Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko punasteleva nainen löytää hyvän parisuhteen

Vierailija
03.03.2024 |

Ja onko mahdollista löytää kumppani, joka ei kiusaa punastelusta? 

Kommentit (139)

Vierailija
81/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkonäkö ja miellyttävä, ulospäin suuntautunut luonne lisäävät merkittävästi todennäköisyyttä saada parisuhde. Jos omaa nuo ominaisuudet, niin en usko että punastuminen haittaa yhtään mitään.

Vierailija
82/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi löytää. Miehet tykkää herkkyydestä naisissa.

Eivät pidä. Varsinkaan ujot, arat ja herkät jäävät yksin, tai sitten mies yrittää pakottaa heiä muuttumaan. Eihän tuollainen vaatimalla muutu! 

Tämä on minunkin kokemukseni. Olen saanut kuulla olevani liian ujo, liian arka, liian herkkä jne. Joitain miehiä naisen ujous tuntuu ärsyttävän kovastikin. Pitäisi olla räväkkä ja villi. 

Lisäksi punastelun perusteella minusta tehdään kaikenlaisia tulkintoja, esim. jossain tilanteessa saatan olla jopa melko rento, mutta kasvojen punoituksen perusteella minun oletetaan olevan silloinkin hermostunut. (Punastun siis täysin epäloogisesti, vaikkei mitään psykologista syytä tai triggeriä olisikaan.)

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ulkonäkö ja miellyttävä, ulospäin suuntautunut luonne lisäävät merkittävästi todennäköisyyttä saada parisuhde. Jos omaa nuo ominaisuudet, niin en usko että punastuminen haittaa yhtään mitään.

Minä en ole hyvännäköinen. Lisäksi elämä on tehnyt minusta syrjäänvetäytyvän ja aran... joten ilmeisesti aika huonot mahdollisuudet on. 

- ap

Vierailija
84/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pitää sinua varmasti suloisena sekä punastelun vuoksi että siitä huolimatta.

Vierailija
85/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni pitää sinua varmasti suloisena sekä punastelun vuoksi että siitä huolimatta.

Tästä ei ole mitään todisteita. 

- ap

Vierailija
86/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi löytää parisuhteen. 

Todennäköisintä parisuhteeseen päätyminen on silloin, kun olet itsevarma. Itsevarmuus houkuttaa ihmisiä. 

Esim. voit yrittää muuttaa elämääsi niin, että koet mahdollisimman paljon itsevarmuutta. Tee sellaisia asioita, joista saat vahvuuden kokemusta, eli asioita joissa olet jollain tavalla omalla maaperälläsi ja saat siitä mielihyvää. Jossain vaiheessa sitten omiin heikkouksiin keskittyminen jää pienempään rooliin. 

Tämä oli minun tieni saada pesäero neuroottiseen punastumisen pelkäämiseen. Vaikka en vartavasten juuri sitä tavoitellut, niin se tapahtui samalla. 

Harmi, kun moni kommentoija ei ymmärtänyt, miten vakava ja rajoittava tuo pelko voi olla. 

Vierailija
87/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisintä parisuhteeseen päätyminen on silloin, kun olet itsevarma. Itsevarmuus houkuttaa ihmisiä. 

Esim. voit yrittää muuttaa elämääsi niin, että koet mahdollisimman paljon itsevarmuutta. Tee sellaisia asioita, joista saat vahvuuden kokemusta, eli asioita joissa olet jollain tavalla omalla maaperälläsi ja saat siitä mielihyvää. Jossain vaiheessa sitten omiin heikkouksiin keskittyminen jää pienempään rooliin. 

Tämä oli minun tieni saada pesäero neuroottiseen punastumisen pelkäämiseen. Vaikka en vartavasten juuri sitä tavoitellut, niin se tapahtui samalla. 

Harmi, kun moni kommentoija ei ymmärtänyt, miten vakava ja rajoittava tuo pelko voi olla. 

Voihan epävarmakin ihminen olla kahden kesken hyvää seuraa sekä hyvä kumppani...

Vierailija
88/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole hyvännäköinen. Lisäksi elämä on tehnyt minusta syrjäänvetäytyvän ja aran... joten ilmeisesti aika huonot mahdollisuudet on. 

- ap

Ota itsellesi ujo ja arka mies. Ai haluat sosiaalisen ja itsevarman miehen...? Nooh, jonoon vain, niin haluaa kaikki muutkin naiset.

Vierailija
89/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan epävarmakin ihminen olla kahden kesken hyvää seuraa sekä hyvä kumppani...

Voi olla hyvää seuraa ja hyvä kumppani. Mutta miten hän päätyy kumppaniksi? Varmaan sellaisessa tilanteessa, ettei ole henki salpaantunut ja paniikki päällä.

Vierailija
90/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni punastuminen on söpöä!

Sensijaan röyhkeä känniöykkäröinti à la Sanna on yksinomaan noloa! 

Vierailija
91/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

Ota itsellesi ujo ja arka mies. Ai haluat sosiaalisen ja itsevarman miehen...? Nooh, jonoon vain, niin haluaa kaikki muutkin naiset.

Itse asiassa olen ajatellut, että minulle sopisi hiljainen ja kotona viihtyvä mies, vähän samantyyppinen kuin mitä itse olen. 

- ap

Vierailija
92/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan epävarmakin ihminen olla kahden kesken hyvää

En minä nyt koko ajan panikoi. Ihan normaalisti käyn töissä ja pyöritän arkea.

- ap

Vierailija
93/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä punastuminen tuntuu ongelmalliselta vain punastujalle itselleen. Ei muita kiinnosta.

Vierailija
94/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni punastuminen on söpöä!

Sensijaan röyhkeä känniöykkäröinti à la Sanna on yksinomaan noloa! 

Hassua, miten jotkut vääntävät joka aloituksesta jonkin aasinsillan päästäkseen haukkumaan poliitikkoja tai julkkiksia. 

- ap

Vierailija
95/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä junttipiireissä te liikutte kun ulkonäköänne koko ajan kommentoidaan?

Useimmiten kukaan ei kommentoi mitään. Kommentointi alkaa, jos uskaltaudun tapailusuhteeseen (mitä ei ole vähään aikaan tapahtunut). 

- ap

Jos kaikki tapailumiehesi ovat punasteluasi alkaneet kommentoida, niin kannattaisi valita parempia miehiä. Yhteinen nimittäjä noille miehille olet sinä.

Vierailija
96/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä punastuminen tuntuu ongelmalliselta vain punastujalle itselleen. Ei muita kiinnosta.

Miksi siitä sitten huomautellaan, usein vieläpä ivallisesti ja naureskellen? 

- ap

Vierailija
97/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- ap

No sanotaan näin että pelaat aika korkealla vaikeusasteella tätä peliä. 

Vierailija
98/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinun ongelma tuossa suhteessa ollut sinun punastelusi, vaan se, että menit jostain syystä jatkamaan suhdetta vaikka hän sai sinut tuntemaan itsesi huonoksi! Eli lähtökohtaisesti kuulostaa siltä, ettet arvosta itseäsi kovinkaan korkealle. Tuossa tilanteessa moni olisi heivannut tuollaisen ukon pois elämästä. 

Se, että tunnet ilmeisesti häpeää, ei nyt ole pohjimmiltaan punastumisesta johtuvaa. Se on vain häpeän "peili." Toki keskustelussasi näkyykin se, ettet arvosta itseäsi juuri ollenkaan. 

Voimia joka tapauksessa ap ja turha häpeä pois. 

Vierailija
99/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä, miehethän tykkäävät punastelusta. 

Pieni puna onkin söpöä, mutta jos kasvot ovat kaulasta hiusrajaan kirkkaan punaiset, niin se ei enää olekaan.

Aloittajalle vastaan kokemuksesta, että kyllä voi. Itse olen löytänyt ihanan herrasmiehen, joka ei ole ikinä pilkannut punastelusta. Itseähän se punastelu enemmän haittaa ja iän myötä helpottaakin.

Voit ottaa asian puheeksi myös lääkärissä, koska siihen saa apua lääkkeistäkin. Punastelu voi oikeasti rajoittaa elämää paljon jos ei uskalla lähteä kotoa tai jutella kellekään.

Vierailija
100/139 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä junttipiireissä te liikutte kun ulkonäköänne koko ajan kommentoidaan?

Useimmiten kukaan ei kommentoi mitään. Kommentointi alkaa, jos uskaltaudun tapailusuhteeseen (mitä ei ole vähään aikaan tapahtunut). 

- ap

Jos kaikki tapailumiehesi ovat punasteluasi alkaneet kommentoida, niin kannattaisi valita parempia miehiä. Yhteinen nimittäjä noille miehille olet sinä.

Aika tylyä syyttelyä minua kohtaan. Mielestäni punastelusta huomauttelu on junttia, mutta joka ikinen tapailukumppani on alkanut huomautella siitä jossain vaiheessa - jopa ne, jotka ovat olleet muutoin ns. kunnollisia.  Möläyttely vain tuntuu olevan miehille yleinen käytösmalli. 

- ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä