Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka pitää asuntonsa tiptop siistinä ja kokkaa herkullisia kasvis ja kala/liha-aterioita välimeren tyyliin

Vierailija
04.03.2024 |

Ja leipoo itse meze leivät, harrastaa keskiaikaista miekkailua ja taistelulajeja, on historian tutkija ja myös teologiaa lukenut. Lukee ja puhuu latinaa ja kreikkaa sujuvasti, on lihaksikas, tavallisessa duunarin työssä ja vaatimaton mutta itsevarma. Ei ole mustasukkainen. Vetää välillä perseet kalareissulla mutta ei ryyppää parisuhteessa ollessaan. Pukeutuu tyylikkäästi vaikkei ole rikas. Rakastelee naisen kanssa mieluummin kunnolla ja pitkään hieman harvemmin kuin joka päivä pikaisesti vain omaa nautintoaan ajatellen. 

Mitä mieltä? Minä olen tuo mies, lienenkö jo muinaisjäänne?

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo.

Kade!

Vierailija
42/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo teologia oli turn off.

Ei se tarkoita uskovaista. Enemmänkin saisivat ihmiset perehtyä uskontoihin teoreettisesti.

N50+.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeällistä ja pitkästyttävää oman torven töräyttelyä, mutta varmaan oletkin tulisimmin itse ihastunut itseesi.

Vierailija
44/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa rentun.

Minulle kelpaisi tuollainen mies vaikken homo olekaan.

Vierailija
45/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että liian hyvä ollakseen totta. N43

Vierailija
46/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset haluaa rentun.

Minulle kelpaisi tuollainen mies vaikken homo olekaan.

Eivätkä halua. Nykyajan naisia ei ole joukoittain kasvatettu siihen. 

Vierailija
47/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myötähäpeällistä ja pitkästyttävää oman torven töräyttelyä, mutta varmaan oletkin tulisimmin itse ihastunut itseesi.

Kade2.

Vierailija
48/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se tarkoita uskovaista. Enemmänkin saisivat ihmiset perehtyä uskontoihin teoreettisesti.

N50+.

En pysty ottamaan sellaista ihmistä vakavasti, joka on tuhlannut aikaansa lukemalla teologiaa. Se mitä lukiossa on eri uskonnoista opetettu on aivan riittävää tuosta turhasta aiheesta.

Vierailija
49/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+.

En pysty ottamaan sellaista ihmistä vakavasti, joka on tuhlannut aikaansa lukemalla teologiaa. Se mitä lukiossa on eri uskonnoista opetettu on aivan riittävää tuosta turhasta aiheesta.

Näin luulee vain sivistymätön ihminen. Minkä luulet pyörittävän maailmaa, rahan ja seksin lisäksi?

Vierailija
50/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan syntyi vaikutelma kuin aloittaja kokisi eroavansa merkittävästi (positiivisessa mielessä) keskivertomiehestä. Itse en ehkä syttyisi miehelle, joka on rakentanut identiteettinsä sekoitukseksi DArtagnania, Casanovaa ja näytelmän Cyrano de Bergeracia. Naisen rooliksi jäisi ihastella ja huokailla onneaan saadessaan tutustua niin erityislaatuiseen mieheen. Rakkaussuhde harvoin onnistuu jos miehellä ja naisella on sama rakkaudenkohde, mies itse.

Vierailija
51/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiin luultavasti kaatuisi suhde. En jaksa niitä tunteja kestäviä hinkutuksia, 5-15 minuuttia on optimi. Esileikkiä mielelläänkin vaikka koko päivä.

Tuosta miekkailusta, oletko joskus unohtanut munasuojat?

Vierailija
52/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mieltä mitä asiaa ajatellen? Sama minulle millaisia miehiä omissa kodeissaan asuu ja mitä siellä puuhailevat.

N32

Vierailija
53/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttäisi todella paljon, että kuvauksen mies tyytyisi duunarityöhön kun älliä olisi parempaakin. 

Vierailija
54/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyrä ja komee, naiset tykkää ;)

Vierailija
55/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiaikainen miekkailu kuulostaa pelottavalta, samoin kalareissulla perseily.

Samaa olin tulossa sanomaan.

Mun mies on aina laittanut hyvää ruokaa ja perheen kasvaessa laittaa edelleen. Sellaiset näytöstyyliin kokatut mezet ja muut herkut ovat jääneet perhe-elämässä vähemmälle, mutta sitäkin enemmän arvostan kotiruokaa, keittiön siivousta ja tehokkaita täsmäiskuja ruokakauppaan.

Ap kuulostaa vähän erikoisuuden tavoittelijalta ja hankalalta kikkailijalta.

Ja tosiaan, pelottavat harrastukset.

Aidosti tavallinen mies, jolla on tavalliset taidot elämässään ja empatiakykyä ja keskustelutaitoja on mielestäni ihan paras yhdistelmä.

Onnekseni satuin sellaisen löytämään.

Harrastuksetkin tavallisia, lenkkeily, uinti ja luontokuvaus. 

Renesanssinerot eivät oikeasti mainosta kykyjään. Ja harva renesanssinerouteen taipuvainen mies handlaisi ruokakaupan 2-vuotiaiden kaksosten kanssa. Tälläisissä asioissa mies mitataan.

Vierailija
56/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpo vävyehdokas. Itsellenikin kelpaisi, miekkailu, historia:) kaikki täsmää, mutta mulla 20 vuotta ainakin liikaa ikää. 

Oikeasti. Kun valitset/kohtaat elämäsi kumppanin, mieti tarkkaan. Koska sinua vastaavia/arvostavia naisia on tänä päivänä harvassa. 

Vierailija
57/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+.

Näin luulee vain sivistymätön ihminen. Minkä luulet pyörittävän maailmaa, rahan ja seksin lisäksi?

Valheen?

Vierailija
58/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on aina laittanut hyvää ruokaa ja perheen kasvaessa laittaa edelleen. Sellaiset näytöstyyliin kokatut mezet ja muut herkut ovat jääneet perhe-elämässä vähemmälle, mutta sitäkin enemmän arvostan kotiruokaa, keittiön siivousta ja tehokkaita täsmäiskuja ruokakauppaan.

Aidosti tavallinen mies, jolla on tavalliset taidot elämässään ja empatiakykyä ja keskustelutaitoja on mielestäni ihan paras yhdistelmä.

Renesanssinerot eivät oikeasti mainosta kykyjään. Ja harva renesanssinerouteen

Tuo on ihan elämänvaihekysymys. Aikuisten lasten vanhemmalla on paljon aikaa toteuttaa itseään, siitä kikkailu, saa vihdoin tehdä mitä haluaa. Ymmärrän menet oikein hyvin. N44, aikuisen lapsen äiti

Vierailija
59/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Renesanssinerot eivät oikeasti mainosta kykyjään. Ja harva renesanssinerouteen

Ap:n ei ENÄÄ tarvitse, hänen lapsensa ovat aikuisia. 

Vierailija
60/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N50+.

Valheen?

Sekin on totta, mutta uskonnot ainakin yhtä paljon.