Voiko punasteleva nainen löytää hyvän parisuhteen
Ja onko mahdollista löytää kumppani, joka ei kiusaa punastelusta?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun ongelma tuossa suhteessa ollut sinun punastelusi, vaan se, että menit jostain syystä jatkamaan suhdetta vaikka hän sai sinut tuntemaan itsesi huonoksi! Eli lähtökohtaisesti kuulostaa siltä, ettet arvosta itseäsi kovinkaan korkealle. Tuossa tilanteessa moni olisi heivannut tuollaisen ukon pois elämästä.
Se, että tunnet ilmeisesti häpeää, ei nyt ole pohjimmiltaan punastumisesta johtuvaa. Se on vain häpeän "peili." Toki keskustelussasi näkyykin se, ettet arvosta itseäsi juuri ollenkaan.
Voimia joka tapauksessa ap ja turha häpeä pois.
Jatkoin suhdetta jonkin aikaa kyllä, koska suhde oli muuten ihan hyvä.
Koin ristiriitaa, koska ihmisten kanssa jutellessa sain vastauksia "no se on miesten mielestä söpöä" ja "hyväähän se vain tarkoitti". On siis hyvin yleistä, että ympäristö vähättelee tätä ongelmaa ja tilannetajutonta huomauttelua pidetään oikeutettuna ja normaalina.
- ap
Mulla on toi sama. Olen vielä härski ja räväkkä luonteeltani. Suu auki joka paikassa, sitten punastelen kun teinityttö.
Mulla on korkea verenpaina ja jos hetkeäkään pidän päätäni matalalla, esm kun voimistelen käsiä lattialle seisoessani, niin naama on kun keitetty rapu.
Jossain elämäni vaiheessa olen punastelua häpenyt ja miettinyt.
Nyt vanhemmiten ei enää jaksa tota miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä, miehethän tykkäävät punastelusta.
Pieni puna onkin söpöä, mutta jos kasvot ovat kaulasta hiusrajaan kirkkaan punaiset, niin se ei enää olekaan.
Aloittajalle vastaan kokemuksesta, että kyllä voi. Itse olen löytänyt ihanan herrasmiehen, joka ei ole ikinä pilkannut punastelusta. Itseähän se punastelu enemmän haittaa ja iän myötä helpottaakin.
Voit ottaa asian puheeksi myös lääkärissä, koska siihen saa apua lääkkeistäkin. Punastelu voi oikeasti rajoittaa elämää paljon jos ei uskalla lähteä kotoa tai jutella kellekään.
Kiitos viestistäsi. Onko miehesi koskaan kommentoinut punaisuutta mitenkään?
Söin joskus beetasalpaajaa mutta en huomannut oikein mitään vaikutusta. Pitää ehkä kokeilla uudestaan.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi sama. Olen vielä härski ja räväkkä luonteeltani. Suu auki joka paikassa, sitten punastelen kun teinityttö.
Mulla on korkea verenpaina ja jos hetkeäkään pidän päätäni matalalla, esm kun voimistelen käsiä lattialle seisoessani, niin naama on kun keitetty rapu.
Jossain elämäni vaiheessa olen punastelua häpenyt ja miettinyt.
Nyt vanhemmiten ei enää jaksa tota miettiä.
Ja kommentteja on välillä tullut, muilta aikusilta.
Kyllä saat parisuhteen. Itse olen ollut yli 30 vuotta kestäneessä suhteessa.
ei tietenkään tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus
Vierailija kirjoitti:
Auttaako propral punasteluun?
Auttaa.
Vierailija kirjoitti:
ei tietenkään tyhmään kysymykseen tyhmä vastaus
Tää oli vastaus mihin?
Vierailija kirjoitti:
Auttaako propral punasteluun?
Minulla ei auttanut, mutta muut ovat kertoneet saaneensa apua ko. lääkkeestä. Siitä on kyllä vuosia kun tuota lääkettä käytin, joten ehkä pitäisi testata uudestaan ja tehdä huomioita.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärrä, miehethän tykkäävät punastelusta.
Pieni puna onkin söpöä, mutta jos kasvot ovat kaulasta hiusrajaan kirkkaan punaiset, niin se ei enää olekaan.
Aloittajalle vastaan kokemuksesta, että kyllä voi. Itse olen löytänyt ihanan herrasmiehen, joka ei ole ikinä pilkannut punastelusta. Itseähän se punastelu enemmän haittaa ja iän myötä helpottaakin.
Voit ottaa asian puheeksi myös lääkärissä, koska siihen saa apua lääkkeistäkin. Punastelu voi oikeasti rajoittaa elämää paljon jos ei uskalla lähteä kotoa tai jutella kellekään.
Kiitos viestistäsi. Onko miehesi koskaan kommentoinut punaisuutta mitenkään?
Söin joskus beetasalpaajaa mutta en huomannut oikein mitään vaikutusta. Pitää ehkä kokeilla uudestaan.
Ei, ei koskaan. Varmasti huomasi heti alussa, että koin sen nolona. On kyllä täydellinen herrasmies, kuten jo mainitsinkin, kun pelastaa minua tilanteissa. Esim. jos huomaa punastumiseni niin kiinnittää huomion itseensä ja jatkaa juttuani, josta olin puhumassa. Tarvittaessa vaihtaa aihetta ja pyytelee hetken päästä anteeksi kun keskeytti, että mitä olitkaan sanomassa. Tämä siis siinä vaiheessa kun itse olen palautunut normaalin väriseksi.
Itselläni on Propralia, jota voi ottaa kun menee jonnekin missä joutuu olemaan "esillä".
Kiitos viestistäsi! Ihanteelliselta kuulostaa.
- ap
Minua kiusattiin nuorena punastelusta, ja aikuisenakin olen kuullut vaikka mitä huomautteluja siitä, myös deittikumppaneilta. Tuo "punastelu on söpöä" -väite ei siis oikein vakuuta. Ihmisten mielestä punastelu on noloa ja naurettavaa, siksi siitä huomautellaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ulkonäkö ja miellyttävä, ulospäin suuntautunut luonne lisäävät merkittävästi todennäköisyyttä saada parisuhde. Jos omaa nuo ominaisuudet, niin en usko että punastuminen haittaa yhtään mitään.
Eli punastuminen on siis ei-toivottu, epämiellyttävä, ruma ja negatiivinen juttu, jota täytyy kompensoida. Tämä selvensikin paljon.
Aidot punaposket on ihanat, ihmisen herkkyys ilmenee juuri punasteluna. Harmi kun suurin osa on kuitenkin kalpeita ja kyynisiä.
Olen koko ikäni punastellut ahdistavissa ja nolottavissa tilanteissa. Miehiä on riittänyt ja tämän hetken suhde kestänyt 15 vuotta. On myös olemassa laser-toimenpiteitä millä saa punaisuutta pois jos se sinua häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Olen koko ikäni punastellut ahdistavissa ja nolottavissa tilanteissa. Miehiä on riittänyt ja tämän hetken suhde kestänyt 15 vuotta. On myös olemassa laser-toimenpiteitä millä saa punaisuutta pois jos se sinua häiritsee.
Sinä taidatkin olla harvinaisen kaunis nainen. Miehet tykkäävät kauniin naisen punastelusta, mutta punasteleva rumilus ei kiinnosta ketään.
Nimim. Ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Aidot punaposket on ihanat, ihmisen herkkyys ilmenee juuri punasteluna. Harmi kun suurin osa on kuitenkin kalpeita ja kyynisiä.
Minä punoitan usein, koska minulla on rosacea. Olen luonteeltani ekstrovertti ja ulospäinsuuntautunut, en millään lailla herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita fluidia naamaan niin ei näy punaposket. Itselläni on couperoosaa ja koko ajan naama punottaa ,viinastakin myönnän.
Minulla näkyy meikinkin läpi. Alkoholia en käytä.
- ap
Osta parempi meikkivoide. Mulla ei näy vaikka tulee kuumia aaltoja jolloin olen tulipunainen kaulaa myöten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita fluidia naamaan niin ei näy punaposket. Itselläni on couperoosaa ja koko ajan naama punottaa ,viinastakin myönnän.
Minulla näkyy meikinkin läpi. Alkoholia en käytä.
- ap
Osta parempi meikkivoide. Mulla ei näy vaikka tulee kuumia aaltoja jolloin olen tulipunainen kaulaa myöten.
Mutta jos olisin parisuhteessa, ennen pitkää tulisi kuitenkin tilanne, että mies näkisi meikittömän ja punaisen naamani.
- ap
En ole aloittaja, mutta kyllä ihan aikuisetkin osaa asiasta pilkata. Esim. ryhmässä saatetaan kiinnittää punastelijaan huomio "hei, säähän oot ihan punainen!!" -kommenteilla. Arvaa muuten helpottaako se sitä punastelua..?