Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Vierailija
29.02.2024 |

Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?

Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Joka päivä teen itse ruokaa. Ja olen sinkku ja sinkkuna haluan pysyä. Einekset ovat kalliita ja niistä tulee paha olo.

M40

Ei ole einekset kalliita, lihapullat 80 senttiä = kotona tehntynä 10-20€, lihapiirakat 2€, nakit 2€/kg, makaroni laatikko 2€ = kotona tehtynä 15€ yms yms.

Ap

Juuri eilen laskin itse tehdyn jauhelihapihvin hinnan. Puolesta kilosta jauhelihaa tekee kymmenen pihviä. Jauheliha punalappuinen, kolme euroa. Kaksi kananmunaa, 40 senttiä, korppujauhoja, suolaa, pippuria, paprikajauhetta, sipulia, noin 50 senttiä yhteensä. Sähkö 25 senttiä. Noin 40 senttiä / pihvi. Kaksi isohkoa vuokaa makaronilaatikkoa maksaa suurinpiirtein saman eli neljä- viis euroa. Noita söisin yksin viikon, kumppanin kanssa muutaman päivän. Eipä sinusta olisi ravintola- alal

Ihminen syö 2kg ruokaa päivässä eli aika paljon saa lihaa olla että saa päivän tarpeen täyteen

Ap

Vierailija
102/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei einekset kyllä edullisia ole... Sen pikku einesannoksen hinnalla tekee kattilallisen vastaavaa ruokaa, mutta maukkaampaa. Vähintään viis annosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoppa paljonko siinä sun valmisruuassa on lohta. Ei paljon mitään.

Nälän se vie eikä tarvitse maksaa 50€ aineksista jotka menee yhdessä päivässä....

Ap

Sanoisinpa että meillä menee ruokiin kahdelta ihmiseltä yhteensä noin 5 euroa päivässä. On pidetty kirjaa. 150 euroa kuussa ruokiin. Tämä on faktaa. Syödään kanaa, kalaa, sikaa, nautaa, perunaa, bulguria, itse tehtyjä suolakurkkuja ja hapankaalia tai kaalisalaatteja ym...

Älä valehtele, ei saa tuolla summalla terveellistä ja monipuolista ruokaa + 3000-4000 kaloria päivässä...

Ap

Kyllä saa. Tietysti oluet ja viinit ja maidot ja mehut ja kahvit ja teet päälle mutta ne ovatkin juomia.

Vierailija
104/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen ruokaa isoja satseja kerralla ja jaan ruuan pakasterasioihin, niin sitten on pakkasessa erilaisia kotiruokia valmiina. Einekset on niille, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.

Ruoka kuuluu syödä tuoreena, korkeintaan 2 tuntia tekoajasta, ei oikeen mikään ruoka pysy hyvänä 10 tuntia pidempään.

Ap

Paitsi sun einekses on aina tuoreita🤔   tehty ihan just ennen ruokailua. 

Vierailija
105/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä teen ruokaa isoja satseja kerralla ja jaan ruuan pakasterasioihin, niin sitten on pakkasessa erilaisia kotiruokia valmiina. Einekset on niille, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.

Ruoka kuuluu syödä tuoreena, korkeintaan 2 tuntia tekoajasta, ei oikeen mikään ruoka pysy hyvänä 10 tuntia pidempään.

Ap

Edelleen ne on suojakaasussa tai lisäaineet ne pitää ruokan tuoreena pitkään

Ap

Vierailija
106/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Joka päivä teen itse ruokaa. Ja olen sinkku ja sinkkuna haluan pysyä. Einekset ovat kalliita ja niistä tulee paha olo.

M40

Ei ole einekset kalliita, lihapullat 80 senttiä = kotona tehntynä 10-20€, lihapiirakat 2€, nakit 2€/kg, makaroni laatikko 2€ = kotona tehtynä 15€ yms yms.

Ap

Juuri eilen laskin itse tehdyn jauhelihapihvin hinnan. Puolesta kilosta jauhelihaa tekee kymmenen pihviä. Jauheliha punalappuinen, kolme euroa. Kaksi kananmunaa, 40 senttiä, korppujauhoja, suolaa, pippuria, paprikajauhetta, sipulia, noin 50 senttiä yhteensä. Sähkö 25 senttiä. Noin 40 senttiä / pihvi. Kaksi isohkoa vuokaa makaronilaatikkoa maksaa suurinpiirtein saman eli neljä- viis euroa. Noita söisin yksin viikon, kumppanin kanssa mu

En kyllä edes pystyisi syömään kahta kiloa päivässä vaikka olisi millaista sapuskaa. No pitää alkaa punnitsemaan. Olutta ja punkkua kyllä menee mutta ei ne mitään ruokia olekaan. 

Vierailija
107/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, käykö jotkut töissä joka päivä??? (Dahlia Mustavaara, salkkarit)

Vierailija
108/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Suojakaasut ja lisäaineet, mitä ihmettä!? Nekö teidän perheen mausteet ovat? Ei voi muuta kuin ihmetellä. Mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
109/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Suojakaasut ja lisäaineet, mitä ihmettä!? Nekö teidän perheen mausteet ovat? Ei voi muuta kuin ihmetellä. Mutta jokainen tyylillään.

Jos teet vaikka 4 ateriaa päivässä ja 1h min per ruokan tekeminen ja valmistus niin kyllä menee 2 tuntia helposti, pelkkä kastikkeen tekoon menee 1h

ap

Vierailija
110/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei einekset kyllä edullisia ole... Sen pikku einesannoksen hinnalla tekee kattilallisen vastaavaa ruokaa, mutta maukkaampaa. Vähintään viis annosta.

5 pussia lihapullia 4€ kaupasta, kotona tehtynä 30€ ainekset lihapulliin että älä valehtele

ap

Vierailija
111/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on 

Vierailija
112/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko 

Vierailija
113/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

5 pussia lihapullia 4€ kaupasta, kotona tehtynä 30€ ainekset lihapulliin että älä valehtele

ap

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
114/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

😂😂😂😂😂😂

Mitä hauskaa?

Ap

Vierailija
115/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Einekset on täynnä lisäaineita. Siksi teen itse.

Vierailija
116/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on meitä jotka vaan rakastaa ruoanlaittoa. Mä tein tänään perunamuussia, keitettyjä porkkanoita, korvasienimuhennosta ja paistettua kalaa. Aikaa meni noin tunti. Siinä ne tulee yhtäaikaa,  ei sitä tarvi erikseen tehdä jotain komponenttia ennen kuin voi alkaa tehdä seuraavaa. 

Vierailija
117/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No ei varmasti maksa. Ja ne kaupan lihapullat eivät ole lihaa nähneetkään.

Vierailija
118/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoppa paljonko siinä sun valmisruuassa on lohta. Ei paljon mitään.

Nälän se vie eikä tarvitse maksaa 50€ aineksista jotka menee yhdessä päivässä....

Ap

Sanoisinpa että meillä menee ruokiin kahdelta ihmiseltä yhteensä noin 5 euroa päivässä. On pidetty kirjaa. 150 euroa kuussa ruokiin. Tämä on faktaa. Syödään kanaa, kalaa, sikaa, nautaa, perunaa, bulguria, itse tehtyjä suolakurkkuja ja hapankaalia tai kaalisalaatteja ym...

Älä valehtele, ei saa tuolla summalla terveellistä ja monipuolista ruokaa + 3000-4000 kaloria päivässä...

Ap

Ootko kokoluokkaa Lärvinen?

Vierailija
119/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M40

Ap

Mene nyt saatana hoitoon niiden 80 sentin syöpäpulliesi kanssa.

Vierailija
120/127 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Einekset on täynnä lisäaineita. Siksi teen itse.

Jep ja pysyy vielä vanhenpanaikin kunnossa vaikkei tunnu näitä jotain nuorisoa kiinnostava. Aika kuluu yllättävän nopeasti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme