi ja pinnallinen vaikutelma.
Muutenkin valitsen mieluummin duunarin kuin henkilön, joka korostaa tietoisesti sivistyneisyyttään, vaikkasin sitten vaan vauvapalstalla. Lisäksi ap:n sivistys on suuntautunut suuntaan, mikä ei minua kiinnosta lainkaan. Yleissivistys on tietenkin hieno juttu. Joskus vähempi sivistys tai ulkoaopittu kirjatieto on parempi, kunhan perusjutut on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on varmaan jo itsekin tehnyt tiettyjä huomioita ketjuun kirjoittaneista naisista, mutta kerrataanpas kuitenkin:
- palstan naisista 99%:lla on jonkinasteisia mt-ongelmia
- heillä lähes jokaisella on ollut/on erittäin huono isäsuhde (siksi vihaavat miehiä)
- 97% on lihavia
- 87% ovat melko rumia
- 67% on lesboja
- 98% piereskelee ruokapöydässä
- 37% kaivaa nenäänsä ja syövät räkäänsä
- 0,2% on normaaleja, kivannäköisiä ja piereskelemättömiä
Onko vähintään 85% näiden naisten lapsista myös käenpoikasia?
Pierupakkomielteinen palstavakkari on spessu, se jolla on mielikuvituksellinen pyllynpyörittäjävaimo.
Boheemi tarkoittaa hamstraajaa. Laiskaa, mukavuuden haluista ihmistä.
Ei. Hamstraaja tarkoittaa hamstraajaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän omituista kun latinaa ei enää osata puhua oikeasti, ei tiedetä miten ääntää sitä, mutta sä suollat sitä sujuvasti.
Sama vanhan UT:n kreikan kanssa. Ap fantasioi.
Kyllä latinaa silti opetetaan ja jonkinlaista ääntämystäkin sille. Kaikki latinan kieltä opiskelleet tosin tietävät, että tuo on vain yksi perusteltu arvaus ääntämykselle eivätkä väittäisi puhuvansa kieltä itse sujuvasti tai oikein.
Aloittaja eli muinaisjäänne unohti nyt valovoimaisesta itsensä esittelystä ne valkoiset tennarit ja farkut, joilla maailma valloitetaan.
Ketjun avaajan kertomat tuntomerkit viittaavat seksuaaliseen poikkeamiseen ellei mitään negatiivisia miesmäisiä ominaisuuksia tosiaan ole.
Jos Ap omaa huumorin tajua ja välillämme olisi kemiaa, hän olisi minulle täydellinen, juuri sellaisen miehen haluaisin. Olen vähän vanhempi, mutta se tuskin haittaa, koska olen niin ihana. Paitsi jos Ap etsii niitä parikymppisiä, sitten se ei tietenkään onnistu.
Kuulostaa "liian täydelliseltä", todennäköisesti sen alla piilottelee jotain. Esim. väkivaltainen, narsistinen, rikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo teologia oli turn off.
Ei se tarkoita uskovaista. Enemmänkin saisivat ihmiset perehtyä uskontoihin teoreettisesti.
N50+.
En pysty ottamaan sellaista ihmistä vakavasti, joka on tuhlannut aikaansa lukemalla teologiaa. Se mitä lukiossa on eri uskonnoista opetettu on aivan riittävää tuosta turhasta aiheesta.
Näin luulee vain sivistymätön ihminen. Minkä luulet pyörittävän maailmaa, rahan ja seksin lisäksi?
Uskonnot ovat sivistymättömille ihmisille. Se ei ole tiedettä, vaan uskomusta. Teologiaa ei pitäisi opettaa yliopistoissa. Lukio on riittävää uskonnoille.
Vierailija kirjoitti:
On siis kalju ja lyhyt
Ja pienimunainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän omituista kun latinaa ei enää osata puhua oikeasti, ei tiedetä miten ääntää sitä, mutta sä suollat sitä sujuvasti.
Sama vanhan UT:n kreikan kanssa. Ap fantasioi.
Kyllä latinaa silti opetetaan ja jonkinlaista ääntämystäkin sille. Kaikki latinan kieltä opiskelleet tosin tietävät, että tuo on vain yksi perusteltu arvaus ääntämykselle eivätkä väittäisi puhuvansa kieltä itse sujuvasti tai oikein.
Olen itse lukenut latinaa, mutta ei meitä opetettu puhumaan latinaa. Pääpaino oli vanhojen tekstien kääntämisessä.
No jos tuossa on suurimmat saavutukset, niin kuulostaa aika perusjampalta, tosin osa harrastuksista vähän sellaisia, että ovat vain pienen porukan suosiossa. Millaisena ap sitten pidät muita ihmisiä, jos tuo kuvailusi on jotenkin maininnan arvoinen?
"Nykyään Suomessa käytetään yleensä suomea äidinkielenään puhuville sopivaksi mukailtua ja yksinkertaistettua versiota latinan niin sanotusta klassisesta ääntämyksestä, joka on tiedeyhteisön ennallistus tasavallan loppuaikojen oletetusta ääntämyksestä. Latinaa opetellaan Suomessa lausumaan periaatteessa hyvin samalla tavalla kuin suomea. "
Ei latinaa äänetä enää oikein, joten en väittäisi että sitä oikein osattaisiin puhua. Tuo lainaus on wikipediasta ja olen saman oppinut itse latinan alkeiskurssilla joskus.