Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhyys estäisi liikunnan?

Vierailija
01.03.2024 |

Itsekin käyn tällä hetkellä ulkojäällä luistelemassa 30e luistimilla ja lenkeillä koiran kanssa. Ilmaista.

Kommentit (163)

Vierailija
161/163 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se estäkään.Harvoja asioita estää muu kuin ihminen itse jos motivaatio on kohdillaan niin aika usein löytyy jonkinmoinen kompromissi. Kävely on täysin ilmaista. Kesällä voi uida. Aika monella on pyörä. Tanssiminen ei vaadi muuta kuin musiikkia ja jumpat osaa kuka vaan päästä pyöräyttää. Lihaskuntoakin voi vetää vaikka alkkareissa kotona, ei tarvi salia ja vain vähän tilaa.

Vierailija
162/163 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kyllä estä. En voi sanoa, että tuli lapsena nähtyä nälkää. Pikkulapsena halpiskengät tuli kulutettua loppuun ja mulla oli ikivanha polkupyörä ja pieneksi jääneet sukulaisten käytetyt vaatteet yllä. Silti tuli liikuttua kaiket päivät. Köyhyys on niitä typerimpiä tekosyitä liikkumattomuudelle. Itse köyhyys ei ole se todellinen syy liikkumattomuudelle. Ihmisen varallisuus ei myöskään määrittele sitä kuinka paljon hän harrastaa liikuntaa vai harrastaako sitä juuri ollenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/163 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhyys masentaa, siksi!

Liikkuessa kuluu energiaa, eikä vara ruokaan. Lisäksi tulee pyykkiä ja pesuainetta kuluu liikaa. Kaikessa on säästettävä. 

Tuon perusteella menneinä aikoina, eli silloin, kun melkein kaikki olivat köyhiä, ei liikuttu ollenkaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä