Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei hallitus leikkaa sieltä missä on eniten verorahaa käytössä

Vierailija
29.02.2024 |

Yritystuista, maataloustuista, lääkekorvauksista, julkista sektoria , maa h a n muuttajien elätyksestä ja eläkkeistä?

Kommentit (149)

Vierailija
101/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hönö on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin koukussa, ettei se pääse palstalta ees paskalle 🤣😂😂

Sä olet ollut täällä koko viikon. Tampereella on hiihtolomaviikko. 

Vierailija
102/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hönö on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin koukussa, ettei se pääse palstalta ees paskalle 🤣😂😂

Sillä ei oo muuta seuraa, kuin minä lyhyt, pikkupippelinen influensseri Tampereelta 🤣😂🤣

voi voi

haluaakohan se Hönö polvistua mulle pukiksi? 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei oo muuta seuraa, kuin minä lyhyt, pikkupippelinen influensseri Tampereelta 🤣😂🤣

voi voi

haluaakohan se Hönö polvistua mulle pukiksi? 🤣

Olet kyllä sairas. Hommaa nainen niin ei tarvitse palstoilla vainota muita. 

Vaikka täällä kuka kirjoittaisi mitä niin ei ole tarvetta ruveta vainoamaan, vaikka olisikin asioista eri mieltä kuin minä. 

Vierailija
104/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hönön säälinkerjuu on koomista 🤣😂🤣

Vierailija
105/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tukien varassa muutamalla satasella elävä köyhä on syössyt Suomen velkakurimukseen! Siispä vielä on leikattava viimeiset homeleivät kaapista.Suomi pelastuu!!  Muaahh! 

Joo, sen takia leikattava että menisivät töihin.

Vierailija
106/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niiiiiiiiiiiiin vaikeeta, ei työtä, ei ystäviä, ei harrastuksia, ei tulevaisuutta

vain tämä palsta

ei eläkettä, ei leskeneläkettä, ei mökkiä, ei omistusasuntoa

sielunikin on ruma

kostan kaikille

HÖNÖ

Vierailija
107/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset juttelevat myös kahviloissa. Pitäisikö heidän mielipiteet kirjoittaa tänne ja kotikaupunki ja perheen tuntomerkit. 

Vierailija
108/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa yksi järjettömän iso kakku on valtion hankinnat. Tuosta oli Hesarissa juttu joitain vuosia sitten. Valtion hankintojen määrä on joku jäätävä 47 miljardia vuodessa. Tokihan tuohon lasketaan mukaan tyyliin hävittäjät, mutta paljon on myös tällaisia ylihintainen jumppakeppi hankintoja, joista olisi voinut selvitä muutamalla tonnilla, mutta investoitiin 100 000. Myös konsultointipalvelut. Nämähän on "Ei kenenkään omia rahoja" joten ei niissä säästellä. Näihin kiinnittäisin huomion. 

Vierailija
109/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset juttelevat myös kahviloissa. Pitäisikö heidän mielipiteet kirjoittaa tänne ja kotikaupunki ja perheen tuntomerkit. 

Tai sitten työpaikkojen kahvitauko keskustelut, työpaikan nimi ja kaupunki, mitä mieltä ollaan asioista. Tietää sitten ketä siellä on töissä ja mitä mieltä mistäkin asiasta. 

Vierailija
110/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman meitä yrittäjiä ei ole työpaikkoja. Yrittäjä kantaa melkoisen taloudellisen oman riskin, jota peruspalkansaaja ei ymmärrä.

Vierailija
111/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten työpaikkojen kahvitauko keskustelut, työpaikan nimi ja kaupunki, mitä mieltä ollaan asioista. Tietää sitten ketä siellä on töissä ja mitä mieltä mistäkin asiasta. 

Ja kertoa kuka asiakas on valittanut mistäkin tai huutanut, kaupunki, työpaikan nimi ja asiakkaan tuntomerkit. 

Vierailija
112/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin Tampereen kirjastossa töissä ja siellä tämän näköinen työntekijä oli sitä mieltä lyhyistä miehistä että... 

Kahvitauolla kertoi. 

Vierailija
113/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tamperelainen on syytteessä perättömistä väitteistä mitä on mukamas sanottu jossain kaupungissa. 

Vierailija
114/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska heillä on eniten ostovoimaa, eikä sitä pidä tappaa.

Vierailija
115/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tamperelainen on syytteessä perättömistä väitteistä mitä on mukamas sanottu jossain kaupungissa. 

Tamperelainen on itse laittanut tänne kaupunkeja ja liittänyt niihin haukkumiskirjoituksia. 

Vierailija
116/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tamperelainen on itse laittanut tänne kaupunkeja ja liittänyt niihin haukkumiskirjoituksia. 

Ainoat viestit missä on arvosteltu jotakin tietyn kaupungin työpaikkaa on tamperelaisen omalta koneelta. 

Vierailija
117/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa lopetetaan tasapuolisuuden nimissä koko verotus ja samalla kaikki tuet yhteiskunnan ylimpiä myöten. Katsotaan, kuka silloin pärjää. 

Milläs aiot sitten elää, kun työnantajasi menee konkurssiin, sinä menetät työsi eikä mitään tukia ole?

Poliittinen kanta korreloi tunnetusti äo:n kanssa eikä vihervassari yksinkertaisesti pysty ajattelemaan tuon pidemmälle!

Vierailija
118/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat viestit missä on arvosteltu jotakin tietyn kaupungin työpaikkaa on tamperelaisen omalta koneelta. 

On se Hönö nimensä veroinen 🤣😂😂🤣

se ei vaan tajuu...............

Vierailija
119/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se Hönö nimensä veroinen 🤣😂😂🤣

se ei vaan tajuu...............

Niin, ei ole olemassa mitään viestiä täällä keneltäkään, missä olisi haukuttu jonkun kaupungin työntekijöitä paitsi noi sun. 

Vierailija
120/149 |
29.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

78% Suomen valtion ulkomaanvelasta on aiheutunut k.avusta ja m.muutosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme