Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmiset käsittää isättömyyden?

Vierailija
03.03.2024 |

Siis kuka saa sanoa olevansa isätön, ja kuka ei? Onko isätön sellainen jolla ei ole koskaan ollut isää,sellainen jonka isä on kuollut vai sellainen joka ei ole enää tekemisissä isän kanssa?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tärkeintä on se onko ollut mitään vanhemman ja lapsen välistä suhdetta.

Vierailija
2/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tärkeintä on se onko ollut mitään vanhemman ja lapsen välistä suhdetta.

Niinpä. Jos minä kuolisin nyt olisi tosi outoa jos lapseni sanoisivat olevansa äidittömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ole isätön.

Vierailija
4/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isättömät ihmiset tunnistaa vasemmistolaisuudesta sekä onlyfans-tilin omistamisesta.

Vierailija
5/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittelisin sen kautta millainen suhde on ollut. Olen ollut isätön 2-vuotiaasta asti vaikka biologinen isä kuoli vasta kun olin 7v.

Vierailija
6/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti kai sellainen jonka isä ei ole ollut elämässä mutta musta kukin saa määritellä itse onko isätön. Itsekin huonon lapsuuden kokemana koen ettei mulla oikeasti ole koskaan isää ollut.

Vierailija
7/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jonka isä ei ole tiedossa tai on kuollut ennen lapsen syntymää. Jos isä on olemassa, mutta välit ovat huonot, voi sanoa, että on kasvanut ilman isää tms, mutta ei ole isätön.

Vierailija
8/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, jonka isä ei ole tiedossa tai on kuollut ennen lapsen syntymää. Jos isä on olemassa, mutta välit ovat huonot, voi sanoa, että on kasvanut ilman isää tms, mutta ei ole isätön.

Mitäs jos ei tiedä onko kyseinen henkilö kuollut vai ei, niin saako sanoa olevansa isätön? Huonot välit olisi vähättelyä, koska mitään välejä ei ole koskaan ollut.

Vierailija
9/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tähän ei ole yhtä ainoaa vastausta vaan isätön kuten äiditönkin voi olla monella tavalla ja monesta syystä.

Vierailija
10/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isätön on, jos ei ole mitään suhdetta isään. Oli elossa tai ei. 

Vierailija
11/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuttuni katsoo olevansa isätön koska hän ei tule toimeen isän kanssa vaikka on lapsena asunutkin tämän kanssa. Minusta hieman loukkaavaa meitä oikeasti isättömiä kohtaan. Oman rakkaan isän menetin 2008.

Vierailija
12/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isätön on sellainen joka ei ole missään tekemisissä isänsä kanssa.

Omaani en ole tavannut sitten 1v synttärien, kaipa se elossa edelleen on.

Kaveri taas ei tiedä kuka isänsä on, vaikka biologinen isä luonnollisesti jossain on.

Toisella kavererilla taas isä on kuollut vuosi sitten, ei ole isätön, isä ei vaan enää ole elossa.

Vierailija
13/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuttuni katsoo olevansa isätön koska hän ei tule toimeen isän kanssa vaikka on lapsena asunutkin tämän kanssa. Minusta hieman loukkaavaa meitä oikeasti isättömiä kohtaan. Oman rakkaan isän menetin 2008.

Ei ole sinulta pois jos joku muukin on isätön, vaikkakin ero syystä kuin sinä.

Vierailija
14/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isättömät ihmiset tunnistaa vasemmistolaisuudesta sekä onlyfans-tilin omistamisesta.

Tai muuten vaan päättömäatä riehumisesta ja normaalien jatkuvasta solvaamisesta somessa.

Vierailija
15/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei voi olla isätön.

Voi olla varttunut ilman isää.

Voi olla et menettänyt isän.

Jossakin meillä kaikilla on isä, elävänä tai kuolleena.

Vierailija
16/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne välit ovat niin "huonot", että niitä ei ole, voi ihan hyvin sanoa olevansa isätön.

Vierailija
17/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei voi olla isätön.

Voi olla varttunut ilman isää.

Voi olla et menettänyt isän.

Jossakin meillä kaikilla on isä, elävänä tai kuolleena.

Oma lapseni on isätön. Saanut alkunsa luovutetuilla siittiöillä. Ei luovuttaja ole isä.

Vierailija
18/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kenenkään tarvi alkaa erikseen selittää että on kasvanut ilman isää. Ihan yhtä hyvin voi sanoa olevansa isätön.

Vierailija
19/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin minä olen lapseton vaikka olen sellaiset alulle saattanut. Joten ihan miten kukakin haluaa määritellä. En ole tekemisissä lasteni kanssa joten asia on selkeä. 

Vierailija
20/74 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee elämässään helpommalla, kun ei ihan kaikesta loukkaannu.