Miksei hallitus leikkaa sieltä missä on eniten verorahaa käytössä
Yritystuista, maataloustuista, lääkekorvauksista, julkista sektoria , maa h a n muuttajien elätyksestä ja eläkkeistä?
Kommentit (149)
Hahhahhaaa. Tajuu yx jutska. TYÖELÄKETTÄ ei makseta verovaroista vaan TYÖELÄKEVAKUUTUSYHTIÖ hoitaa sen puolen. Valtaosa nyt eläkkeellä olevista saa TYÖELÄKEVAKUUTUSYHTIÖLTÄ eläkkeensä. Siinä ei ole sinulta mitään eikä mistään pois. Jos sun kotiin murtaudutaan ja pöllitään roinasi, jos sulla sattuu olee kotivakuutus, EI se korvaus tule verorahoista vaan VAKUUTUSYHTIÖ hoitaa sen, koska olet maksanut vakuutuksesta. Ihan sama kun eläkevakuutus, kun ollaan työeläkkeellä VAKUUTUSYHTIÖ johon eläkemaksut maksettu hoitaa maksut. Voi hitsi tätä hölmöyden määrää näin nettiaikana, kun sieltä nuo asiat selviäisi ihan helpolla.
Niin paljon on on eläkeläisiä syytetty, väitetty varkaaksi ja kaikkea muuta pas..a tarjottu, jotta taitaa olla aika saada tämmöinen poikki ja viedä asiaa vähän asiallisemmille tahoille jotta saadaan syyttömien syyttäminen loppumaan näillä sivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Perheelle millä on jo vaikeaa.
Haluat aiheuttaa lisää vaikeuksia.
Olet sairas.
voi voi
ei kai vaan ole sähkölämmitys?
asuntolaina?
jos on mökki ei saa toimeentulotukea
voi voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheelle millä on jo vaikeaa.
Haluat aiheuttaa lisää vaikeuksia.
Olet sairas.
voi voi
ei kai vaan ole sähkölämmitys?
asuntolaina?
jos on mökki ei saa toimeentulotukea
voi voi
Ei naurata.
Ja tiedoksi, että jos kirjoitat ihmisistä tunnistettavasti palstoilla niin et voi ikinä enää toimia ammatissa missä tehdään turvallisuusselvitys esim. vartija, poliisi, upseeri, virastot, et pääse edes remonttia tekemään tai siivoamaan noihin työpaikkoihin. Myös remonttimiehille tehdään turvallisuusselvitys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönö kuvittelee, että sen kirjoitukset palstalla ovat tekijänoikeuksien suojassa 🤣😂 - ei saa kopsata muihin ketjuihin tai palstoille 😂🤣
No, ei saa. Itsestäsi voit kirjoittaa, mutta et muista tunnistettavilla tiedoilla. Se on rikosilmoitusasia.
Oletko nuori, kun et ymmärrä.
Voinko kirjoittaa naapurini ammatin, puilison ammatin, lasten iät, sairaudet jne ja asuinkaupungin palstalle?
No, en. Senhän sanoo jo järki.
Minun naapuri on 76v eläkeläinen, rouva myös eläkkeellä 72v
Toiset naapurit nuoriso-ohjaaja n. 25v ja it-tuki 27v, ei lapsia
Sit on lastentarhaopettaja 35v yh, lapset 12v tyttö ja 8v poika
Tampere
sairauksiaan eivät ole kertoneet livenä eivätkä palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hönö kuvittelee, että sen kirjoitukset palstalla ovat tekijänoikeuksien suojassa 🤣😂 - ei saa kopsata muihin ketjuihin tai palstoille 😂🤣
No, ei saa. Itsestäsi voit kirjoittaa, mutta et muista tunnistettavilla tiedoilla. Se on rikosilmoitusasia.
Voinko kirjoittaa naapurini ammatin, puilison ammatin, lasten iät, sairaudet jne ja asuinkaupungin palstalle?
Minun naapuri on 76v eläkeläinen, rouva myös eläkkeellä 72v
Toiset naapurit nuoriso-ohjaaja n. 25v ja it-tuki 27v, ei lapsia
Sit on lastentarhaopet
Juu, mutta sinä laitot pikkuisen muitakin tietoja pötköön mistä voidaan tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tunnistaa henkilön niin se on rikosasia.
Elä itke, hönöys ei kai? ole sairaus, tyhmyyttä se on 🤣🤣
mutta jatka vaan...................
Voi voi
ja minulla kun on isot häppärit
ja selluliittia 🥹
eikä ole ranskanlettiä eikä isoja rintoja
olen myös lyhyt, kananpersetukkainen lähäri 🥹
ei ole AMK-tutkintoa, eikä pitkää miestä
voi voi
Vierailija kirjoitti:
Voi voi
ja selluliittia 🥹
voi voi
Sä olet kyllä mielenterveys sairas ja pahasti, ei voi muuta sanoa.
Heippa.
Entäs se Hönön herpes
voi voi
siitä on kuulkaa monta sivua vuodatusta
Ja varokaa genitaaliherpestä
voi voi
kauhee kutina rouvan alapäässä, missähän mies onkaan vieraillut!
voi voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa lopetetaan tasapuolisuuden nimissä koko verotus ja samalla kaikki tuet yhteiskunnan ylimpiä myöten. Katsotaan, kuka silloin pärjää.
Lopetetaan ensin verorahojen epäoikeudenmukainen jako rikkaille.
Osaatko antaa esimerkkejä tuosta verorahojen rikkaille jakamisesta? Vai oletko kommunisti, joka kuvittelee kaikkien rahojen kuuluvan valtiolle?
On ylempänä ketjussa jos vaivaudut lukemaan. Pelkät vientitakuut yli 100 miljardia ja maataloustuet 7 miljardia.
Ymmärrätkö lainkaan, mitä lasketaan "vientitakuun" alaisuuteen? Vinkkinä, vientitakuu EI ole sama asia kuin riihikuiva raha...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi
ja selluliittia 🥹
voi voi
Sä olet kyllä mielenterveys sairas ja pahasti, ei voi muuta sanoa.
Heippa.
ADJÖ
voi voi kun ei voi omista kirjoituksistaan vastuuta ottaa
voi voi
eläkeläisiä ei sitten Hönö hoida, lakanoissa kuulemma ulostetta voi voi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Yrittäjät on jumalia eikä niiden tuista voi ottaa senttiäkään!! Mielenkiintoista on, että nämä ovat olevinaan kovia kapitalisteja mutta silti vuodesta toiseen valtion pitää miljardeilla tukea. Eivätkö ne toimikaan vapailla kilpailluilla markkinoilla? Kommunistiyrittäjyys syö veronmaksajien rahoja mutta voitot kotiutetaan aina! Eivätkä haluaisi maksaa tietenkään veroina takaisin senttiäkään. (Ks.Etlan viineisimmät ehdotukset)
Eivät toimi vapailla kilpailluilla markkinoilla kun jokainen muukin valtio tukee oman maansa yrityksiä.
Aivan sama kun suomen yritykset ei kilpaile ulkomaisten yritysten kanssa.
UPM, Metsä Board, Outokumpu, Nokia, Stora Enso ja vaikkapa vielä Kemira - ja kehtaat väittää, että nämä eivät mitenkään kilpaile kv-kentällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi
2 vuotta paljastelin likaisia mielipiteitäni etenkin siihen suuret ikäluokat ketjuun
voi voi
nytkö kaikki paljastuu
voi voi
Mistä sinä tiedä mitkä on minun kirjoituksia ja mitkä jonkun muun.
Ja missä itse olet töissä?
Et missään, mielenterveys syistä olet eläkkeellä.
Sama kirjoitustyyli, kun yhdellä yli 50 -vuotiaalla joka mainosti jäävänsä kohta eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritystuilla toivotaan säilytettävän ja lisäävän työpaikkoja Suomessa. Maataloustuilla ostetaan huoltovarmuutta, että hädän hetkellä omastakin maasta saisi ruokaa. Sosiaalituet sen sijaan valuvat täysin hiekkaan. Niistä ei ole mitään hyötyä muulle yhteiskunnalle kuin niiden saajayksilöille.
No miten se huoltovarmuus on nyt kun hinnat on maailman kalleimmat ruokaan ei ole kansalla varaa.Yhtään työpaikkaa ei tule yrityksistä joita tuetaan.
Ei ne ruoantuottajat niitä voittoja saa, vaan S-ryhmä ja Kesko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi
2 vuotta paljastelin likaisia mielipiteitäni etenkin siihen suuret ikäluokat ketjuun
voi voi
nytkö kaikki paljastuu
voi voi
Sama kirjoitustyyli, kun yhdellä yli 50 -vuotiaalla joka mainosti jäävänsä kohta eläkkeelle.
Kirjoituksissa hehhehee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öö, jos leikkaavat maataloustukea, sitä ei heru enää eu:sta, tai jos niin vähemmän.
Siis mehän se maataloustuki maksetaan, se vaan kierrätetään EU:n kautta. Me olemme nettomaksajia EU:ssa.
Päivitäppäs tietosi, kyllä sitä tukea saadaan enemmän kuin maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi voi
voi voi
nytkö kaikki paljastuu
voi voi
Jos ihmisellä olisi työpaikka ja se olisi elämäänsä tyytyväinen niin ei se kyllä tällaisia kirjoittaisi palstalla ja rupeaisi vainoamaan jotain muuta kirjoittajaa.
Eli jotain pahoja pettymyksiä on omassa elämässä ja mielenterveysongelmia.
Hönö on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin koukussa, ettei se pääse palstalta ees paskalle 🤣😂😂
Jos joku tunnistaa henkilön niin se on rikosasia.