Voiko punasteleva nainen löytää hyvän parisuhteen
Ja onko mahdollista löytää kumppani, joka ei kiusaa punastelusta?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksipä ei. En usko että punastelu on mikään deal breaker valtaosalle miehistä. Toki jotkut miehet saattavat punastumisesta huomauttaa, mutta en usko että tekevät sitä ilkeyttään.
Mitä muuta se huomauttelu on kuin ilkeyttä?
Jos joku mies sanoo esim. "olet söpön näköinen kun punastut", niin pidätkö oikeasti tuollaista kommenttia ilkeytenä?
Pidän. Se tuntuu alentavalta, aivan kuin tarkoitus olisi nolata vastapuolta vielä lisää.
Joku sanoo sinulle että "näytät söpöltä kun punastut", ja ensimmäinen ajatuksesi on että tuo henkilö haluaa nolata ja nöyryyttää sinua?
Ei millään pahalla, mutta sun ehkä kannattaisi hakeutua t
Kyllä ihminen saa muodostaa oman mielipiteensä tästäkin asiasta.
Voi ap. Täällä toinen punasteleva ihminen, enkä ole kyllä kuullut koskaan siitä pahaa sanaa. Tai vaikka olisinkin, en ole siihen juuri huomiota kiinnittänyt.
Useasti olen kyllä kuullut miehiltä, että he tykkäävät punastelevista naisista ja miksi muun tyyppistä ajattelijaa ottaisinkaan. Punastelen jännittävissä tilanteissa ja silloin kun olen ihastunut. Toki myös treeni saa naamani paloautoksi. Nytkin olen aivan punainen aamun 1h juoksulenkin jäljiltä. Kauan kestää laskeutua puna.
Tarkoitan sanoa siis sitä, että kaikkia me emme voi miellyttää koskaan ja tyhmiä huomauttelijoita on aina. Jos se, että pinta verisuonesi on lähellä ihoa ja siksi punaisuus näkyy niin selvästi ja se on jollekin ongelma, niin eikö se hivenen hölmöltä ongelmalta kuulosta.
Punastellaan vaan yhdessä ihan vapaasti. Verenkiertomme sentään toimii!!!
Vierailija kirjoitti:
Voi ap. Täällä toinen punasteleva ihminen, enkä ole kyllä kuullut koskaan siitä pahaa sanaa. Tai vaikka olisinkin, en ole siihen juuri huomiota kiinnittänyt.
Useasti olen kyllä kuullut miehiltä, että he tykkäävät punastelevista naisista ja miksi muun tyyppistä ajattelijaa ottaisinkaan. Punastelen jännittävissä tilanteissa ja silloin kun olen ihastunut. Toki myös treeni saa naamani paloautoksi. Nytkin olen aivan punainen aamun 1h juoksulenkin jäljiltä. Kauan kestää laskeutua puna.
Tarkoitan sanoa siis sitä, että kaikkia me emme voi miellyttää koskaan ja tyhmiä huomauttelijoita on aina. Jos se, että pinta verisuonesi on lähellä ihoa ja siksi punaisuus näkyy niin selvästi ja se on jollekin ongelma, niin eikö se hivenen hölmöltä ongelmalta kuulosta.
No, minua on haukuttu rumaksi punaisuuden takia ja on nimenomaan sanottu, että olen liian punainen.
- ap
On vain söpöä jos nainen punastelee 🤗
Vierailija kirjoitti:
Niin, sä näet mielessäsi jonkun hoikan nuoren tyttösen, joka ujouttaan vähän poskista punoittelee. Oot varmasti eri mieltä, jos punastelija on 200 kg painava hikinen rasvatukkainen huohottaja, joka haisee pierulta ja joka haluaa sut miesystäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Ai vaikka olisi piirteiltään epämiellyttävän näköinen, ja punastelukin näyttää lähinnä ihottumalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap välität heidän sanomisista? Pöhköjä ihmisiä on aina, mutta miksi et keskity niihin, jotka ajattelevat toisin. Ei ole tervettä haukkua ketään rumaksi ja se kertoo vain ja ainoastaan vastapuolen epävarmuuksista ja halusta painaa toinen "samalle tasolle."
Et voi punaisuudellesi mitään, joten asia on opittava hyväksymään ja etsimään ihmisiä ympärille, jotka pitävät sinusta.
Itse olen aina ollut kohtuullisen suosittu, niin miesten kuin naistenkin keskuudessa, joten punastuminen ei ole kyllä este mihinkään, ei varsinkaan parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punastellaan vaan yhdessä ihan vapaasti. Verenkierto
Ai miksikö välitän? Koska se tuntuu pahalta. Tuntuisi varmaan sinustakin, jos saisit kuunnella haukkuja päivittäin.
Jos punastuminen on jonkun mielestä "söpöä", sen he voivat pitää ihan omana tietonaan. Vain yksi mies on sanonut minulle noin, ja sekin kommentti tuli sen jälkeen kun olin ilmaissut, etten pidä hänen tavastaan naureskella punaisuudelleni. Mies siis nöyryytti minua ja jälkeenpäin keksi hätävalheen.
- ap
Vierailija kirjoitti:
vmp taas, parempia provoja nyt
Ei ole provo.
- ap
Läpsisin mielelläni ap:n lumenvalkeat pyllynposket punaiseksi kun rakastelemme doggy stylessä.
Eki 55
NWO ei ole sitä mitä Stubb ajaa. Vaan sitä mitä Putin ajaa. New world order nimittäin on todellisuudessa osa kommunistista vallankumousta.
Sen välivaiheeseen kuuluu vapauttaa raaka kaptalismi jossa ei ole mitää pehmeää ja ihmisystävällistä vaan kaikki tehdään markkinoiden ehdoilla ja ihmiset joutuvat välivaiheessa kuin viidakon lakien armoilla...NOW esitetään tässä vaiheessa vain ääriliberaalien kapitalistien salaliittona...Mitä se ei ole...
Päämääränä on kommunistinen yhteiskunta globaalisti ja Putin rakentaa jo Neuvostoliittoa selustaksi NWO:n seuraavalle vaiheelle jossa länsimaat yritetään syöstä ääriliberaaliin kapitalismiin jossa jokainen kansalainen on tuotteistettu...Pohjoismaiset hyvinvointiyhteiskunnat pyritään tuhoamaan...!!! Kommunismin vastustajat tullaan syömään ääriliberaalikapitalismin sisään rakennetun syömäkoneiston avulla, eli meidät potkitaan työttömiksi, sosiaaliturva syödään kokonaan pois samoin julkinen terveydenhuolto ja kommunismin vastustajat lakaistaan työttömyyden, korkeiden sairaudenhoitokustannusten avulla pois elävien kirjoista vastustamasta...Tällaisen yhteiskunnan käydessä kestämättömäksi ihmisille kommunistit alkavat taas esiintyä sankareina ja ajavat vallankumosta näin. Kommunstinen maailmanvallankumous on tätäki ajatellen sietämätön ajatus...
Työväen riistoa EI OLE tällä hetkellä länsimaissa mutta kommunistit haluavat tahallaan heilauttaa yhteiskunnan siihen tilaan, että kaikki riisto ja ryöstö alkaa tapahtua, heitä voi tätä tarkoitusta varten jopa olla eri tason toimihenkilöissä yksityisissä liikeyrityksissä joita he sekä ajavat konkurssiin että yrittävät esiintyä vastenmielisinä porvareina ajaakseen kommunismia eteenpäin...
Stubb ei tällaista vei eteenpäin...tätä ei myöskään vie Navalnyimielinen oppositio eteenpäin Venäjällä. Itse mikäli olisin Venäläinen asettuisin Navalnyin seuraajan taakse, se on Venäläisille paras tae siitä, että he saavat ohjata yksilötasolla omaa elämäänsä eteenpäin Putinin johdossa vain valtiota johtava eliitti voi hyvin ja kansa kärsii puutetta ja ilmaisunvapauden puutteessa tukahtuu ja apatisoituu.
Missä junttipiireissä te liikutte kun ulkonäköänne koko ajan kommentoidaan?
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten kukaan ei kommentoi mitään. Kommentointi alkaa, jos uskaltaudun tapailusuhteeseen (mitä ei ole vähään aikaan tapahtunut).
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten kukaan ei kommentoi mitään. Kommentointi alkaa, jos uskaltaudun tapailusuhteeseen (mitä ei ole vähään aikaan tapahtunut).
- ap
Olet ap tapaillut aivan vääriä ihmisiä. Ei mulla muuta. Tuntuu vähän, että käytät tätä punaisuuttasi tekoselityksenä heikkoon itsetuntoon. Se johtuu muusta ja valitettavasti ajaa sinut pastoihin ihmissuhteisiin. Ongelmasi on muualla kuin punastelussasi.
Olen puhunut.
T: se joka itsekin punastelee herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Olet ap tapaillut aivan vääriä ihmisiä. Ei mulla muuta. Tuntuu vähän, että käytät tätä punaisuuttasi tekoselityksenä heikkoon itsetuntoon. Se johtuu muusta ja valitettavasti ajaa sinut pastoihin ihmissuhteisiin. Ongelmasi on muualla kuin punastelussasi.
Olen puhunut.
T: se joka itsekin punastelee herkästi.
Viimeisin suhde oli ihan ok, mutta suhteen alkuvaiheissa mies huomautteli minulle punastelusta (nauraen) ja se tuntui todella pahalta. Sitten hän jälkeenpäin selitteli, että tykkää siitä ja hänestä se on muka söpöä. Sekin tuntui todella alentavalta.
Minä en kommentoi muiden ulkonäköä, joten miksi muut saavat huomautella minulle punaisuudesta, vieläpä nauraen? Mitkään selittelyt jälkikäteen eivät auta, koska mies selvästikin nauroi ulkonäölleni negatiiviseen sävyyn eikä huomannut, miten kiusaantunut siinä tilanteessa olin.
- ap
Meikillä saa punoitukset piiloon.
Vierailija kirjoitti:
Voi löytää. Miehet tykkää herkkyydestä naisissa.
Eivät pidä. Varsinkaan ujot, arat ja herkät jäävät yksin, tai sitten mies yrittää pakottaa heiä muuttumaan. Eihän tuollainen vaatimalla muutu!
Hui kun pelottaa.
Edelleenkin olen mieluummin punainen kuin läski.
Ja rajusta laihdutuksesta jää roikkonahka. Yöök.