Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko punasteleva nainen löytää hyvän parisuhteen

Vierailija
03.03.2024 |

Ja onko mahdollista löytää kumppani, joka ei kiusaa punastelusta? 

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös punainen väri ole hu*ra naisen merkki?

Juuri päinvastoin. On kainon ja siveän merkki. Siveys on käsite, jota monet nykynaiset eivät ymmärrä enää ollenkaan mitä se tarkoittaa. Valitettavasti.

Älä nyt viitsi. 

Kuten joku ylläoleva kirjoitti, punastelu ei välttämättä liity mihinkään persoonallisuuspiirteeseen vaan on fysiologinen ilmiö. 

Vierailija
42/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä ei. En usko että punastelu on mikään deal breaker valtaosalle miehistä. Toki jotkut miehet saattavat punastumisesta huomauttaa, mutta en usko että tekevät sitä ilkeyttään.

Mitä muuta se huomauttelu on kuin ilkeyttä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti voi. Kunhan et itse häpeä punasteluasi.

Miten voi olla häpeämättä sitä, kun siitä huomautellaan? Aikuiset ihmisetkin huomauttelevat ja naureskelevat. 

- ap

Älä anna muiden määritellä itseäsi. Päätä mielessäsi, että olet söpö kun punastelet ja sivuuta punastelutilanteet välinpitämättömästi. Elämä on asenteesta ja iseluottamuksesta kiinni. 

Vierailija
44/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla häpeämättä sitä, kun siitä huomautellaan? Aikuiset ihmisetkin huomauttelevat ja naureskelevat. 

- ap

Älä anna muiden määritellä itseäsi. Päätä mielessäsi, että olet söpö kun punastelet ja sivuuta punastelutilanteet välinpitämättömästi. Elämä on asenteesta ja iseluottamuksesta kiinni. 

Olen tullut hieman välinpitämättömämmäksi, mutta silti masentaa se, miten paljon minua nuorena kiusattiin punastumisesta. Tiedän myös, että monet aikuisetkin suhtautuvat punasteluun todella tuomitsevasti. 

- ap

Vierailija
45/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksipä ei. En usko että punastelu on mikään deal breaker valtaosalle miehistä. Toki jotkut miehet saattavat punastumisesta huomauttaa, mutta en usko että tekevät sitä ilkeyttään.

Jos joku mies sanoo esim. "olet söpön näköinen kun punastut", niin pidätkö oikeasti tuollaista kommenttia ilkeytenä? 

Vierailija
46/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miksi täytyisi pitää itseään nimenomaan söpönä? Tai siis miksi näissä keskusteluissa punasteluun yhdistetään usein "söpöys", kun tosielämässä ihmiset eivät sitä söpönä pidä, lähinnä vaivaannuttavana? 

Vierailija
47/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi semmoinen punoittava mies niin voitte sit yhdessä punoitella menemään

Vierailija
48/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Miksi täytyisi pitää itseään nimenomaan söpönä? Tai siis miksi näissä keskusteluissa punasteluun yhdistetään usein "söpöys", kun tosielämässä ihmiset eivät sitä söpönä pidä, lähinnä vaivaannuttavana? 

Joku pitää punastumista vaivaannuttavana, toinen taas söpönä. Ihmiset ovat erilaisia, ja kokevat eri asioita eri tavoin. 

Vierailija
49/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku mies sanoo esim. "olet söpön näköinen kun punastut", niin pidätkö oikeasti tuollaista kommenttia ilkeytenä? 

Pidän. Se tuntuu alentavalta, aivan kuin tarkoitus olisi nolata vastapuolta vielä lisää. 

Vierailija
50/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoastaan kerran minulle on sanottu noin. Tilanne oli sellainen, että mies huomautteli minulle punaisuudesta (naureskellen vieläpä) ja myöhemmin sain sanottua, etten tykännyt hänen huomautuksistaan. Silloin mies sanoikin, että hänestä se on söpöä. Miksi ei sanonut sitä heti? Kuulosti hätävalheelta. 

Kyllä, pidän ilkeytenä ja junttimaisena käytöksenä. 

Vierailija
51/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän. Se tuntuu alentavalta, aivan kuin tarkoitus olisi nolata vastapuolta vielä lisää. 

Joku sanoo sinulle että "näytät söpöltä kun punastut", ja ensimmäinen ajatuksesi on että tuo henkilö haluaa nolata ja nöyryyttää sinua?

Ei millään pahalla, mutta sun ehkä kannattaisi hakeutua terapiaan. Tapasi katsoa maailmaa on aika synkkä ja outo. 

Vierailija
52/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoo sinulle että "näytät söpöltä kun punastut", ja ensimmäinen ajatuksesi on että tuo henkilö haluaa nolata ja nöyryyttää sinua?

Ei millään pahalla, mutta sun ehkä kannattaisi hakeutua t

No kuinka moni nainen ottaa tuon oikeasti kohteliaisuutena? Vähän sama kuin joku sanoisi "onpa sulla ihanan huono iho", "olet ihanan ryppyinen", "olet ihanan selluliittinen" jne. 

Tai jos nainen sanoisi miehelle "toi sun pieni muna on niin söpö". 

Vierailija
53/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei avuttoman söpö, vaan viehättävä, cool ja ylväs. Sun täytyy vaan itse uskoa, että olet sellainen, niin kyllä se välittyy muillekin. Jos sä et usko siihen, niin susta välittyy punastellessasi epävarmuus ja nolous. Nyt otat kuitenkin sen asian omiin käsiisi, päätät mitä haluat olla ja uskot siihen ja toimit sen mukaan. Jätät jahkaamisen ja altistumisen ja kaikki siihen liittyvät eleet.

Vierailija
54/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei avuttoman söpö, vaan viehättävä, cool ja ylväs. Sun täytyy vaan itse uskoa, että olet sellainen, niin kyllä se välittyy muillekin. Jos sä et usko siihen, niin susta välittyy punastellessasi epävarmuus ja nolous. Nyt otat kuitenkin sen asian omiin käsiisi, päätät mitä haluat olla ja uskot siihen ja toimit sen mukaan. Jätät jahkaamisen ja altistumisen ja kaikki siihen liittyvät eleet.

Olen ottanut sellaisen asenteen, että menenpä vain tilanteisiin ja jos punoitan, minkä sille voi. Jos joku huomauttaa punaisuudesta, sanon jotain takaisin, esim. "no huonomminkin voisi olla. Onneksi en ole läski [kuten sinä]". 

Vierailija
55/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytää. Miehet tykkää herkkyydestä naisissa.

Vierailija
56/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi löytää. Miehet tykkää herkkyydestä naisissa.

Minun kokemukseni mukaan eivät tykkää. Minua on arvosteltu siitä, että olen kuulemma liian hiljainen, liian arka, liian herkkä, liian epävarman oloinen ja milloin mitäkin. 

Vierailija
57/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muututko paloautoksi aina seksihommissa kun näet kovan kikulin, tai pehmeänkin. Saati kun kikkeli työntyy pimppiisi ja ulos, sisään ja ulos...

Vierailija
58/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muututko paloautoksi aina seksihommissa kun näet kovan kikulin, tai pehmeänkin. Saati kun kikkeli työntyy pimppiisi ja ulos, sisään ja ulos...

Varmaan syttyy ja sammuu kuin hehkulamppu pimeässä huoneessa lämpöefektin kera :D :D

Vierailija
59/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ottanut sellaisen asenteen, että menenpä vain tilanteisiin ja jos punoitan, minkä sille voi. Jos joku huomauttaa punaisuudesta, sanon jotain takaisin, esim. "no huonomminkin voisi olla. Onneksi en ole läski [kuten sinä]". 

Jos se läski servaa sut rajulla vastaväitteellä, että se voi sentään laihtua, mutta sä oot punainen lopun ikääsi 🥵

Vierailija
60/139 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas. Minun puolestani tämän ketjun voi vaikka poistaa, kun tällaiseksi meni. 

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi