Voiko punasteleva nainen löytää hyvän parisuhteen
Ja onko mahdollista löytää kumppani, joka ei kiusaa punastelusta?
Kommentit (139)
Minäkin punastun helposti. Olen ollut saman miehen kanssa parisuhteessa 20 vuotta. Ei ole punasteluni haitannut miestä.
Voi kultapieni! Kyllä se punastelijakin saa kun esittää itkuista ja estelevää.
Ei voi, olen muutenkin aina inhonnut punaista väriä sisustuksessa, vaatteissa, talon värissä ja autossa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin punastun helposti. Olen ollut saman miehen kanssa parisuhteessa 20 vuotta. Ei ole punasteluni haitannut miestä.
Pyytääkö pukeutumaan lapsekkaasti ja puhumaan kimeällä äänellä?
Eikös punainen väri ole hu*ra naisen merkki?
Vierailija kirjoitti:
Huomautteleeko hän sinulle siitä?
Kyllä voi.
Moni mies tykkää luonnollisista naisista, naisista, joilla on inhimillisiä piirteitä. Ainakin minun mieheni on sellainen.
Muovinukkeja voi katella joskus kaupan hyllyllä, mutta ei niitten kanss ole kiva elää elämää.
Mieskin saa olla inhimillinen.
Punastelu on terveen merkki. Hyvä verenkierto nääs ja tunne elämä kunnossa. Toivottavasti ap löytää miehen joka ei kiusaa.
Ei kukaan mies halua juopolta näyttävää naista 👎
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies halua juopolta näyttävää naista 👎
No niin, siinähän se tulikin.
En edes käytä alkoholia.
- ap
Punasteleva nainen on ihana. Sellaiset ovat vain valitettavasti harvinaisia nykyaikana
Vierailija kirjoitti:
Eikös punainen väri ole hu*ra naisen merkki?
Juuri päinvastoin. On kainon ja siveän merkki. Siveys on käsite, jota monet nykynaiset eivät ymmärrä enää ollenkaan mitä se tarkoittaa. Valitettavasti.
Ei punastelu epävarmuudesta aina johdu, vaan tästä helvetin couperosasta. Ei tarvi ku kylmästä lämpimään niin posket helottaa tai syödä jotain väärää niin tuntee sen saattanan kuumotuksen oikein poskillaan. Hemmetin rasittavaa kun pitää mennä asiakastapaamiseen ja tuntee kun alkaa taas naama helottaa.Nämä meikkivoiteet muuten jopa pahentaa sitä, koska iho lämpenee niiden alla ja saa aikaan punotusreaktion.
Varmasti voi. Kunhan et itse häpeä punasteluasi.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti voi. Kunhan et itse häpeä punasteluasi.
Miten voi olla häpeämättä sitä, kun siitä huomautellaan? Aikuiset ihmisetkin huomauttelevat ja naureskelevat.
- ap
Miksipä ei. En usko että punastelu on mikään deal breaker valtaosalle miehistä. Toki jotkut miehet saattavat punastumisesta huomauttaa, mutta en usko että tekevät sitä ilkeyttään.
Onko myös hiukset ja muu vartalon ihosta punainen?