Lopetin itseni kaunistautumisen koska en vaan jaksa enää
Miestä en kumminkaan saa meikillä tai ilman, joten niin antaa olla. En enää meikkaa, en laita hiuksia, en silitä vaatteita enkä tee yhtikäs mitään. Ihan sama koko paska laittautuminen.
Kommentit (43)
Turhaako sitä itseään kaunistaa jos sinua ei kukaan huoli :D
Minäkään en jaksa laittautua. Olen etätöissä, asun lapsen kanssa. Käyn vain kaupassa päivittäin. Mitä varten laittautuisin? Itseäni varten en todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän tunteen, eräs tuttava jaksaa aina asiasta muistuttaa miten ruma oon.
Totuus satuttaa.
Sama juttu. Ei vaan jaksa eikä kiinnosta.
Myönnän aiemmin kaunistautuneeni miesten vuoksi. Ehkä vähän naistenkin.
Enää en halua miestä enkä naisten kateutta.
Eikä se meikki enää juuri kaunistaisikaan.
N47
Kaunistautuminen vaatii vaivannäköä.
Hiuksista pitäisi värjätä tyvikasvu pois jne.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en jaksa laittautua. Olen etätöissä, asun lapsen kanssa. Käyn vain kaupassa päivittäin. Mitä varten laittautuisin? Itseäni varten en todellakaan.
Komeaa kauppiasta varten tietysti!!
Just mun miespuolinen ystävä kehui kun en ikinä käytä meikkiä. Hän on niin kyllästynyt kaikkiin meikkipelleihin.
Olen sysiruma, mutta kelpasin 20v sitten miehelleni ja kelpaan yhä.
Älkää käyttäkö meikkiä. Miehet ei pidä feikeistä.
naiset saa miehiä ihan minkä näköisenä tahansa. suomessa on satojatuhansia yksinäisi miehiä, jotka hakevat naista. jännempiä miehiä joutuu vähän jonottamaan, kun kaikki naiset haluavat niitä, mutta yksi jännis pystyy kyllä hoitelemaan parikymmentä naista
Onko toisten meikkaaminen sulta jotenkin pois? Kumminkin ne kuolaa niiden näyttelijöiden perään eli kyllä pitävät parantelusta.
Vierailija kirjoitti:
eikö ole prinssi tullut kotoa noutamaan?
Näyttelijät on paranneltuja monella tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko toisten meikkaaminen sulta jotenkin pois? Kumminkin ne kuolaa niiden näyttelijöiden perään eli kyllä pitävät parantelusta.
meikkaus on huijaamista. kyllä se näyttelijänkin huijaus paljastuisi miehelle arjessa. kuka sellaista huijaria jaksaisi kauan katsella.
Onneksi me miehet ollaan luonnostaan hyvännäköisiä, meillä on paremmat värit, ryhdikkäämpi kroppa ja terävämmät piirteet. Kyllä rasittaisi joka päivä meikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikö ole prinssi tullut kotoa noutamaan?
Limusiinillä ja kukkapuska kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttelijät on paranneltuja monella tapaa.
En vertaile itseäni näyttelijöihin eikä ole tarvetta parannella itseäni. Aiemmin meikkasin, kun tuli parempi olo kaunistautuneena ja salaa toivoin, että saisin sillä tavalla helpommin miehen, mutta ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaunistautuminen vaatii vaivannäköä.
Vuosien saatossa tuli huomattua asia ja heräsin joka aamu klo 6 kaunistautumaan aivan turhaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Just mun miespuolinen ystävä kehui kun en ikinä käytä meikkiä. Hän on niin kyllästynyt kaikkiin meikkipelleihin.
Olen sysiruma, mutta kelpasin 20v sitten miehelleni ja kelpaan yhä.
Älkää käyttäkö meikkiä. Miehet ei pidä feikeistä.
Miehet eivät pidä feikeistä eivätkä siitä, että haukut itseäsi. M33
Ennen meikkasin töihin. Korona-aikana kunnolla havahduin siihen, miten tylsää ajanhukkaa se on. Se ei tuota mitään lisäarvoa kenellekään, tein sitä vain olettamastani toimistotyöläisnaisen velvollisuudesta näyttääkseni muottiin sopivalta. Itselle siitä ei ole mitään iloa, enkä tiedä, huomaako kukaan muukaan oikeastaan.
Älä kuuntele tuollaista sontaa ja tartu sonnia sarvista lopeta itsesäälissä uiminen.