Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka pitää asuntonsa tiptop siistinä ja kokkaa herkullisia kasvis ja kala/liha-aterioita välimeren tyyliin

Vierailija
04.03.2024 |

Ja leipoo itse meze leivät, harrastaa keskiaikaista miekkailua ja taistelulajeja, on historian tutkija ja myös teologiaa lukenut. Lukee ja puhuu latinaa ja kreikkaa sujuvasti, on lihaksikas, tavallisessa duunarin työssä ja vaatimaton mutta itsevarma. Ei ole mustasukkainen. Vetää välillä perseet kalareissulla mutta ei ryyppää parisuhteessa ollessaan. Pukeutuu tyylikkäästi vaikkei ole rikas. Rakastelee naisen kanssa mieluummin kunnolla ja pitkään hieman harvemmin kuin joka päivä pikaisesti vain omaa nautintoaan ajatellen. 

Mitä mieltä? Minä olen tuo mies, lienenkö jo muinaisjäänne?

Kommentit (147)

Vierailija
21/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa erinomaiselta.

Jos noilla asioilla on tarve kehuskella ja kysellä täällä, se kertoo jostain hyvin negatiivisesta.

En minä kehuskellut, kysyin vain neutraalisti ihmisten mielipidettä mielenkiinnosta. Toisten ihmisten mielipiteitä ei voi olettaa, heiltä täytyy kysyä suoraan. 

-ap

Vierailija
22/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olipa kerran..." jäi alusta pois. Eikö vain?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljin olennaisempia asioita: ikäsi? Onko sinulla lapsia tai herpes tai tekohampaat? Oletko kalju tai mt-ongelmainen Oletko pervo tai persu? 

Ihan on kuule omat hampaat eikä ole sukupuolitauteja. Lapseni ovat jo aikuisia, enkä ole mt-ongelmainen. Kuten jo tänne mainitsin, olen 49 vuotias. 

Vierailija
24/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvältä kuulostaa, mutta mitä tarkalleen tarkoittaa pitkä rakastelu harvoin? Itse en kaipaa mitään tuntikausien rakasteluja, ja haluaisin mieluummin lyhyempiä sessioita useammin. Mutta riippuu tietty mitä käytännössä on "harvoin"? Ja tietysti seksimieltymysten täytyisi kohdata. Muutenhan tuo kuulosti oikein hyvältä, joskin itse olen kasvissyöjä ja mieluiten preferoin kasvissyöjiä. Mutta ei kalansyöminen olisi estekään suhteelle, jos muuten synkkaa hyvin!

Vierailija
25/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ryyppää veneillessä päätyy ennemmin tai myöhemmin hukkumistilastoon. 

Vierailija
26/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho. Jotenkin tässä ihan mykistyi.

Vierailija
27/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivalta tyypiltä kuulostat...

Mitä mieltä olet hylätyistä huvipuistoista? Lähtisitkö retkeilemään tuollaiseen paikkaan?

Oletko seurustellut aikaisemmin ja jos olet niin miksi edellinen suhteesi kariutui?

Haluatko joskus naimisiin?

Vierailija
28/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha etäältä luetella tyhjiä speksejä ja suuttua kun tyhjä etäinen haavekatalogilista ei tietenkään herätä mielenkiintoa.

Ps. Tämä ja täten pätee aina kunhan kyseessä on normijärkinen nainen.

Vierailija
29/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhui miehestä ei kertonut että se on homo.

Vierailija
30/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo teologia oli turn off.

Vierailija
31/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että naisilla on huonoja kokemuksia miehistä, koska epäilevät ja ilkeät kommentit. Ymmärrettävää toki, elämä on joskus epäreilu. Mutta mitä se kertoo näistä naisista, kun ap kertoo itsestään rehellisesti, ja saa osakseen vertailua joiltain?

Vierailija
32/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä keksit noita tarinoita? Mutta raskasta.

Eikä sitä kiinnostusta voi tietää ennen kuin on tavannut ja tutustunut, taikka edes huomannut onko mitään vetovoimaa. 

Ei siinä paljon miekkailut ja hienot piffit auta, jos ei henkilönä sytytä. Edes lihaksista ei ole apua, jos muuten ei jaksa kiinnostaa. 

Vierailija
33/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä keksit noita tarinoita? Mutta raskasta.

Eikä sitä kiinnostusta voi tietää ennen kuin on tavannut ja tutustunut, taikka edes huomannut onko mitään vetovoimaa. 

Ei siinä paljon miekkailut ja hienot piffit auta, jos ei henkilönä sytytä. Edes lihaksista ei ole apua, jos muuten ei jaksa kiinnostaa. 

En keksi mitään vaan kerroin itsestäni. Enkä etsi ketään. Kysyin vain mielipidettä mielenkiinnosta, koska olen luonteeltani utelias.

-ap

Vierailija
34/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet hylätyistä huvipuistoista? Lähtisitkö retkeilemään tuollaiseen paikkaan?

Oletko seurustellut aikaisemmin ja jos olet niin miksi edellinen suhteesi kariutui?

Mikä työhaastattelu tämä on? 

Vierailija
35/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hylätyt huvipuistot? Kuulostaa mukavan salaperäiseltä. Olen ollut naimisissa ja lapseni ovat jo aikuisia kuten kerroin. Miksi ihmisten suhteet kariutuu yleensä? Siihen on miljoona syytä. Ajatus että pariskunta on loppuelämänsä yhdessä on hieno ja kristillinen, mutta emme elä paratiisissa ja olemme kukin mitä olemme. 

Vierailija
36/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaa että naisilla on huonoja kokemuksia miehistä, koska epäilevät ja ilkeät kommentit. Ymmärrettävää toki, elämä on joskus epäreilu. Mutta mitä se kertoo näistä naisista, kun ap kertoo itsestään rehellisesti, ja saa osakseen vertailua joiltain?

Se että random miesoletettu satuilee itsestään ei kerro reaalitodellisuudessa kuin että hänellä on jostakin syystä nyt tarve satuilla ja kärttää mielipiteitä saduilleen, mutta naisista hänen hyvesignalointisatuilunsa ei tietenkään mitenkään kerro mitään.

Vierailija
37/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljin olennaisempia asioita: ikäsi? Onko sinulla lapsia tai herpes tai tekohampaat? Oletko kalju tai mt-ongelmainen Oletko pervo tai persu? 

Ihan on kuule omat hampaat eikä ole sukupuolitauteja. Lapseni ovat jo aikuisia, enkä ole mt-ongelmainen. Kuten jo tänne mainitsin, olen 49 vuotias. 

Mielenkiintoista. Nainen 50+.

Vierailija
38/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä?

Vierailija
39/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä työhaastattelu tämä on? 

Olen luonteeltani utelias.

Vierailija
40/147 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo.