Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on mielestäsi hyvä munakas? Kerro, jos kerran hotelliaamiaisen munakas ei kelpaa?

Vierailija
29.02.2024 |

Minusta se on aina maittavaa. Oli hotelli mikä hyvänsä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellien munakokkeli tehdään yleensä munajauhoista eikä oikeaoppisesti munista. Siksi se on kaikissa hotelleissa samanlaista limaista höttöä.

Vierailija
42/47 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen munakkaan pitää tehdä kokki ihan siinä silmieni edessä...

No tämä on aika erikoinen vaatimus. Yleensä mulle kokki on tehnyt munakkaan eikä munakas kokkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marskissa Helsingissä on hyvät munakkaat aamiaisella. Tekevät siellä tilauksesta asiakkaalle munakkaan omavalintaisilla täytteillä. Käyn siellä silloin tällöin syömässä aamiaisen, ja monissa muissakin paikoissa. Esim Grand Hansan ja Havenin aamiaiset ovat erinomaisia. 

Olen kyllä monissa muissakin hotelleissa munakkaita saanut aamiaisella, mutta ehkä jossain 3* hotelleissa niitä ei ole. 

Vierailija
44/47 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä munakas syödään heti kun se on valmis. Hoteellissa munakkaat pakostakin ovat olleet valmiina pitkään, jopa puoli tuntia ja se muuttaa makua.

Niissä hotelleissa joissa munakkaita on, ne paistetaan sitä mukaa kun asiakkaat niitä tilaa. 

Munakokkelia ja keitettyjä munia sitten voi olla buffetissa odottamassa. Munakkaita ei kyllä koskaan. 

Vierailija
45/47 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla kasviksia. Hotellin munakas kyllä tehdään yleensä valmislitkusta. Olin opiskeluaikoina aamiaistarjoilijana ja isosta muovipullosta kaadettiin munakasaines pannulle. 

Missä ihmeen spurguloissa jengi yöpyy? 

Vierailija
46/47 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ainakin Suomessa useimmiten 'munakas' on jauhoista tehty sotku, sen lisäksi keittettyjä kananmunia on vain kivikovina. Munakaskokki joka tekee munakkaan haluamillasi täytteillä löytyy paremmista hotelleista ulkomailla.

Löytyy ihan Suomestakin kyllä. 

Vierailija
47/47 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hotellien munakokkeli tehdään yleensä munajauhoista eikä oikeaoppisesti munista. Siksi se on kaikissa hotelleissa samanlaista limaista höttöä.

Käyt jossain huonoissa hotelleissa. Viimeksi kun olin hotellissa niin siellä oli kaikki tehty itse, karjalanpiirakoista lähtien. Ja munakkaat sai tilata tiskiltä, valitsin tosin uppomunan, oli ihanan juokseva keltuainen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi