Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lopetin itseni kaunistautumisen koska en vaan jaksa enää

Vierailija
29.02.2024 |

Miestä en kumminkaan saa meikillä tai ilman, joten niin antaa olla. En enää meikkaa, en laita hiuksia, en silitä vaatteita enkä tee yhtikäs mitään. Ihan sama koko paska laittautuminen.

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen ihan rehellisesti sanottuna yrittänyt kaunistautua siksi, että löytäisin miehen, mutta ei siitä ole ollut mitään hyötyä.

N42

Vierailija
2/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten takia? Ei sillä tavalla saa miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni bongasi minut kun olin grillillä töissä. Eli firman paita ja farkut yllä, huivi päässä, ilman meikkiä ja naama punaisena :D

N26

Vierailija
4/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten takia? Ei sillä tavalla saa miestä.

Miesten ja ihan kaikkien muidenkin takia. Mitä väliä?

Vierailija
5/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Olen ihan rehellisesti sanottuna yrittänyt kaunistautua siksi, että löytäisin miehen, mutta ei siitä ole ollut mitään hyötyä.

N42

Ihan harmittaa teidän naisten puolesta ettei teille ole löytynyt komeaa gentlemannia. Muualla maailmassa on paljon miehiä, jotka todellakin arvostavat laittautuvaa naista enkä tarkoita mitään tekokynsibotoxbimboa.

Vierailija
6/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä mietin niitä kamalimman näköisiä pariskuntia, joita olen elämäni aikana nähnyt, niin olen täysin vakuuttunut että minkä näköinen tahansa ihminen kykenee löytämään kumppanin (ainakin yhtä ruman), joten jos miehen löytäminen on ainoa syy itsestään huolehtimiselle, niin onhan se ajan tuhlausta. Kannattaa ennemminkin keksittyä henkiseen ja sosiaaliseen puoleensa kuin ulkonäköön. 

Vierailija
7/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin jo parikymppisenä. Olen sellainen keskinkertaisen näköinen, josta meikillä saa kohtuu nätinkin. Mutta kun en minä edes halunnut niitä pinnallisia, ulkonäkökeskeisiä miehiä, jotka minusta meikattuna kiinnostui, vaan ne kaikki mukavammat lähestyi kun en ollut laitettu. Joten päätin sitten luopua turhasta laittautumisen vaivasta.

Vierailija
8/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin jo parikymppisenä. Olen sellainen keskinkertaisen näköinen, josta meikillä saa kohtuu nätinkin. Mutta kun en minä edes halunnut niitä pinnallisia, ulkonäkökeskeisiä miehiä, jotka minusta meikattuna kiinnostui, vaan ne kaikki mukavammat lähestyi kun en ollut laitettu. Joten päätin sitten luopua turhasta laittautumisen vaivasta.

Niin. Minua ei ainakaan lähesty yhtään kukaan, olin meikattu tai en..

Vierailija
9/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On semmoinen sanonta, että paskaa ei voi kiillottaa.

Vierailija
10/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Ihan harmittaa teidän naisten puolesta ettei teille ole löytynyt komeaa gentlemannia. Muualla maailmassa on paljon miehiä, jotka todellakin arvostavat laittautuvaa naista enkä tarkoita mitään tekokynsibotoxbimboa.

Ei tarvitsisi olla mikään erityisen komeakaan, kunhan olisi mukava ja arvostaisi minua.

N42

Vierailija
11/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole lopettanut kaunistautumista koska en ole koskaan aloittanutkaan.

Ihan yleisestä siisteydestän iaj puhteudesta pidän huolen, ihan itseni takia. On paljon mukavampi olla.

En pukeudu muita varten, ihan omaksi ilokseni sen teen ja juuri sillä tavalla joka minua  miellyttää.

On niitä miehiäkin ollut, ihan ilman kaunistautumista.  Nyt ei tosin muutamaan vuoteen koska en tunne tarvetta.

En ole kaunis mutta kyllä minusta on tykätty  ihan minuna itsenäni.

On vapauttavaa ja kevyt elää kun elää itselleen, ei toisille. Minulla on ihan itseysarvo, ilman miestä.

Vierailija
12/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, luonnollisena saat helpommin miehen.

M44

Vierailija
13/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N42

Ei tarvitsisi olla mikään erityisen komeakaan, kunhan olisi mukava ja arvostaisi minua.

N42

Arvostatko itse itseäsi?

Vierailija
14/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Eipä ole erityisen helpolta tuntunut tuo prosessi.. meikillä tai ilman

N42

Vierailija
15/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen, eräs tuttava jaksaa aina asiasta muistuttaa miten ruma oon. 

Vierailija
16/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki ei poista sisäistä rumuutta.

Vierailija
17/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, mulla on ainakin itsellä hyvä olo, jos on siistit puhtaat vaatteet ja hiukset kammattu. Meikiksi riittää usein ihan vaan ripsien ja kulmien kestovärjäys ja punainen huulirasva.

Vierailija
18/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M44

Ohis kommentoi, että ei muuten saa ihan sama oletko laitettu vai meikkaamaton.

Vierailija
19/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikki ei poista sisäistä rumuutta.

Et nyt ihan ymmärrä aloitusta. Ei ihme sillä hyviä miehiä ei vaan riitä kaikille. Sori ap ja kamut. Onneks mullon komee ukko mut oonki kaunis naine.

Vierailija
20/43 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni bongasi minut kun olin grillillä töissä. Eli firman paita ja farkut yllä, huivi päässä, ilman meikkiä ja naama punaisena :D

N26

Onko mies tehtaalla töissä?