Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis onko OIKEASTI ihmisiä, jotka syövät jotain kotona tehtyä ruokaa joka päivä?
Siis mitä järkeä? Einekset ja pakaste ateriat on paljon helpompia, halvempia ja jotkut ruoat jopa parempia kuin kotona tehty eikä tarvitse käyttää montaa tuntia päivässä ruoan laittoon.
Kommentit (127)
No ei einekset kyllä edullisia ole... Sen pikku einesannoksen hinnalla tekee kattilallisen vastaavaa ruokaa, mutta maukkaampaa. Vähintään viis annosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoppa paljonko siinä sun valmisruuassa on lohta. Ei paljon mitään.
Nälän se vie eikä tarvitse maksaa 50€ aineksista jotka menee yhdessä päivässä....
Ap
Sanoisinpa että meillä menee ruokiin kahdelta ihmiseltä yhteensä noin 5 euroa päivässä. On pidetty kirjaa. 150 euroa kuussa ruokiin. Tämä on faktaa. Syödään kanaa, kalaa, sikaa, nautaa, perunaa, bulguria, itse tehtyjä suolakurkkuja ja hapankaalia tai kaalisalaatteja ym...
Älä valehtele, ei saa tuolla summalla terveellistä ja monipuolista ruokaa + 3000-4000 kaloria päivässä...
Ap
Kyllä saa. Tietysti oluet ja viinit ja maidot ja mehut ja kahvit ja teet päälle mutta ne ovatkin juomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen ruokaa isoja satseja kerralla ja jaan ruuan pakasterasioihin, niin sitten on pakkasessa erilaisia kotiruokia valmiina. Einekset on niille, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.
Ruoka kuuluu syödä tuoreena, korkeintaan 2 tuntia tekoajasta, ei oikeen mikään ruoka pysy hyvänä 10 tuntia pidempään.
Ap
Paitsi sun einekses on aina tuoreita🤔 tehty ihan just ennen ruokailua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä teen ruokaa isoja satseja kerralla ja jaan ruuan pakasterasioihin, niin sitten on pakkasessa erilaisia kotiruokia valmiina. Einekset on niille, jotka eivät osaa laittaa ruokaa.
Ruoka kuuluu syödä tuoreena, korkeintaan 2 tuntia tekoajasta, ei oikeen mikään ruoka pysy hyvänä 10 tuntia pidempään.
Ap
Edelleen ne on suojakaasussa tai lisäaineet ne pitää ruokan tuoreena pitkään
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Joka päivä teen itse ruokaa. Ja olen sinkku ja sinkkuna haluan pysyä. Einekset ovat kalliita ja niistä tulee paha olo.
M40
Ei ole einekset kalliita, lihapullat 80 senttiä = kotona tehntynä 10-20€, lihapiirakat 2€, nakit 2€/kg, makaroni laatikko 2€ = kotona tehtynä 15€ yms yms.
Ap
Juuri eilen laskin itse tehdyn jauhelihapihvin hinnan. Puolesta kilosta jauhelihaa tekee kymmenen pihviä. Jauheliha punalappuinen, kolme euroa. Kaksi kananmunaa, 40 senttiä, korppujauhoja, suolaa, pippuria, paprikajauhetta, sipulia, noin 50 senttiä yhteensä. Sähkö 25 senttiä. Noin 40 senttiä / pihvi. Kaksi isohkoa vuokaa makaronilaatikkoa maksaa suurinpiirtein saman eli neljä- viis euroa. Noita söisin yksin viikon, kumppanin kanssa mu
En kyllä edes pystyisi syömään kahta kiloa päivässä vaikka olisi millaista sapuskaa. No pitää alkaa punnitsemaan. Olutta ja punkkua kyllä menee mutta ei ne mitään ruokia olekaan.
Oikeasti, käykö jotkut töissä joka päivä??? (Dahlia Mustavaara, salkkarit)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Suojakaasut ja lisäaineet, mitä ihmettä!? Nekö teidän perheen mausteet ovat? Ei voi muuta kuin ihmetellä. Mutta jokainen tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Suojakaasut ja lisäaineet, mitä ihmettä!? Nekö teidän perheen mausteet ovat? Ei voi muuta kuin ihmetellä. Mutta jokainen tyylillään.
Jos teet vaikka 4 ateriaa päivässä ja 1h min per ruokan tekeminen ja valmistus niin kyllä menee 2 tuntia helposti, pelkkä kastikkeen tekoon menee 1h
ap
Vierailija kirjoitti:
No ei einekset kyllä edullisia ole... Sen pikku einesannoksen hinnalla tekee kattilallisen vastaavaa ruokaa, mutta maukkaampaa. Vähintään viis annosta.
5 pussia lihapullia 4€ kaupasta, kotona tehtynä 30€ ainekset lihapulliin että älä valehtele
ap
Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko Siis onko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 pussia lihapullia 4€ kaupasta, kotona tehtynä 30€ ainekset lihapulliin että älä valehtele
ap
😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
😂😂😂😂😂😂
Mitä hauskaa?
Ap
Einekset on täynnä lisäaineita. Siksi teen itse.
Sitten on meitä jotka vaan rakastaa ruoanlaittoa. Mä tein tänään perunamuussia, keitettyjä porkkanoita, korvasienimuhennosta ja paistettua kalaa. Aikaa meni noin tunti. Siinä ne tulee yhtäaikaa, ei sitä tarvi erikseen tehdä jotain komponenttia ennen kuin voi alkaa tehdä seuraavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No ei varmasti maksa. Ja ne kaupan lihapullat eivät ole lihaa nähneetkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoppa paljonko siinä sun valmisruuassa on lohta. Ei paljon mitään.
Nälän se vie eikä tarvitse maksaa 50€ aineksista jotka menee yhdessä päivässä....
Ap
Sanoisinpa että meillä menee ruokiin kahdelta ihmiseltä yhteensä noin 5 euroa päivässä. On pidetty kirjaa. 150 euroa kuussa ruokiin. Tämä on faktaa. Syödään kanaa, kalaa, sikaa, nautaa, perunaa, bulguria, itse tehtyjä suolakurkkuja ja hapankaalia tai kaalisalaatteja ym...
Älä valehtele, ei saa tuolla summalla terveellistä ja monipuolista ruokaa + 3000-4000 kaloria päivässä...
Ap
Ootko kokoluokkaa Lärvinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Joka päivä teen itse ruokaa. Ja olen sinkku ja sinkkuna haluan pysyä. Einekset ovat kalliita ja niistä tulee paha olo.
M40
Ei ole einekset kalliita, lihapullat 80 senttiä = kotona tehntynä 10-20€, lihapiirakat 2€, nakit 2€/kg, makaroni laatikko 2€ = kotona tehtynä 15€ yms yms.
Ap
Mene nyt saatana hoitoon niiden 80 sentin syöpäpulliesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Einekset on täynnä lisäaineita. Siksi teen itse.
Jep ja pysyy vielä vanhenpanaikin kunnossa vaikkei tunnu näitä jotain nuorisoa kiinnostava. Aika kuluu yllättävän nopeasti..
Ihminen syö 2kg ruokaa päivässä eli aika paljon saa lihaa olla että saa päivän tarpeen täyteen
Ap