Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laura 21 ei päässyt Finnkinoon töihin, niin ongelma on vaatimustasossa

Vierailija
03.03.2024 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000010262320.html

Nuoret haluavat töihin Finnkinoon, Starbucksiin ja Stokkalle, vaikka ei ole yhtään työkokemusta.

Eivätkö he tajua, että eka työkokemus tulee hakea raksalta , baareista ja siivousyrityksistä.  Ja ennen kaikkea: vuokratyöyritysten kautta. 

Kommentit (175)

Vierailija
1/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi se nyt olla tiedossa, että Finnkino on kokoomuslaisille voittajille. Kepulaiset hoiva-alalle.

Vierailija
2/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi se nyt olla tiedossa, että Finnkino on kokoomuslaisille voittajille. Kepulaiset hoiva-alalle.

ei hakemuksessa tarvi näyttääpuoluekirjaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan toi nyt ihan järjetöntä, että leffateatterin aspaan on 800 hakijaa.

Vierailija
4/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisellä olisi hyvä olla parikymmentä vuotta kokemusta lipunrepimisestä. Sitten olisi pätevä hakija.

Vierailija
5/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas ruikutusta

Vierailija
6/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun se on niin trendikästä olla finnkinossa!

Vierailija
7/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jämäkkä kädenpuristus ja katse silmiin riittää, on aina riittänyt.

M68

Vierailija
8/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun hakemaan töitä koska työkkäri vaatii. Taidanpa laittaa Finnkinolle hakemuksen =)=)=)=)

Vierailija
9/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ne jaksaa kuvitella olevansa parasta mitä maa päällään kantaa ja sitten ahdistutaan ja loukkaannutaan kun kaikki ei pidäkkään täydellisena ja omat taidot ei riitäkkään tekemään työtä

Vierailija
10/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimapula. Pitää olla 801 hakijaa. Tarvitaan kasvua.

T. Kuristajat, Pentikäinen & Orpo.

Vierailija
11/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ne jaksaa kuvitella olevansa parasta mitä maa päällään kantaa ja sitten ahdistutaan ja loukkaannutaan kun kaikki ei pidäkkään täydellisena ja omat taidot ei riitäkkään tekemään työtä

äläs nyt viitsi solvata. 

laura varmasti olisi kykenevä tekemään hommaa.

Vierailija
12/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, alle 10 € tuntipalkalla työskenteleville voittajille

Vierailija
13/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole teatterin tai hakijoiden syy 😌

Vierailija
14/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo sairasta että kalliit hr-firmat tekee 4 portaisia hakumenettelujä noihin minimituntipalkan 10 viikkotyö tunnin paikkoihin. Ja muka työvoimapula.

Vierailija
15/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut leffateatterissa töissä. Sain työpaikan ilman mitään kokemusta ja olin silloin 38 vuotias. Sain sen työn vähän kuin vahingossa koska yksi yrittäjä jolle olin tehnyt sekalaisia pätkätöitä niin tarvitsi kuulemma työntekijää ja kysyin mikä työ se on. Se sitten kertoi ja sanoin että voisin kokeilla.

Oli siellä 5 vuotta töissä iltaisin. Minulla ei ollut mitään kokemusta siitä työstä jossa oli kalliit laitteet  ja laitettiin vaan filmi pyörimään aina ajallaan. Sain kyllä koulutuksen joka kesti noin 2 viikkoa mutta sain heti palkan kuitenkin siitä työstä. Minun mielestä kuka tahansa voisi mennä leffateatteriin töihin. Tein ennen itse raksatöitä ja olin tapahtumien järjestäjällä töissä ennen ja tein kaikkea. Minulla kuitenkin olin 7.0 keskiarvo kun pääsin yläasteelta joten en kai ollut fiksu. Mitään asiakaspalvelukokemusta minulla ei ollut ennen. Silti pääsin sinne teatterin aulaan myymään lippuja ja pistämään filmit pyörimään.

Vierailija
16/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisellä olisi hyvä olla parikymmentä vuotta kokemusta lipunrepimisestä. Sitten olisi pätevä hakija.

Tarttis varmaan olla lipunrepimistieteen maisteri jostain hyvästä yliopistosta.

Vierailija
17/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi sun peruskoulu alkaa huomenna, ehkäpä teet muutakin kuin länkytät incelhuttua av-palstalla. Ja voisit vaikka oppia jotain, muuta kuin sylkemään kattoon takarivissä 

Vierailija
18/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla täydellinen ja taidot riittää ja siltäkään ei tule valituksi, koska löytyi joku vielä parempi. Sitä todennäköisempää, mitä enemmän hakijoita. 

Vierailija
19/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kun niihin siivous, raksa ja baarihommiin on vielä kovemmat vaatimukset ja samat hakuruljanssit kun stokkalle. Raksa ja siivous vaatii nykyisin alan koulutuksen avustaviinkin hommiin ja vähintään tt-kortin. Baariin vähintään alkoholipassi ja ehkä hygieniapassi. 

Vierailija
20/175 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan tuo sairasta että kalliit hr-firmat tekee 4 portaisia hakumenettelujä noihin minimituntipalkan 10 viikkotyö tunnin paikkoihin. Ja muka työvoimapula.

Mitä tekemistä tämän kanssa on työvoimapulan kanssa? Koko ajan on ollut tiedossa, että on kohtaanto-ongelma. Edelleen on työvoimapula täällä pk-seudulla ravintola-alalla ja siivousalalla. Mutta kun se ei sovi nuorten imagoon. 

Esim. Juttelin taannoin Stadian ammattiopiston opettajien kanssa, jotka opettavat kokkilinjalla. Vain yksi valmistuu vuosikurssilta ajallaan. Koska heidät kaikki revitään töihin opiskeliaikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi