Nainen pyysi treffeille kalliiseen ravintolaan, eikä maksanut
Tinderissä tavattiin ja ehdotti treffejä arvokkaanpuoleiseen ravintolaan. Laskun tullessa (n.130€) odotti minun ensin maksavan koko laskun, vaikka oli itse minut sinne kutsunut. Sanoin, että ei ole rahaa ja suostui pitkin hampain maksamaan oman puolikkaansa ja lähdettyään poisti matchin. Minulla ei työttömänä olisi varaa tuollaisiin, enkä olisi ikinä ehdottanut mitään noin kallista. Mitä mieltä olette, toimiko tämä nainen oikein? Missään vaiheessa en sanonut, että olisin rahoissani tai ehdottanut mitään ravintolatreffejä.
Kommentit (45)
Sinä olisit voinut kieltäytyä treffeistä. Nainen testasi tällä onko sinulla rahaa ja oletko antelias. Selvisi ettei ole rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olisit voinut kieltäytyä treffeistä. Nainen testasi tällä onko sinulla rahaa ja oletko antelias. Selvisi ettei ole rahaa.
Nainen tiesi jo etukäteen, että minulla ei ole rahaa. Työttömyydestä oli puhetta jo ennen treffejä, enkä missään kohtaa ole rahalla leveillyt.
Ap
Mielestäni ei toiminut oikein. Itse en ainakaan odota että mies automaattisesti maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen tiesi jo etukäteen, että minulla ei ole rahaa. Työttömyydestä oli puhetta jo ennen treffejä, enkä missään kohtaa ole rahalla leveillyt.
Ap
Vaikea uskoa. Ei työtön mies treffeille kelpaa.
Miten niin ei maksanut? Kyllähän hän lopulta maksoi, jos nyt oikein ymmärsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onnittelen, nainen hakee elättäjää ja testasi oletko valmis siihen. Löydät kyllä parempaa seuraa😊
Huh, olipa kallis 130e 2 hengen illallisesta! Mäkkärissäkö kävitte?
Ei kai tuo mikään kallis ravintolaillallinen ollut? Aivan normaalihintainen.
No, lopultahan hän maksoi osuutensa eli toimi oikein. Jos ravintola oli alunperinkin sinulle liian kallis, sinun olisi pitänyt ehdottaa sen tilalle jotain halvempaa paikkaa, mutta ei se kalliin treffipaikan valitseminen väärin ole. Ja matchin saa toki halutessaan poistaa.
Itse en lähtisi kallisiin ravintoloihin treffeille enkä muutenkaan ensimmäisillä treffeillä halua syömään. Joku kiva kahvila on ekoille treffeille paras paikka. Itse pystyn työttömänä kyllä maksamaan 2-4 euron kahvi- tai teekupillisen, ja vaikka treffien jälkeen juttu ei jatkuisi, ei noin pienen rahallisen panostuksen jälkeen jää edes rahanmeno harmittamaan. Ja olen nainen.
Onnittele itseäsi, ap, kuin noin vähällä pääsit eroon.
kuka vammainen jaksaa näin turhia trollauksia vääntää??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisiko hänen pitänyt siis ajatella sinun puolestasi? Mikä vastuu sinulla itselläsi on siitä, minkä ravintoloiden ovista kävelet sisälle ja minkä hintaisia aterioita ja juomia tilailet itsellesi?
Ihan oikeastiko te nykynuoret olette näin tyhmiä, että tämmöisiä vatvotte päivät pitkät?Ei ihme, että Suomi romahtaa, nuoret ja keski-ikäiset on vissiin kaikki nykyään ääliöitä.
Se joka kutsuu se maksaa. Näin ainakin normaalisti. Jos taas sovitaan, että mennään ravintolaan, niin lähtökohtaisesti molemmat maksaa itse, jos sitten toinen ei maksun hetken tullessa tarjoudu maksamaan molempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Vaikea uskoa. Ei työtön mies treffeille kelpaa.
Tarina on tosiaan puhdas fiktio. Fiktion sisällä nainen toimi epäelegantisti. Yhtaikaa raikas ja tunkkainen uusversio panini-kaakaotrubaduuriltamme, joka myös kahvitreffimiehenä tunnetaan.
Halusi vain ja ainoastaan syödä jonkun muun piikkiin. Ei vaan tällä kertaa onnistunut.
Ostiko myös patongin ja vissyn? 😂
Normaali suomi-akka. Luulisi että jo tässä kohtaa on suomi-akkojen taso ja motiivit selvillä, vaan ei. Opi sitten kantapään kautta. Lompakkoloisia ovat. Ovat aina olleet ja yhä enenevissä määrin tulevat olemaan sitä vastaisuudessakin. Suoraan vain ulkomailta se nainen, niin siihen panostukselleen saa myös laatua, mm. normaalin painon.
Kuten uusi presidenttimmekin on esimerkkiä näyttänyt. Ulkomaiset naiset kun ei edes tiedä mikä instanssi kela on, niin ne ei edes tiedä, että sellaisen asiakkuus katsotaan jossain maassa ammattiksi, työksi & toimeentuloksi.
Molemmat 👎