Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen pyysi treffeille kalliiseen ravintolaan, eikä maksanut

Vierailija
03.03.2024 |

Tinderissä tavattiin ja ehdotti treffejä arvokkaanpuoleiseen ravintolaan. Laskun tullessa (n.130€) odotti minun ensin maksavan koko laskun, vaikka oli itse minut sinne kutsunut. Sanoin, että ei ole rahaa ja suostui pitkin hampain maksamaan oman puolikkaansa ja lähdettyään poisti matchin. Minulla ei työttömänä olisi varaa tuollaisiin, enkä olisi ikinä ehdottanut mitään noin kallista. Mitä mieltä olette, toimiko tämä nainen oikein? Missään vaiheessa en sanonut, että olisin rahoissani tai ehdottanut mitään ravintolatreffejä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeastiko te nykynuoret olette näin tyhmiä, että tämmöisiä vatvotte päivät pitkät?Ei ihme, että Suomi romahtaa, nuoret ja keski-ikäiset on vissiin kaikki nykyään ääliöitä. 

Muistapa tuo kun taas seuraavan kerran kinuat apua digiasioissa.

Tarkoittaako tämä sun heitto, että nuoret ja keski-ikäiset on jotenkin parempia digiasioissa. Oon 63 ja ollut mukana IT:n kehittymisessä alusta asti. Ihmettelen työssäni jatkuvasti, miten huonosti nuoret osaa mitään muuta kuin näpelöidä puhelinta. Minkään alan substanssiosaamista ei ole. Eli ihan hyvä, älkää vaan nuoret ja keski-ikäiset tulko auttamaan ja sotkemaan minun hyvin tehtyä työtä. 

42/45 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Tinderissä 2 vuotta ja kävin treffeillä 25 eri miehen kanssa. Näistä treffeistä 21 oli illallinen ravintolassa, kolmet kahvilassa ja yhdet kävelytreffit. Kahvilassa treffeillä kaikki kolme kertaa kumpikin maksoi vain omat safkansa. Illallisella kolme kertaa mies ehdottomasti halusi tarjota minulle ja kerran eräs mies toivoi minun tarjoavan hänelle. Muut kerrat kumpikin maksoi vain omat safkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, joka kutsuu syömään ainakin tarjoutuu maksamaan, mutta on kohteliasta kieltäytyä ja maksaa oma osuutensa.

Vierailija
44/45 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään vallitsee tasa-arvo. Tarkoittaa sitä, että ei ole olemassa mitään sukupuoleen perustuvia oletuksia siitä, kuka maksaa mitä tai ei maksa.

Vierailija
45/45 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään vallitsee tasa-arvo. Tarkoittaa sitä, että ei ole olemassa mitään sukupuoleen perustuvia oletuksia siitä, kuka maksaa mitä tai ei maksa.

No, jokainen käsittää asian miten haluaa. Itse olen ollut treffeillä, missä mies on aina tarjonnut. Olen kyllä pyytänyt saada maksaa oman osuuteni, mutta aina ehdottomasti mies halunnut maksaa. Eli varmaan jokainen pari saa itse päättää miten toimii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi