Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi köyhyys estäisi liikunnan?

Vierailija
01.03.2024 |

Itsekin käyn tällä hetkellä ulkojäällä luistelemassa 30e luistimilla ja lenkeillä koiran kanssa. Ilmaista.

Kommentit (163)

Vierailija
41/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Koira vasta onkin ilmainen :D

0/5

Kuka käski hankkia koiran_

Kysymyksessä oli ulkoilu!

Ulkoiluun ei tarvita sen kummempia vaatteita tai jalkineit  kuin esim. kaupassa käyntiin. Itse uilkoilen joka ikinen päivä eikä minulla ole mitään erikoisvaatteita sitä varten.

Käyn sellaisen kuuden kilometrin lenkin kävelemässä, täysin ilmaista.

Tekosyitä voi keksiä pilvin pimein mutta tekosyiksi ne jää.

Vierailija
42/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan estä, mutta moni odottaa varmaan, että sekin tehdään heidän puolestaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikelle liikunnalle keksitään jokin tekosyy miksi sitä ei voi tehdä. Mikä on tekosyyne ettei kotona voi jumpata?

Ei mulla ole tilaa jumpata kotona. Ulkona kyllä käyn kävelyllä.

Vierailija
44/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iso puhelinluettelo seinällä kiinni ja hakkaan siihen nyrkeillä.

Parempi kuin nyrkkeilysäkki.

Taon sitä paljain käsin joka päivä parikin tuntia. Juon vettä, kahvia tai teetä välillä taukojen välissä. Sitten menen ikkunaan ja katselen kun ihmiset vilisee kaduilla ja mietin että millaista olisi olla toi tai toi tai toi.

Vierailija
45/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se estäkkään mutta se että en halua niin estää liikunnan 

Vierailija
46/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekkonen nyrpistää tuollaiselle huulta.

Vierailija
47/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Koira vasta onkin ilmainen :D

0/5

Niitä saa lainaksi naapureilta. Ohis.

Vierailija
48/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estäisi työttömien jatkuvan haukkumisen? Mikä estäisi pakonomaisen tarpeen kokea olevansa muita parempi?

Vierailija
49/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kaikelle liikunnalle keksitään jokin tekosyy miksi sitä ei voi tehdä. Mikä on tekosyyne ettei kotona voi jumpata?

Ei mulla ole tilaa jumpata kotona. Ulkona kyllä käyn kävelyllä.

Missä kanikopissa asut?

Vierailija
50/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on mulle yks hailee nyrpistääkö joku mulle huulta. Ei vaikuta mun elämään millään tavalla.

Vierailija
51/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on mulle yks hailee nyrpistääkö joku mulle huulta. Ei vaikuta mun elämään millään tavalla.

Se on eikä no on.

Vierailija
52/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi, miksei vois ja kuka niin on sanonut?

Itse olen harjoitellut puolisen vuotta käsilläseisontaa, eikä siihen mitään tarvitse, olen melko varma että voitan sut voimassa ja tasapainossa ja olen muutenkin paremmassa kunnossa. Mulla on myös vaikka mitä kuntoiluvälineitä ja osaan myös kehonpainotreenillä tehdä optimaaliset ja rakentavat liikkeet, käytän niitä kun huvittaa eli aika usein.

Kaikkia ei vaan huvita eikä muakaan just nyt kiinnosta pätkääkään. Mikä hiton pakko on päteä?

Vierailija
53/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä, kun rikkaan on vaikea päästä taivasten valtakuntaan.

Vierailija
54/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estäisi työttömien jatkuvan haukkumisen? Mikä estäisi pakonomaisen tarpeen kokea olevansa muita parempi?

Ei mikään. Muhun ei haukkujien mielipiteet vaikuta. Jos mua  joku haukkuu niin haukkuja saa aikaiseksi vain itselleen pahan mielen koska ei saa aikaiseksi toivomaansa reaktiota.

Vierailija
55/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se 30€ luistimista on enemmän kuin mihin on varaa. Eikä lähellä ole edes jäätä missä luistella. Että autonkin tarvitsisi päästäkseen jäälle. Niin ja tosiaan minulla on vain farkut ja collegehousut. Ei oikein sovi kuin sisäliikuntaan just nuo collarit.

Vierailija
56/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on iso puhelinluettelo seinällä kiinni ja hakkaan siihen nyrkeillä.

Parempi kuin nyrkkeilysäkki.

Taon sitä paljain käsin joka päivä parikin tuntia. Juon vettä, kahvia tai teetä välillä taukojen välissä. Sitten menen ikkunaan ja katselen kun ihmiset vilisee kaduilla ja mietin että millaista olisi olla toi tai toi tai toi.

Puhelinluettelo on edistyneempien nyrkkeilijöiden vanha konsti harjoitella kovia suoria, mutta koukkuja ei puhelinluetteloon voi harjoitella hyvin ollenkaan.

Vierailija
57/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi, miksei vois ja kuka niin on sanonut?

Itse olen harjoitellut puolisen vuotta käsilläseisontaa, eikä siihen mitään tarvitse, olen melko varma että voitan sut voimassa ja tasapainossa ja olen muutenkin paremmassa kunnossa. Mulla on myös vaikka mitä kuntoiluvälineitä ja osaan myös kehonpainotreenillä tehdä optimaaliset ja rakentavat liikkeet, käytän niitä kun huvittaa eli aika usein.

Kaikkia ei vaan huvita eikä muakaan just nyt kiinnosta pätkääkään. Mikä hiton pakko on päteä?

Joo joo. Mutta mä voittaisin sut tappelussa.

t. olen se joka hakkaa puhelinluetteloa seinässä

Vierailija
58/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun se 30€ luistimista on enemmän kuin mihin on varaa. Eikä lähellä ole edes jäätä missä luistella. Että autonkin tarvitsisi päästäkseen jäälle. Niin ja tosiaan minulla on vain farkut ja collegehousut. Ei oikein sovi kuin sisäliikuntaan just nuo collarit.

30e on paljon luistimista. Jonkun kympin olen maksanut luistimista. Luistelussa on aina ollut se haitta, että ne kivistää jalkaa. On liian leveä lesti, niin ei pysty luistelemaan kuin kolketmin maksimissaan.

Vierailija
59/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rikas ja pihi paskiainen. Onnistun liikkumaan minimibudjetilla. Youtubesta jumppavideoita, hyppynarua pihalla, kävelyä, juoksua, puistossa on ilmaisia kuntoilulaitteita, kesällä ilmaista uintia luonnonvesissä, uimahalli talvella kerran pari kuukaudessa 5e per kerta. Uimahallissa uinnin lisäksi teen vesijumppaa tai vesijuoksua. Jos köyhä/työtön ei muka pysty liikkumaan, se on vaan laiskuutta ja saamattomuutta.

Vierailija
60/163 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa kunnon kenkiin eikä ulkovaatteisiin. Kaninkoppikodissa ei mahdu tekeen mitään. Haluatko lisää "tekosyitä"?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme